1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Volgens mij heeft Bungie aangegeven bij Destiny content te hebben weggehaald (dreadnaught), dan wel om de reden het niet goed werkte op dat moment maar daar mag iedereen zijn vraagtekens bij zetten. Je kon zelfs DLC gebieden bereiken in de "originele" versie als ik het mij niet verkeerd herinner.
    Zegt mij genoeg.

    Volgens mij heeft DICE niet veel in te brengen betreft hoe de game word uitgebracht, correct me of i'm wrong :) EA bepaalt volgens mij de staat van release (qua content). Je kan heel goed gelijk gelijk hebben hoor en de kans is groot dat ik er naast zit. Maar als de game uitkomt met een aankondiging van een season pass van €50 dan krab ik mijzelf op mijn achterhoofd ;)
    Het is niet dat EA bekend staat om hun loyaliteit naar de spelers toe :)

    Mijn kritiek gaat uit naar de uitgevers, niet de devs.
    Hetzelfde geldt voor games die gerusht op de markt gebracht worden omdat de uitgevers er zeer waarschijnlijk druk achter zetten. Wij hebben deze generatie al diverse gebroken games gezien.

    Probeer jullie niet te overtuigen ofzo hoor. Deel gewoon mijn visie over uitgevers als EA en Activision.
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Walker Assault en Blast vind ik het leukste om te doen en soms ff potje die vlieg mode ff naam kwijt. Hero hunt vind ik de minst leuke mode misschien ook wel omdat er niks van bak in die mode haha. Telkens wordt ik net niet de hero omdat een ander net de laatste kogel geeft in plaats van ik. Paar keer heb ik meer dan een halve balk van hem afgeschoten komt er een ander aan en geeft hem de final blow en weer voor niks je best gedaan. Hierdoor gaan ze bijna allemaal tegenwoordig op het ongeveer laatste schot wachten totdat ze aanvallen.

    Maar goed ik ben zeer tevreden over de game zeker qua plezier. Enigste is dat er erg weinig maps zijn waardoor het soms wel even gaat irriteren, maar hoop dat er gauw wat maps bij gaan komen.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Battlefield werd ook altijd met de season pass aangekondigd. Titanfall DLC werd na een tijdje ook gratis. Plants vs Zombies had gratis DLC en de nieuwe NFS heeft dat ook. En dat zijn een paar voorbeelden. Dus het is ook allemaal niet zo erg.

    Dat over Destiny klopt ook niet. Je kon sommige gebieden idd bereiken maar hoeft niet gelijk te betekenen dat het uit een originele game gehaald is. Devs van andere games hebben daar ook nog op gereageerd dat het heel normaal is dat de art team al geometrie in een game stopt zonder te weten wat het precies gaat doen. Ze hebben het idee om het te gaan gebruiken maar hoe, wanneer etc is allemaal niet bekend. Daarnaast zag het uiteindelijk versie het een stuk anders uit dan de geglitchde versie.
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx voor de correctie. Dan zal ik er wel naast zitten. Blijf het zelf een rare ontwikkeling vinden. Kwam TW3 eigenlijk ook uit met een seasonpass? Serieuze vraag :)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Maar is ook zo dev die daar pas aan begint na de release.
     
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Oké, dat spreekt mij dan wel weer een beetje tegen omdat ik wel veel vertrouwen heb in die devs.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jakku stream om 20:00

     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438



    Angry Joe toch altijd weer met zijn controversiële reviews... :D Hij begint in ieder geval positief.

    EDIT: Haha, dat stuk over Diorama mode (tussen 28:10 - 29:45). Heerlijk als hij op zo'n manier een game afzeikt, al is het vervelend voor de mensen die dit een goede titel vinden (mijn sympathie jongens). Game doet me nog het meest denken aan Evolve. 't Ziet er mooi uit, maar het is zo beperkt... totdat je *heel* diep in de portemonnee gaat tasten.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2015
    Rienbu vindt dit leuk.
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ja blijft lastig. Soms is DLC geld klopperij, maar volgens mij kiest de consument uiteindelijk of ze de DLC kopen of niet, en gamers zijn best slim. Die hebben wel door als ze genaaid worden.

    En toch komen sommige publishers er zeker mee weg omdat de game gewoon ijzersterk is. Maar dan gun ik ze die meerwaarde wel weer.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    In dit geval is de dlc even duur als nog een game
     
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dus het is niet volledig idioot met wat ik zei? Joe raged er ook behoorlijk over zo te horen
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat wel, maar dat is premium in Battlefield ook altijd geweest en qua content is dat altijd nog een van de beste season passes.
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Joe raged om alles. Ik vind het erger dat ze 60 euro durven te vragen voor Rainbow Six Seige.

    Dit is gewoon cashen op de Star Wars naam. En hoe.
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wat is er met R6 als ik vragen mag? :)
    Heb je de review van Joe over bv TLOU gezien? Daar is hij vrijwel lovend over
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    In dit geval is de dlc even duur als nog een game

    Dat is echt niet waar man. Hij is lovend over Fallout, MGS, TLOU, Xcom en een hoop andere games.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Battlefield 3 werd niet met Premium aangekondigd, dat was volgens mij een maand later pas.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik bedoelde ook nadat Premium is begonnen.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is premium van Bf niet 40? en deze 50?

    Edit: blijkbaar ook 50. Maar BF had toch wel meer content dan dit?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien nu. Maar op release of in het begin 50. :)
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Vraagje @Hybrid

    Heb die Battle of Jakku key gebruikt. Maar, moet hij niets downloaden ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2015

Deel Deze Pagina