1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jij ook met je KFC internet

bulletproof010 vindt dit leuk.
  2. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Werkt weer.
    Alleen zat een beetje bij de achievements te kijken en er is er 1 waarbij je de meeste kills moet hebben in blast.
    Heb net 3 potjes achter elkaar de meeste kills gehaald maar ik krijgt uhm niet.
    Weet iemand waarom?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat die bugged is. Hij unlocked alleen als je de meeste kills hebt en als de potje is afgelopen omdat de 10 min voorbij ipv de 100 kills zijn gehaald.

4. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Ja jammer. Ben redelijk vaak, helemaal voor mijn doen, eerste geworden met kills in blast de eerste weken en nooit die trophy gekregen. Lijkt wel of de echte noobs weg zijn want het gaat allemaal wat moeilijker nu haha. Typische middenmoot subtop speler geworden nu.

5. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Blast is ook helemaal niet meer leuk om te spelen.
    Iedereen rent rond met die dl-44. Op een paar na (waar ik er 1 van ben }:])

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het wel meevallen eigenlijk. En persoonlijk doe ik het altijd veel beter met de DH17.

7. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik heb gisteren eindelijk de EE-3 kunnen kopen. had deze in de missions gehad en beviel me toen wel goed. anders ga ik weer terug naar de RT-97C.
    maar in jou filmpje Hybrid ga je aardig lekker met die DH17.

8. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Als je met 100 kills wint of verliest en je hebt de meeste kills dan krijg je de trophy niet.

Het is een vieze bug wat ze nog steeds niet hebben opgelost. Op het EA forum hebben ook veel mensen hierover geklaagd maar blijkbaar boeit het hun geen ene fuck. De timer moet op 00:00 staan en als je dan de meeste kills heb, en geen van beide teams heeft 100 kills dan krijg je de trophy.

Voor deze trophy zal je dus geluk moeten hebben. Want als je met 10 tegen 10 speelt dan haalt 1 van beide teams sowieso wel 100 kills in 10 min. Ik heb het een keertje in de nacht geprobeerd en toen kwam ik in een potje met 11 mensen terecht (5 tegen 6).

Toen is het geluk en kreeg ik de trophy. Ik had de meeste kills, maar we waren met te weinig man om 100 kills te maken.

Laatst bewerkt: 9 dec 2015
  9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Jammer dat Squadron Fighter zo extreem kort is, zit je er net lekker in is het potje al afgelopen, mogen ze van mij wel langer maken.

10. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Hallelujah

heuft vindt dit leuk.
  11. Sander Heeringa

Sander Heeringa New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Battlefront is een prachtspel, alleen zijn er een paar dingen die volgens mij niet kloppen. Auto-aim werkt bijvoorbeeld voor geen meter. Je moet vrijwel altijd handmatig goed aimen naar een tegenstander. En als je dat gedaan hebt, en er vervolgens 20 schoten op loslaat, blijft ie gewoon staan. Vervolgens word je in no time met 2-3 schoten neergelegd. Doe ik iets niet goed? Lange afstanden werkt ook al niet. Haast geen één schot komt aan, om vervolgens ook van een enorme afstand door iemand met 2-3 schoten te worden neergelegd (vaak ook nog met een zelfde wapen). Dus waarom moet ik, terwijl ik toch ook goed op een speler aim, wel ruim 10 schoten aflossen voordat ie er eindelijk eens bij neer valt, terwijl een tegenstander met 2-3 schoten klaar is! Zo jammer dat het automatisch aimen niet werkt. Dat zou moeten worden aangepast. Daarnaast zie ik spelers die een ruime aantal kills halen en maar een paar deaths(?). Hoe is dat mogelijk? Er was zelfs een keer iemand met 46 kills en 0(!) deaths. Dat lijkt mij onmogelijk! Het is gewoon frustrerend dat je er zo veel moeite voor moet doen om iemand te killen, terwijl de tegenstander daar veel minder last van lijkt te hebben. Zo, dat wilde ik even kwijt. Misschien dat hier meer spelers last van hebben?

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat heet noob zijn :+ bekend probleem bij mensen die een game net oppakken.

Ik moest wel lachen om je opmerking dat 46<>0 jou onmogelijk lijkt. Hahaha heerlijk

Servantes vindt dit leuk.
  13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    46-0 is niet onmogelijk, maar afhankelijk van de game mode vind ik het wel vaak verdacht. Zeker aangezien er de nodige glitches zijn, zoals niet dood kunnen (deze is mogelijk op game modes met vliegtuigen). Of unlimited starcard abilities die meteen refreshen.

14. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Tja, ik suck normaal gesproken in MP shooters

Maar ik vind Battlefront juist vrij toegankelijk

Met een AT-ST kan je op de grote maps zo binnen een paar min +-10 kills maken, met een hero-pickup kan je ook vrij snel 5-10 kills maken (soms meer met een beetje geluk)

Met deze turrets in hoth maakt je ook erg makkelijk kills (te makkelijk imo)

Mijn tip is dus, dat je niet als een kip zonder kop moet rond rennen (want dan wordt je vrij snel gekillt). Gebruik de hero pickups, power-ups, turrets etc etc

Mijn beste potje was denk ik 36-4. En dat was gewoon met non stop scan pulse aan :p. Zonder hero pickups of iets dergelijks.

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Die turrets zijn heel makkelijk uit te schakelen met ion shot. Maar niet iedereen is op die dingen bedacht.
    Maar goed, een hoge score is zeker niet onmogelijk. Maar ik ben ook wel de nodige glitchers tegen gekomen. Dwars door een thermal implosion rennen terwijl ik ook nog een keer op die gast schiet zonder ook maar een beetje schade is niet normaal ;)

16. Sander Heeringa

Sander Heeringa New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, al die tips. Ik ken ze en gebruik ze veel. Heel soms gaat het wel redelijk hoor. Ben een keer 4e geworden in Walker Assault met 28-10. Maar toen had ik ook de mazzel dat ik een paar goede power-ups had zoals een 'hero', of de AT-AT besturen. Maar daar speel je het eigenlijk niet alleen voor. Het gaat gewoon om de vaak 1 op 1 battles waarbij ik het bijna altijd af moet leggen. Ik speel het spel toch al wel redelijke tijd. Maar écht, 46-0 kán gewoon niet! ;-)

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Bugs en/of glitches zullen er zeker wel zijn ja, maar skill vertaalt zich ook in een makkelijk op te pakken shooter naar over het algemene goede scores. Van die gasten die belachelijk goed konden aimen in battlefield ed zullen in star wars vast ook wel enorme streaks halen.

18. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Ik had een keer een Duitser in mijn team die 53 kills had en die maar 2 keer dood was gegaan. Die zat het heel potje non-stop in zijn A-wing iedereen te killen. Dus ja, het kan wel. Sommige mensen zijn gewoon exceptioneel goed o_O

Ik heb soms ook wel momenten waar ik 1 op 1 wordt gekillt en dan heeft de tegenstander een health van 1%. Baal je even en ga je weer verder.

Het is en blijft een spel. Dus ga niet te veel lopen stressen haha.

19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Heel veel mensen weten niet hoe ze een a wing neer moeten halen.

Nu level 50 bijna in zicht is en alles unlocked is begint de drang om te spelen wel wat af te nemen.
    Niet gek als er weinig verdere doelen zijn om voor te spelen.

Een prestige optie of aparte rank, maar daar is deze game blijkbaar te casual voor.

20. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    De enige keer wanneer auto-aim kut is, is als er 2 of 3 tegenstanders bij elkaar lopen en de Xbox op iemand anders wilt mikken dan jijzelf. Dan raak soms precies niks 8)

Verder zijn hoge scores prima mogelijk hoor. Van de week had ik nog 31-3 in een simpele Blast match. Geen glitches of campen of wat dan ook, gewoon goed gaan en een beetje geluk hebben.

Deel Deze Pagina