Iemand van 4chan maakte nepsites voor deze game waar vergelijking van mogelijkheden in deze game met de vorige wordt gemaakt en dan dat de vorige groter, etc was. Maakt mij verder niet uit hoe groot het is, als het maar een toffe game is. Sent from my iPhone using Tapatalk
Heel die vergelijking met de vorige games vind ik compleet onnodig. Dat gezeur altijd. Ik ben juist blij dat een prima studio als DICE deze game voor zijn rekening neemt. Qua content is het allemaal wat minder. Het gaat echter niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit van de content.
Ah op die fiets. Als Battlefront bij launch al hetzelfde aantal maps als BF4 heeft, ben ik al happy hoor.
Dice moet er alleen voor zorgen dat de launch nu beter verloopt dat BF4. Ik wil het spel het eerste half jaar ook gewoon kunnen spelen
Ik neem aan dat ze gewoon de structuur van BF4 overnemen voor de multiplayer, dan moet dat wel beter gaan op de meeste vlakken. Dat de servers de eerste week de vraag niet aankunnen kan ik nog wel voor lief nemen.
Misschien is dit wel de reden dat ik weinig/nooit meer game. De games van tegenwoordig zijn allemaal half af, bieden weinig content en worden overladen met overpriced DLC. Ik mis de tijd dat een game gewoon helemaal af moest zijn omdat ze op een schijfje geprint moesten worden en er verder niets meer aan gedaan kon worden.
15 jaar geleden was dit misschien de norm. Tijden veranderen. Een game in de winkel is 9/10 keer af. DLC verlengt de leeftijd van een game. Hoe meer DLC, des te langer de game... des te leger je portometniks.
Vind het toch wel erg veel op Battlefield met een Star Wars-skin lijken. Niet dat dat perse slecht is natuurlijk.
Vind het wel meevallen eigenlijk. De punten en het rennen vind ik echt BF. Maar de rest voelde wel fris aan.
Deze game heeft alleen de pech dat ze rond dezelfde periode als Halo releasen, anders hadden ze in ieder geval 1 exemplaar meer verkocht.
Zo echt wel gaaf zeg.. Ik ben star wars fan van het eerste uur hoor. Zat al dik te genieten bij de aller eerste film in de bios.. Euhhh ergens in 1977 meen ik....
Wauw! Dat ziet er inderdaad echt gaaf uit! Heb nog niet alles gelezen. Was dit 32 vs. 32? Of wat is straks mogelijk?