Hmmm.... Star Wars Battlefront will be streamed on April 16th here on @YouTube - here's the right link http://www.youtube.com/starwars/live Morgenavond om 19:30 was het toch?
New 22h james norman @thekeenpaladin @DICE_FireWall People have a hard time believing the game can look that good on console. @thekeenpaladin on Friday we'll be upfront about what platform it is, I can tell you that much 11:33 AM - 15 Apr 2015
Is het nou vanavond of morgen lees verschillende dingen daarover? Vanavond om 19:00 zendt Electronic Arts een livestream uit met gameplay, dus dan weten wij het zeker. De livestream met daarin de onthullingstrailer is vrijdag 19:30 Nederlandse tijd op de Star Wars website te bekijken.
Straks is Force Awakens Panel. " Star Wars Celebration kicks off today with the Force Awakens cast and opening panel where the expected reveal of the first full Star Wars The Force Awakens trailer will take place at 10:00am PT. The stream will start again tomorrow (Friday) at 10:00am PT when Star Wars Celebration reopens. Then at 10:30am PT EA and DICE will take the stage to reveal Star Wars Battlefront for PC, Xbox One and PlayStation 4!"
Denk eerlijk gezegd dat Sony de marketing gaat doen voor BF. Microsoft heeft dan die early access te bieden vanwege EA access, maar dat is het dan ook. En die Shinobi dude beweerde dus dat hem verteld was dat de game er zo uit ziet...DICE heeft aardige magie gebruikt als dat waar blijkt te zijn, pffff. Maar zelf geloof ik dat niet. Roll on tomorrow.
Release Star Wars Battlefront 17 november. http://www.videogamer.com/ps4/nextg..._november_17_2015_on_ps4_xbox_one_and_pc.html
Als er een bedrijf is die deze graphics kan maken, dan is het DICE wel. Nu geen bullshit met cross-gen. Gewoon een game die de potentie benut van de current-gen consoles. Ik kan me niet voorstellen dat het zo mooi zal zijn als bovenstaande screenshot, maar ik geloof wel dat DICE een standaard gaat neerzetten. Kan niet wachten op de dag van morgen om iets meer te zien.
Hopelijk komen ze ook met een beta dat we het even kunnen uittesten En nee, dat verwacht ik niet de eerste maanden.
Jawel man, morgen na de reveal stuff, Beta downloaden die online wordt gegooid op dat moment. Vuurwerk, x-wings, alles.