Tegenwoordig alleen als invaller, maar in het verleden zo vaak als ik kon. Hier mijn Halo 5 review: http://www.evilgamerz.com/docs/games/Halo_5_-_Guardians_2167.html Misschien een tikkeltje enthousiast hier en daar, maar ik doe dit ook niet meer zo vaak als een aantal jaren terug.
Rank 23 geworden in de afgelopen dagen, erg tof spel al is het zoals in de reviews ook al werd gezegd erg ''casual'' maar dat vind ik prima. Heb alle modes gespeeld en vind Drop Zone, Blast, Supremacy en Cargo het leukste. Walker Assault heeft potentie maar aangezien 99% van de spelers bezig zijn met deathmatch in deze mode schiet het niet echt op voor mijn gevoel.
Dus, de game is nu bijna een weekje uit ... wat vinden jullie er van? Wil deze week de knoop doorhakken. Krijg van heel veel mensen te horen dat de gameplay "wat simpel" is... maar dat het genoeg actie bevat en er ook prachtig uitziet.
Vind je? Vind een beta/early-acces nou niet altijd een mooie graadmeter. De beta van BO3 speelde bij lange na niet zo goed als het uiteindelijke spel. Maargoed, het HAD gekunnen Zo simpel is het dus niet. Ik vind (nog steeds) dat de game een "zwaar" prijs kaartje heeft voor slechts 4 "planeten". Ok, 5 als je Jakku erbij telt. Ik ben een Star-Wars junk en heb m'n muis ook boven de bestel knop hangen maar zou het verdomd zonde vinden als ik de game na een weekje al beu ben. Vandaar dat ik hier ook vraag of de game na een weekje spelen nog steeds boeiend is.
Tsja ik heb nog geen enkele keer gedacht : ''alweer deze map'', beetje afwisselen qua modi en het voelt voor mij iig als voldoende content.
Haha, PS4 meer users dan X1 en PC bij elkaar Heb hem ook gekocht. Ben benieuwd. Star Wars nooit gezien :')
Tuurlijk. Game heeft PS4 marketing een grotere install base en de game is te casual voor het echte PC publiek.
ja ik blijf wel in mijn rol hoor. soms gaat het me wel lekker af hoor. maar op endor is het inderdaad drama.