Yeah. Dit is echt goed nieuws (patch) Jullie kunnen en mogen mij ook toevoegen ----> patsem Dit spel heeft echt mijn live experience opnieuw leven in geblazen !
Ik speel aardig wat Star Wars: Battlefront en wil ook graag wat gamen met wat andere Nederlanders. Dus voeg mij toe en dan zien we elkaar wel op het battlefront Gamertag: KMN NL
Eindelijk heb ik ook dit spel en natuurlijk meteen ff live (zonder lag!) gespeeld. Heerlijk Mensen die een potje willen spelen voegen mij maar toe.
lucasarts Maar de volgende keer gewoon een 100% klaar spel afleveren en niet 99,99846% Menschen die mij wille toevoegen:Rupac8 is de tag
Ach komop... we mogen blij zijn dat de patch al praktisch "klaar lag" voor ons . Beter dan dat we een maand ofwat moeten wachten...
Klinkt als Deamon, ik denk dat je pakketjes verliest. Ik heb Planet en nog geen eens de helft van wat jij hebt en het gaat perfect. Niet dat ik er veel van weet of zo hoor
ja klopt demon..... wat doe ik eraan??? want bij bijvoorbeeld rainbowsix loopt ie perfect en bij de rest van de spellen ook alleen hier niet
ga naar troubleshooter van Live. druk op Y en noteer alle waardes...wellicht heb je packet-loss edit: ah. kzie dat je ook al in routerthread hebt gepost...Fardo zal je daar wel helpe
mooi, maak jij ook een server dan? dan ben ik eventueel wel bereid om te genieten van een potje 12 - 12
halen? en hoe maak je zo'n filmjpe dan? mja...battlefront tijd! ontopic dus: vind dat vliegen nog altijd lastig. als je zo'n snow-speeder hebt is het verrektes moeilijk om zo'n touw om die benen van zo'n huge ding te schiete...is dr geen makkelijke manier?