1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet wat diegene daar meer bedoelen dan? Dat het niet in de buurt komt van gameplay?
    Is het een Battlefield game in een Star Wars jasje? Ja en nee. Qua diepgang gaat het niet zover als Battlefield.
    Hebben de wapens recoil en spread. Jazeker. Maar heeft niet zo grote invloed als in Battlefield. De game is gewoon redelijk simplistisch. Je hoeft niet heel veel na te denken van wat je moet gebruiken zoals in een Battlefield game. Alles goed. Je hoeft niemand te healen of ammo te geven. Er zijn niet echt classes.
    Maar de all out warfare in deze game is dan wel weer precies Battlefield. Gebeurd weer genoeg in op een manier hoe alleen DICE het kan.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2015
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dice maybe? Ik zou tekenen voor een battlefield in een star wars jasje :)

    Dan kan je wel aangeven dat het totaal andere games zijn, maar er wordt al aangegeven dat het net zo heerlijk wegschiet als andere DICE games. Dan vind ik power ups en het ontbreken van classes wel een gemis.
     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik houd er verder maar mijn mond over ;)

    Edit: quote de verkeerde :+
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2015
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Nieuwe maps spelen heerlijk weg, maar waar staat Xűr :)
     
    Makkabeer vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Je moet het Destiny topic hebben of zit er soms ook een Xur in Battlefront? :D
     
    heuft vindt dit leuk.
  6. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik dacht al, Maps? Het is er toch eentje!!!
    Gisteren een lekker potje gedaan, 34 kills... Erg hoog voor mij doen. Ging ook lekker.

    Dat ammo geven zit er nog wel in bij mij.. Ha ha... Iets te veel bf gespeeld??
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja twee eigenlijk. Een grote en een aparte map voor de kleinere gamemodes.
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik lees steeds meer hier en daar dat de DL-44 behoorlijk overpowered is iemand dat zelf ervaren hier?
    Want ik wordt eigenlijk bijna nooit gedood door dat wapen, dus weet niet waar dat vandaan komt. Of is dat alleen in een speciale mode dat dit wapen zo goed is?
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Close range weapon.
    1 shot kill (mids headshot)in modes als bv Blast.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Goh! Gaat lekker op Sullust samen met @iNdie^ en @Hybrid :+

    Laat ik eventjes hier naarto..... o shit! Han Solo!
    *ziet Hybrid wegrennen*
    Zo, dat ook weer overleefd. *Luke Skywalker in m'n nek*

    ... moet zeggen, kwa chaos is het echt fantastisch. Heb nou nooit echt het gevoel dat ik helemaal alleen rond loop. Er word altijd geschoten en je ziet bijna altijd iemand. Op Jakku zag ik alleen de AT-AT teveel. Spawn 3x in het bereik van dat ding :mad:
     
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Een beetje zoals in bf, dat ze een klein gedeelte van de grote map pakken... oh ships.. nou doe ik het zelf ook.:+
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Een beetje. In Battlefield is het meestal een vlag gedeelte ofzo. In deze game is het wel echt een een apart stuk.
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Wat een heerlijke game. Speelt echt prima weg, Endor is mijn favoriete map. Vee beschutting; ik heb veel moeite met de maps met grote afstanden zoals die Sorosuub. Dan is de chaos wel compleet haha. Spelen jullie 1st of 3rd person? Het maakt geen verschil volgens mij, behalve dat je als 3rd wat meer overzicht hebt...
     
  14. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    3rd. Tenzij ik achter een muurtje/object zit, dan gebruik ik 1st, omdat ik merk dat je dan met 3rd nogal snel tegen dingen vlak voor je wapen aanschiet.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan je wel makkelijk zien btw. Als je in 3rd person zit en je crosshair is wat vaag dan zit je dus nog achter een object met je gun.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  16. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Speel altijd 3rd, je hebt dan veel meer zicht.
    Wat voor trait kaarten hebben jullie eigenlijk? Kan er 1 kopen maar wil een goede doen want kost toch 7k coins.
    Zit te denken aan Scout.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup Scout.
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja scout vind ik ook wel lekker die gebruik ik ook, had eerst bodyguard maar daar had ik vrij weinig aan.
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Bodyguard is toch ook wel dikke prima.
    Heb het idee dat ik er minder vaak dood door ga.

    Het liefst zou ik de sniper trait pakken, maar het snipe in SW BF is totaal niet efficiënt.
     
  20. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik gebruik ook bodyguard ja. Gebeurd zo vaak dat ik een granaat / barage op me krijg en het dan overleef met nog 4 health over ofzo.
     

Deel Deze Pagina