Pff nee die zijn chill, behalve dat je altijd pokke eind moet lopen. Vind eerder Endor vaak moeilijk zie m'n vijanden nooit.
Beetje Return of the Jedi he? Dat krijg je als je zo'n smerige, witte, stinkende Stormtrooper bent. Je verdiend het gewoon.
Ik en 3 vrienden zijn het er iig over eens dat Sullust de meeste vervelende maps heeft! Supremacy wil ik daar niet eens meer spelen, alleen maar frustrerend.
Supremacy is sowieso of MEGA frustrerend, of het gaat echt SUPER. Beetje geluk hebben. Ik ga (bijna) altijd voor de Objectives kan je best punten mee scoren, aantal keer bovenaan gestaan met "Most Objective Points".
Supremacy leer ik nu wel kennen. In het begin vrij hectisch, maar als je het gaat snappen blijken er toch lijnen in te zitten. Met een mannetje of 6 in een party en samenspelen, dan domineer je vrij eenvoudig.
Ja dat is wel belangrijk. Als je met 3 man samenblijft (laat staan 6) heb je al een enorm voordeel. Goed camp plekje uitzoeken.
Vraagje: Als ik mijn headset uit de controller haal wordt 't geluid van het spel zachter... Best kut en onnodig. Meer mensen hier last van? (of heeft dit niks met Battlefront te maken en is 't een X1-feature?)
Yellow. De enige persoon die in PS home rondliep en het in zijn eentje in stand heeft gehouden met microtransacties.
-2 new maps set on the all-new planet of Jakku -New Turning Point game mode -Available December 1st, 2015 for those that pre-ordered Star Wars\u2122 Battlefront\u2122 -Available as a free download to all players on December 8th, 2015 Toch wel benieuwd of de nieuwe mode Tuning Point tof gaat zijn.
Cool om gratis stuff te krijgen, altijd nice. Eergisteren anderhalf uur Blast gespeeld met vrienden en daarna Walker Assault en damn....dat is gelijk echt andere koek. Had totaal niet meer door wat ik deed. Ik moet echt meer WA gaan spelen.
Blijf die Walkers vet vinden. Heb vandaag ene gekocht van Lego (75054) Heb de afgelopen weken flink wat uitgegeven aan SW Lego