BF4 heeft uiteindelijk door die dlc wel behoorlijk veel content gekregen en nog best mooie kaarten ook. Verschil voor mij is dat BF4 als startpunt al meer aanbod, MP maar ook SP. EDIT: Buiten dat, dit is *Star Wars*. Had Dice nu echt geen coole SP campaign kunnen verzinnen? Materiaal genoeg! Ik speel serieus nog steeds SP campaigns in shooters en ik ben zeker niet de enige. Als Dice zoiets moois aflevert zoals onderstaande missie in BF3... kun je nagaan hoe goed dit eruit ziet in de Star Wars setting current gen! EDIT2: Ook al is deze missie op rails, gewoon geweldig stoer gemaakt. Voor mij nog steeds een hoogtepunt als Top Gun fan, vooral wanneer je games net zoals ik met een koptelefoon op speelt (dat sound!).
@Zifnap; Mooi verhaal. Klinkt allemaal makkelijk zij het niet dat zowat elke Star Wars game sinds de overname door Disney non-cannon is verklaard. Oftewel, heeft NIKS meer met het officiële Star Wars universum te maken. Rust er een behoorlijke druk op je schouders, lijkt mij? Denk dat ze (onder andere) voor de MP Only gekozen hebben omdat merendeel dit toch speelt i.t.t de singleplayer.
Mwah. DICE blijft imo wel een MP ontwikkelaar. Tuurlijk misschien hadden ze een een campaign kunnen maken maar hele grote kans dat die matig was geweest. Daarnaast maakt Visceral een SP Star Wars game. Maker van Dead Space etc. En die vertrouw ik daar wel iets meer in. Zeker als ze ook nog Amy Hennig's hebben nu. Script writer/Game director van Naughty Dog.
Wat me vooral opvalt is dat 90% long distance gevechten zijn. Vaak word ik gedood door een vijand die ik nooit heb gezien. En is er is teveel grenade-spam. Hopelijk gaat DICE nog het 1 en anders balanceren. Tot zover heb ik me het meest vermaakt met Fighter Squadron (bij gebrek aan een nieuwe X-Wing vs TIE-Fighter).
Fighter Squadron is inderdaad ook erg leuk om te doen. Zal zo meteen maar weer ff paar uurtjes de game spelen even Blast en Walker Assault en moet nog steeds beginnen aan de missions lol.
On Tuesday, December 1, Star Wars Battlefront servers will be offline for a brief period of time as we prepare for The Battle of Jakku. Scheduled downtimes are listed below. We apologize in advance for any inconveniences. Companion App: 8:00 – 8:30 UTC (12:00 - 12:30 PT) PC: 8:00 – 8:30 UTC (12:00 - 12:30 PT) PS4: 10:00 – 10:30 UTC (2:00 - 2:30 PT) Xbox One: 12:00 – 12:30 UTC ( 4:00 - 4:30 PT)
Blijkbaar gaat de content pas "live" als deze op de servers aangezet worden. Na het onderhoud verwacht ik wel wat te moeten downloaden. Denk dat dit ook niet op de disc zelf heeft gestaan om zo te voorkomen dat mensen Jakku al eerder konden spelen en alles hadden kunnen spoilen.
DLC is ook nog niet beschikbaar verder. PC mensen hebben wel al een patch en zijn wat veranderingen " Just played a few games. There is a startup timer beyond the 30 seconds. I had to wait while everyone was loading into the map. You now play both attack and defend in Walker Assault What seemed like a fully charged pulse rifle brought me down to 45 hp, Seems they have done something with the spawns, as a Rebel on Hoth I now was never spawning right near the left m-com on the first section. I did spawn as Han right into an Orbital Strike (FML). There seems to be a delay on the barrage power up. Enough time to get out, since the delay triggers when they are on the ground. No more easy kills."
Op zich best wel een leuke nieuwe mode nu stuk of 8 keer gespeeld bevalt me wel. Wel jammer dat dit dan maar op 1 map kan.