Nou nee niet echt. De mensen schieten in de regel het meest raak. Het is dus taktisch. Wanneer je langs een paar van je troepen (zoals gezegd ben geen genrefan, ken de naampjes nog niet) loopt kan je opdrachten geven zoals ook bij rbs6 of ghost recon. Volg mij ed. Je kan dus bots/mensen in de val lokken, spawnpoints kapen (daar gaat het om, alle spawnpoints pakken of de tegenstander uitroeien) of gewoon een fort maken van je spawnpoint. Ook kan je bijvoorbeeld alle geschutsvoertuigen vd tegenstander uit proberen te schakelen. Dat doe ik met een horde van die mannen ipv Rambostijl in je eentje. Echter hoef je dus niet persé tegen een groepje andere mensen aan te lopen als je met weinig speelt. Wil je echter niet met bots vechten en dus de AI uitschakelen, dan kan dat. De mappen lijken me zelf dan erg groot (ook met 24) zodat je mi gewoon weinig te doen hebt. Met zijn zessen kwamen we elkaar ook niet heelveel tegen (op een jungle map na). Ook komt dat natuurlijk omdat iedereen de weg nog niet wist en de besturing nog niet geheel gewend was. Ik ben ervan overtuigd dat wanneer je dit wel beheerst het zeer tactisch wordt waarbij je kan kiezen tussen de aanval en de verdediging of een mix. Meer dan bijvoorbeeld rbs6 (voor mij dan), waar de tasktiek ongeveer ophoudt bij "Pas op! Granaat!". Live biedt nu eenmaal niet de mogelijkheid om met 100 tegelijk online te gaan, wat natuurlijk het summum zou zijn, danik vind dit wel een elegante oplossing. Een mens tegen een mens met een groep bots overleeft het mi niet.
Ik kon eerst geen games joinen, maar toen ik wat verder onderin de lijst klikte lukte het wel. Ik heb wel een coole strijd gevoerd met wat engelsen en ook met wat duitsers. Ook waren er wat nederlanders online, ergens uit het oosten van het land. Het is best wel cool maar soms even LAG. Ik denk dat er meer dedicated servers moeten komen. Wat ik vaak nog wel lastig vind is om met zo'n vliegtuig een touw om zo'n grote viervoeter te knopen zodat ie omvalt. Als je in een (groot) voertuig stapt moet je de bots ook laten instapppen met de D-Pad "rechts" (Get in). Zij gaan dan voor je schieten. Ook is het handig om er een paar de basis te laten bewaken met het commando "hold ground".
ja dat icoontje geeft aan dat je netwerk/verbinding probs hebt. je kunt dit uitzetten onder Online options als je aan het spelen bent. Dit spel stikt van de lag, en vind het dan ook meer een beta-game dan een volledig bug-free spel. Wat ook erg zuigt is dat er geen downloadable content opzit waardoor eventuele patches uitbrengen lastig wordt. Natuurlijk is dit altijd wel mogelijk maar ik snap niet dat ze het spel zo durven uit te brengen. Als je verbinding ook maar even slecht is loopt je hele game vast wat resulteerd in een volledige reboot van je xbox ! Ik hoop echt dat er een patch onderweg is want dit is echt klote !
Ok, het word ff tijd voor Humorke's speelervaring. Iedereen alsmaar zeggen hoe geweldig hij is, dus Humorke natuurlijk enthousiast de game gaan halen na school. Huiswerk gemaakt, gegeten, en dan eindelijk die schijf in z'n Xbox. SinglePlayer - 5 Minuutjes geprobeerd - ow wacht, ff inverted instellen, ok - mja, best nog vet Humorke komt vijanden tegen, soepelheid valt wat tegen, maar ja. Ok, nu Live mensen, Humorke komt voor het eerst op Live. Jah, een voertuig krijg je niet meteen te pakken, Hum werd al wat snel doodgeschoten, al gauw ontdekte hij dat het spel niet de soepele beweging had van Halo, en dat de graphics soms wat tegenvallen, daarmee bedoel ik, dat er op sommige plaatsen details te kort schieten, alsof het level nog niet af is. Ok, als korte samenvatting van opmerkingen: - Lags heb ik nog niet vaak meegemaakt, maar wel vaak dat icoontje van een netwerkcable doorstreept rechtsonder (erg vaak, bijna constant) - Wanneer ik ergens join, telt hij tot 60 en komt hij terug in de kamer, dus ik heb altijd via quick match gespeeld - Grafisch schiet het soms wat tekort dat wat storend werkt - Grote opmerking over de soepelheid, het is geen halo, het voelt minder aan als een echte shooter, maar ik heb hem nog niet geprobeerd op first person, maar lijkt me wel eens leuk te proberen - Sommige voertuigen vind ik (op dit moment nog) vrijwel onmogelijk om deftig te besturen. En het voelde gewoon soms niet aan alsof je in een voertuig zat - Het gevoel dat ik kreeg toen ik de filmpjes zag, kreeg ik gewoon niet tijdens de levels - Het spel lijkt vooral niet af te zijn - Ondanks alles, sommige anticlimaxen, heb ik 2 uurtjes kunnen spelen (daarna moest ik weg) en heb ik me niet verveeld (behalve toen hij niet joinen wou) Heeft iemand hier ook last van? - dat je ongeveer nergens kan joinen via optimatch? - dat je rechtsonder dat doorstreepte Netwerkkabeltje krijgt? - dat (bijna) niemand buiten "kuch kuch" nooit wat zegt, of antwoord?
van dat icontje in beeld heb ik ook last van en dat optimatach ook van dat icontje kan je uizetten in options heb ik ook gedaan. EN die optimatch is echt slecht ik heb nog geen een keer kunnen joinen via optimatch alleen Quick Match........| Hopelijk komt daar nog even een Patch voor.. En van de besturing heb ik geen last ik vind het wel lekker gaan.
Owja, Duo Maxwell. "Online, playing Battlefront" maar enige optie dat ik heb was "Remove friend from friendslist" en niets van game te joinen waar jij in zat, wel jammer...
- Uhm ja heb ik ook, sterker nog de snelheid van de server worden niet aangegeven bij de eerste aantal servers... scroll es naar benee en je ziet er een aantal komen met de speed erachter. Inderdaad is het lastig om een game via opti-match te joinen... mijn tip ! Kies altijd QUICK match. Hiermee kiest ie niet gelijk automatisch een server hij kiest ook nog (volgens mij) de meest snelste server uit de lijst. - Dat icoontje heb ik ook soms constant, maar voornamelijk als internet verkeer slow is, of de server van de host zuigt. - Uhm.. hier heb ik geen last van, ik heb een dikke team match gespeeld en dat was vol met conversaties over strategien en dat was dan ook errug cool tja wat rest je nog te vertellen, naar mijn mening hadden ze dit spel nooit zo mogen afleveren !! Hoor ik iemand fluisteren (PATCHING TIME ?! ) Na zo'n verhaal zou je denken, hij vind het dus een ***spel! Nee integendeel, zelfs met deze zeer vervelende bugz blijft het een zeer goed spel. behalve als er LAGGGGG is. P.S Als er iemand last geeft van bots (als je host) deze kun je uitzetten waardoor je server wel beter loopt. EN je kunt dat erg irritante AUTOAIM uitzetten, daarna heb je nog steeds wel een beetje dat de crosshair op de enemy komt maar toch veel minder ! nou ja... let's pray for LucasArts for making us a patch May the force be with George
Ik henb ff met !SIC! gespeeld ... bleek dat ik last had van Lag ... sterker nog mijn upload en download was beroerd ... ik heb de rest van de avond met de helpdesk van multikabel aan de lijn gehangen... nu heb ik weer wel een perfecte upload en download
gheghe, dan lag t er dus toch niet aan dat je aan het downloaden was. aan mij lag het in elk geval niet, ik had mijn volle 4Mbit tot mijn beschikking alst nu weer goed is mag je vanavond wel hosten, ik snak naar goede servers. maar wat ook vaag is, als ik zelf host hebk nog t icoontje staan datk gedisconnect wordt, en zelfs als er maar 10 bij mij in de server zitten lagged t al
mmm weet niet of ik hem aanschaf , als ik halo 2 heb zal ik geen andere game meer van me spelen, zelfs niet burnout 3 hoe goed hij dan ook is!!!
Tja ik heb hem sinds gister gehaald en hij is dus een stuk intenser als HALO via xbox connect. Het idee is prachtig en ook redelijk goed uitgewerkt alleen die lag die maakt het gewoon verneukt maar singleplayer blijft je ook zeker wel boeien. Je hebt fist 2 fist levels en levels waar apparaten weer belangrijker zijn. Jammer dan vliegen niet zo denderend is. je kan niet zo hoog etc. Graphics zijn verder puik echt goede graphics beetje FSW achtig - zelfde maker?
Dat kun je in de options uitzetten. Ik heb vandaag zonder lag gespeeld maar het blijft knipperen dus ik denk niet dat het kwaad kan als je het uit zet.
Bij nader inzien, nu ik hem op first person speel, en hem al wat meer onder de knie heb, vind'k hem echt beter worden (zelfde opmerkingen blijven, alleen minder sterk) Starfighter gaat sneeeeeeeel
ik speel van in het begin op tps. Ik heb 2 minuten die FPS geprobeerd, maar dat was zo moeilijk... btw, desperado, ik heb je toegevoegd. Ik ben Drossie...
Ja, er zijn zat levels waaruit je kunt kiezen. En bovendien zijn als die levels nog eens co-op te spelen zonder enige framedrops.
single-player ben je zeker wel eventjes zoet mee maar ook weer niet al te lang. Ik heb hem sinds eergister. Als iemand mij wil toevoegen ik ben rupac8