Ik hoop juist dat je alles in first person kan doen, dus ook de voertuigen. En dan niet zoals de voertuigen in BF, maar gedetailleerde interieuren. Hoe tof is het op first person in een X-wing te vliegen.
Nice! “We’ve been showing the game to some close partners and one of the things we hear is that it doesn’t feel like other shooters and that it’s fully born from Star Wars. That really strikes a chord with me and the team as that is exactly the emotion and feeling we are going for and we can’t wait to show the world more this spring.” Oh en dit: https://translate.google.com/transl...l-gameplay-di-star-wars-battlefront-ridicolo/ Las het op NeoGAF En nog een nieuwe teaser pic...waar we geen shit aan hebben...
Dit zijn die tweets trouwens uit de link, dude schijnt een betrouwbare insider te zijn. @Tidux: Omfg, #StarWarsBattlefront gameplay is just ridiculous. the internet will frikkin break @Tidux: just can not believe what I have just seen #StarWarsBattlefront @Tidux: So Hyped! Time to watch the StarWars all over again! #StarWarsBattlefront Ik zeg...show die shit nou maar gewoon.
@BigKabuto Tidux is niet echt betrouwbaar. Daarnaast ben ik niet zo fan van die twitter hype's We zullen het zien. Heb er zin in. Maar overdreven hypen is nooit goed.
Ben ik met je eens. En ik denk dat de kans sowieso groot is dat dit weer een echte BF achtige video gaat worden. Scripted en vol spektakel. Zoals het geval was met BF3 en BF4. Maar het is dit keer SW, dus ben erg benieuwd toch wel.
Ongetwijfeld mijn meest geanticipeerde game van 2015. Samen met de Division moet dit het najaar redden, al heb ik in de Division wat minder vertrouwen. Bij een goede Battlefront is het gamejaar 2015 geslaagd, wat er voor de rest ook uitkomt.
Alles wordt toch gehyped al kijk ik wel echt uit naar een nieuwe Battlefront, is al bekend of het een FPS gaat worden of een TPS?
Maakt mij niet zoveel uit als het scripted is. Zoals toen met de MP reveal van BF4 op de E3. Is nog steeds pure gameplay. Zal cool zijn als dat het ging worden maar denk het niet. Zullen wel een gameplay trailer zien. Ik denk eigenlijk dat The Division niet komt dit jaar. Zo gevoel. @Nightbringer al een beetje besproken op de andere pagina laatst. Is niet echt bekend.
Maar dat zijn racegames. En is ook alweer een tijdje geleden. Ze hebben nu kennis opgebouwd in fps en vooral in shooters. Denk niet dat ze infanterie combat in tps gaan doen. Verhicles goed mogelijk. Doen ze ook in bf.
Ik verwacht dat we gewoon een Battlefield game zien in een Star-Wars jasje. And that's fine with me. Vrijdag dus een teaser? Word nog leuk deze week dan! Battlefront, Episode 7 teaser (of een beschrijving ervan).
Yup, dat denk ik ook. Daar ligt hun kracht. Ik zou graag ook TPS perspectief zien bij het schietgedeelte, maar ik denk gewoon dat ze vasthouden aan het Battlefield principe. Zulke games koop ik normaal gesproken niet, maar het Star Wars universum verandert dat voor mij.
Ze zeggen echter van niet he. Mensen die de beelden hebben gezien vonden het een shooter als geen ander, ook niet een BF achtige game maar gewoon Star Wars op en top. Een BF game met SW jasje hoeft voor mij ook echt niet. Liever niet.