Ik krijg hem als het goed is dinsdag/woensdag. Kan echt niet wachten George is mijn held!! The force is with him
Heb net een paar lekker apannende potjes gehad dat was echt kiele kiele Weet ieamdn of er ook een Scoreboards zijn???? Vind wel jammer dat er in de vette games nooit scoreboards zijn..... Ikz ie alleen recent Players ik begrijp niet wat dat inhoud... Betekend dat de tien beste mensen van de dag offzo? Wat spelen jullie eignlijk? Auto Aim aan of uit..... Ik zie haast alleen maar Auto Aim aan servers meestal ga ik dan een eigen server maken met Auto Aim uit dat vind ike cht veel spannender.... Met auto aim aan kunen de grootste n00bs winnen.....
Ik vind het een slimme keus dat ze er geen scoreboards in gedaan hebben. Nu spelen we de game puur om ervan te genieten, met scoreboards speel je vaak wel degelijk voor een goede score en dat neemt het speelplezier ( Mits je even slecht speelt ) drastisch af. Ook zijn er nu geen Stat lamertjes ( Rb6 BA ) en dus minder irritatie's.
daar heb je zeker gelijk in,maar geen scoreboard mag de pret niet drukken, ik heb de afgelope 2 dagen heel wat meer spannede potjes gehad dan ik met bijvoorbeeld rb8 had.
Tis gewoon een hele toffe game, de singeplayer is goed en de multiplayer ook. De battle @ Endor vind ik een leuk level.
Dit spel is echt masterlijk, de gameplay is super graphix zijn vet. alleen is et wel jammer dat de lobby en de menus nie so mooi zijn afgewerkt soals bij rs3 BA. Maar voor de rest is dit echt een aanrader!
Ik vind het irritant. Als je optimatch klikt dan zoekt hij eerst 10 sec (wel beetje lang maar boeie) Dan ziet hij verschillende servers staan. Wil ik er een joinen zegt hij dat hij ermee bezig is en zie ik de tijd van 1 sec naar de 1 minuut gaan en dan springt hij weer terug naar het optimatch scherm. Weet iemand of er al een patch komt want deze game heeft zoveel te bieden op live maar zo kan ik natuurlijk niet online spelen.
Ik vind die menu's eigenlijk best wel gaaf er uit zien. Op de officiele site staat een leaderboard maar het is alleen voor de PS2 en de PC .
Scoreboard is er volgens mij wel op de officiele site van star wars batlefront staan de links naar de scoreboards volgens mij. Moet je alleen wel effe gaan zoeken.
ik heb net gekeken maar kan alleen maar van ps2 en pc vinden. Ik zach trouwens dat er op het message board al gepraat werd over een patch: klik hier voor de thread. zijn er hier mensen die er al iets meer over weten?
Machtig spel alleen tja de multiplayer moet ff gefixed worden. Even een patch eroverheen. Maar ja dit zouden ze eerder gefixed moeten hebben. Liever maandje wachten dan dit gezeik nu.