Boba Fett is inderdaad tof. Vooral de detail van de antenne van de helm. Stormtrooper design is ook wel nice, clean en smooth. Als er 1 van de 4 uitkomt dan zal het waarschijnlijk deze zijn voorspel ik zo.
"Not counting scopes, the weapons in Star Wars Battlefront will not have iron sights. Patrick Bach, executive producer at developer DICE confirmed the news in an interview with OXM – as reported by GamesRadar. “There are no ironsights in Star Wars, on the ordinary blasters,” he said. “You have scopes on some rifles, but there are no ironsights.”"
vandaar dat die stormtroopers niet kunnen mikken, geen ironsight. die stormtrooper controller is ook erg vet. hoop dat die niet zo erg veel afwijken van de normale prijs.
There are no classes or squads in Star Wars Battlefront http://www.gamesradar.com/no-squads.../?hootPostID=2d21a694b918452b1166b059753c6b7a
Ja, hoeveel wil je er hebben. Als er een paar goede tussen zitten, dan is dat prima. Mijn meest gespeelde online multiplayer shooters van de laatste jaren zijn Gears of War 1 en Uncharted 2. Die hadden ook echt geen 12 maps, maar ik heb er wel jaren plezier mee gehad. Het gaat mij meer om de modes dan om het aantal maps. Maar 12 om mee te beginnen is prima.
Ik greep even terug naar een vorige discussie waar er iemand zat te zeiken op het aantal planeten. 12 is idd prima. Overigens is het feit dat er geen classes zijn ook en groot pluspunt imo, laat het maar lekker basic qua set-up.
Begrijp ik, maar wie wilt een overharige k u t als controller? En dan nog te bedenken dat X waarschijnlijk de G-spot is. Concept of niet, het is gewoon kut.