Ja op de xbox one inderdaad. GT is uJellyBruh NL Heb de game vanaf morgen. als bol.com optijd levert haha.
Heb precies 1 potje kunnen spelen met 2xp weekend . Ben op dit moment level 32 en heb het nog steeds naar me zin met de game. Had ook cod gekocht maar die heb ik niet meer aangeraakt sinds ik battlefront heb. Mooi dat er meer mensen de game kopen. Binnenkort maar is servertje ownen met zn alle
Na een paar pogingen proberen om de AT-AT met de tow-cable neer te krijgen zonder succes en zonder de training te geprobeerd hebben.. Toch maar even de training gedaan ervoor en voilá poging nummero uno in walker assault was gelijk een successo Nu nog is een x zo'n verrekte y-wing neerhalen wat me maar niet wil lukken
goh..lekker orginele opmerking....NOT.. ja niemand van de vorige pagina die het op de playstation speelt? mooi, ga ik even kijken of de gamertag erbij staat.. thnks.. ik zal je vanavond even toevoegen op de xbox one.
Gister de game binnen gehad. Nu level 10, wat een heerlijke game . Speel in 3rd person, dan camera switch op een van mijn paddles gezet, kan ik switchen tussen links en recht kijken + als het moet naar first person. Walker Assault is nog even inkomen haha maar gaat vrij lekker alleen krijg ik die Hero power ups niet gevonden helaas. En hoe kom je in zo'n AT-AT? Of is dar computer controlled?. Maar erg toffe game, ga me hier wel mee vermaken!
Hero pick ups liggen meestal in de frontlinie en de AT-AT is ook een pick up waar je dan voor een bepaalde tijd in kan.
Voertuigen pickups zie je ook gewoon voordat je het oppakt. Hero pickups zijn de tekens van de faction/kant waar je bij zit. Dus rebel teken of die van de empire.
Normale pick-ups zie je ook eerder dan de Hero pick-ups. Mensen vliegen er (letterlijk) z.s.m op af ...
Ugh dat haat ik zo hard in Fighter Squardon... zijn altijd een paar mensen in de game die weten waar de pickup ligt en je moet maar geluk hebben dat je goed spawnt.
Oké ik krijg nu dat ik in moet loggen naar ea account? En net kreeg ik not allowed. Kan niet spelen wtf?