Star Wars Battlefront krijgt Fighter Squadron-modus Beetje bij beetje wordt er meer bekend over Star Wars Battlefront. Dit keer heeft Niklas Fegraeus, design director bij DICE, kort de nieuwe Fighter Squadron-modus genoemd. ‘We hebben nieuwe gamemodi gemaakt en nieuwe maps gemaakt voor die specifieke ervaringen. Je kon al een kort stukje in onze trailer zien van de Fighter Squadron-modus, hierin speel je gigantische Starfighter gevechten boven ravijnen die groot genoeg zijn om echt indrukwekkend te zijn,’ zegt Fegraeus. Als je geen trek in een grootschalig gevecht hebt dan zijn er specifieke missies om je mee te vermaken. Hierin neem je het alleen of in co-op op tegen een computergestuurd leger of test je je vliegvaardigheden. Star Wars Battlefront staat verschijnt op 17 november voor PlayStation 4, Xbox One en pc. De eerste echte gameplaybeelden van Star Wars Battlefront worden volgende maand op de E3 getoond.
Vet, het lijkt me ook een prima vervanging voor de ruimtegevechten. Met al die spellen die worden uitgesteld naar 2016 ben ik extra blij met Battlefront. Deze titel staat toch bovenaan het verlanglijstje, dus dan vind ik het niet zo erg dat er een hoop najaarstitels zijn doorgeschoven naar het nieuwe jaar.
4chan-gebruiker trolt EA met nepsite over Star Wars: Battlefront Een 4chan-gebruiker heeft EA getrold door de domeinnamen eastarwars.com en eastarwarsbattlefront.com te claimen. Op de sites levert hij stevige kritiek op de uitgever. Eastarwars.com toont bijvoorbeeld een tabel waarin Star Wars: Battlefront 2 uit 2005 wordt vergeleken met de Star Wars: Battlefront van 2015. Het nieuwste deel komt er niet bepaald goed vanaf. Onder de tabel staan de studio's door door EA de nek om zouden zijn gedraaid. Ondertussen speelt "Come, Sweet Death" van anime Evangelion op de achtergrond. Op de andere site, eastarwarsbattlefront.com, staat dezelfde tabel, alleen wordt deze niet meteen helemaal getoond. De tabel wordt steeds meer zichtbaar terwijl een schedel op een trompet blaast. De officiële site van EA is momenteel starwars.ea.com. De uitgever heeft nog niet gereageerd. Op 4chan laat de anonieme gebruiker weten dat hij de sites geclaimd en gevuld heeft om EA te dwingen om de domeinnamen van hem of haar te kopen.
En wij mogen weer betalen, leuk man. Super grappig vooral, een echte wereldverbeteraar. Zou het gewoon lekker laten staan als ik EA was. Geen aandacht aan dat kinderlijke gedrag besteden. Als je commentaar hebt op de studio dan zijn daar andere kanalen voor of je koopt de game gewoon niet.
Als EA die gozer uit moet kopen dan worden die kosten gewoon 1:1 doorberekend. Aangezien ze de game niet duurder zullen maken dan €60,-, gaat het ten koste van de ontwikkeling. Het zal heus niet om miljoenen gaan en we merken er waarschijnlijk weinig van. Maar de enige die er mogelijk beter van wordt is die gozer die de website heeft opgezet.
Minder dan twee weken en we gaan de game eindelijk zien, man ik ben benieuwd. Genoten destijds van de twee Battlefront games.
Ze laten die domeinen natuurlijk voor wat ze zijn, als ze betalen is het hek van de dam en krijg je allemaal van die grappenmakers. Desondanks is deze actie gewoon uitermate zielig.
Normaal kijk ik altijd het meeste uit naar de persconferenties van Microsoft en Sony. Dit jaar kijk ik vanwege Battlefront toch echt het meeste uit naar de persconferentie van EA.
Haha eastarwars.com is down maar de andere werkt nog. En de website heeft het helemaal bij het rechte eind!
Njah, het is voor mijn gevoel appels met peren vergelijken. Laat DICE gewoon een goede game neerzetten. Niet huilen voordat je geslagen bent zei mijn moeder altijd.
Ben ik niet mee eens als het appels met peren was dan had je het geen star was battlefront moeten noemen. Dan zie ik het eerder als de oude voorganger appeltaart was en nu krijg je alleen nog maar een appel.