1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Badger haha.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Cool filmpje :)

Met deze generatie consoles willen mensen graag foto realistische graphics. Maar ze willen ook enorm veel content. Met de kosten en ontwikkelingstijd van games denk ik niet dat dit mogelijk is. Het is of het één of het ander. The Order wilde ook baanbrekende graphics, maar dat gaat ten koste van de speelduur. Mensen moeten gewoon kappen met zeiken en het eindproduct beoordelen of ze het hun geld waard vinden of niet. Ik heb alleen bezwaar tegen day 1 DLC, want dan had het gewoon in de game moeten zitten. Maar als ze vanaf de release doorwerken aan nieuwe content, dan juich ik dat alleen maar toe. Dan betaal ik graag weer een tientje voor nieuwe maps. Sinds de trailer van afgelopen weekend is het me wel weer duidelijk geworden hoeveel jankerds er op het internet zitten. Niet op deze site trouwens, maar ik lees een hoop huilverhalen.

3. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Mee eens IMark 007.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb de video's niet gecheckt, maar wat is er waar van wat sommige sites zeiden: ''Behind closed door footage looked pretty close to reveal trailer.'' Want dan zou eh....best erg nice zijn als het daadwerkelijk zo mooi is. ;)

@ 1:54 zie je een screenshot van hoe first en third person on-foot eruit ziet. Nice!

Laatst bewerkt: 20 apr 2015
    Rampage vindt dit leuk.
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben niet echt fan van hoe dicht de third person camera op de character zit. Zoals GOW zeg maar.
    Maar dat kan ook komen omdat het een splitscreen screenshot is.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Waarom de fok zie ik heel die Tweets niet op dit forum?

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tapatalk? werkt daar niet

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee. FireFox. Chrome opent de tweet ook niet :mad:

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh, dat is vreemd. Daar heb ik nooit problemen mee.
    Het is een tweet van iemand die zegt "I hope at least we can fully control the AT-ST's"
    Dice geeft antwoord met een plaatje en zegt dat de controls van AT-ST's niet 'on rails' zijn, maar dat dit voertuig wel bestuurbaar is (Sorry, ik weet niet hoe dat ding heet :+ kwam wel in de trailer ook voor. Zo'n tweebenig voertuig van de stormtroopers)

11. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Heb wel eens dat het een paar seconde duurt voordat 'ie er staat.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm interessant, want ik las juist een tweet dat vrijheid lang niet altijd alles is. Maar of dat DICE zelf was.....

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.357
    Dat ging over die grote walker dat die op rails zit waarop medewerker zei dat niet altijd voor meer fun zorgt wat kut excuus is in my ogen maargoed.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja. AC 130 idee.
    Wat als in Battlefield de AC 130 alle vrijheid heeft en de totale map constant kan bestoken. The horror.
    Hij is nu al bloedje irritant.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    In de vorige battlefronts zaten ze toch ook op rails, was prima

dat was hoe de frontlinie zich op die mappen verplaatste

en dan de kleinere voertuigen kon je gewoon vrij besturen. AT-AT's zijn te groot om maar los te laten in een map, dat zou een zooitje worden

16. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.357
    • Niet als ze gewoon middelen geven om er tegen te vechten. Lijkt me juist vet om met wat teammates zo'n ding neer te halen.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal nog wel steeds kunnen. Walker roping ofzo.

18. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.357
    Jaa maar altijd zelfde lijn loop die nu klinkt gewoon wat saai je weet altijd waar die komt.

19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het lijkt me logisch dat een AT-AT op een "lijn" gezet word. Als ik degene moet geloven die de game gespeeld hebben is dat ding enorm sterk. Zoals het hoort dus ;)

Je wilt niet hebben dat iemand in de AT-AT spawned, achterin de map gaat staan en vervolgens z'n gehele team laat stikken. Zulk volk heb je in elke shooter hoor, daar niet van. Leuk is anders.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    DICE has now spoken out in more detail as to why 40 online players is the maximum amount that Star Wars Battlefront can include.

First of all, many gamers are concerned that Star Wars Battlefront is a 40 player clone of Battlefield. A DICE community manager addressed this problem during a Q&A session on Reddit.

He said: “Battlefront is not Battlefield. That’s never been the intention; our intention with Battlefront is to build a game that feels and is very different from Battlefield. His ‘40 is the sweet spot’ remark is only in regards to Battlefront and the type of game we want Battlefront to be.”

He stressed in another comment that the 40 player maximum limit was an “internal decision“. It was also important to limit players for the Star Wars Battlefront map design too. If too many players were added, they would have had to adjust the map sizes and more. He said that the “map designs will reflect” the 40 player maximum.

This is not the first time DICE has spoken out that Star Wars Battlefront is a completely different game from the Battlefield series. Even after a few weeks from the first reveal earlier this month, fans still ask DICE the same question over and over again.

Let’s hope DICE is right and Star Wars Battlefront actually is a different experience from their more famous Battlefield games."

Deel Deze Pagina