ff patchen dan. Het is iig al stukken beter nu dan bij de ps2 (onspeelbaar online) en daar krijgen ze nooit een patch.
^ Weet je dat zeker? Want op de IGN forums las ik gisteren dus dat de patch ERG goed hielp voor de PS2 versie, de patch was dus volgens die gasten uit . Ik vroeg toen meteen of er ook dan een Xbox patch kwam...wegens de weinige klachten leek dat niet het geval? en dan heb ik zoiets van WTF? Weinig klachten? Het is zwaar kut gewoon hoe dat met dit spel gaat. Je moet gewoon geluk hebben wil je een server treffen die sowieso een volle ronde zonder lag te spelen is. Zodra ik een server join krijg ik al vrij gauw zo'n plug icoontje rechtsonderaan m'n beeld, en die komt vrij vaak terug. En zoveel servers met belachelijke lags, dat het nog amper te spelen is. Wanneer ik zelf een server host draait het sowieso al gelijk niet lekker soepel meer, ik stop per team 10 bots erin en start m'n server maar het draait gewoon niet vlot. Wanneer ik dan een game als Rainbow Six of Crimson Skies, Rallisport 2 test werkt het PRIMA...ook dat pingen gaat vreselijk slecht, ik doe optimatch , en servers verschijnen al vrij gauw , maar dat pingen gebeurd amper, je ziet niet dat ping balkje groen of rood worden, echt waardeloos. Wij zitten met z'n 3en op internet via netwerk, @home (de snelste) zonder router , want dat gaf werkelijk alleen maar trouble. WAARDELOOS DIT!
wneer komt die patch dan of is daar nog niets over bekent want ik zit te twijfelen tussen fable of deze ( van wege mijn geld ) maar met die lag lijkt het me niks
Oke, mijn eerste negatieve punt over deze game: Een keiharde vastloper tijdens online gamen! De Xbox waar ik het op speel is amper een half jaar oud, dus ik denk niet dat het daar aan ligt.
Geen last van gehad op mijn oude xbox van 2 jaar en met mijn nieuwe ook niet dus ligt waarschijnlijk aan jou Star Wars kopie.
Mja, als rb6 en pgr2 en rsc2 en mm3 en MA en alle andere live games echt helemaal (bij mij tenminste) TOTAAL lag-loos verlopen, waarom dan niet bij dit spel. Die lucasarts hebben de live code nog niet helemaal door geloof ik.
yup vind ik ook raar hoewel dit spel wel veel meer belastend is voor het netwerk want er moet veel data verstuurt worden qua eenheden en voertuigen etc. Toch zitten er voldoende bugs in die eruit gewerkt moeten worden. Als ze dit snel fixen kan hij nog redelijke topper worden.
ze zijn al met patch bezig ik gok nog een week of 3.. ff die live code uitwerken en dan is het een prima spel
Hoe weet je dat dan? Staat het ergens dat zebezig zijn met een Patch ofben jij toevallig een medewerker van Lucas Arts....
nou te neerste zijn er berichten uitgegeven ( bron week ff niet) en ten tweede tis natuurlijk gewoon logisch nadenken want ik denk dat xbox ze flink op de kop heeft gegeven dus ze moeten het wel recht trekken
In het begin had ik geen enkele lag! 2 dagen lag-loos gespeeld, en nu is het gwn 1 grote lag! Nu zie ik wat jullie bedoeln. Het spel is toch nog steeds geweldig met vrienden ook Multiplayer
Er zijn dus te weinig klachten :{ Zullen we dan met z'nm allen die hle mail box van hun vol spammen met klachten!
Maar patches voor dit spel voor verspreiding over xbox live zouden dan toch eerst goedgekeurd moeten worden door microsoft?