Star Wars:Battlefront

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JT Chinaski, 22 sep 2004.

1. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    En gelukkig maar dat het moeilijk is want anders maakt de empire geen kans meer.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :mad: ... xbox staat nu boven ... ik sluit mijn xbox aan op mijn pc en filmen maar ;) ... ik moet nog een keer kijken one moment

3. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt easy om een AT-AT neer te halen... je gaat gewoon in een SnowSpeeder zitten en zorgt dat er iemand bij komt zitten (desnoods een bot, kan ook uitstekend...). Je vliegt naar een AT-AT, remt veel af en blijft langzaam om em heen vliegen en met een beetje mazzel doet die bot dan het schietwerk.

Zonder bijrijder wordt het lastiger... het is wel mogelijk maar ernstig moeilijk. Je moet dan namelijk op lage snelheid vliegen, dan snel naar de andere positie switchen, de kabel vastschieten, en weer terugswitchen om verder te vliegen... klinkt onmogelijk en het is ook verrekte moeilijk... maar het kán wel :).

4. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er headset support is voor system link ? :confused:
    Een vriend van mij heeft geen xbox live , maar wel xbconnect ! _0/

5. a man with a 45

a man with a 45 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PC versie:

Ik viel bijna achterover tijdens de eerste minuten gamen, at-at's, endor, hoth, super dik in orde dat grafische aspect.

Wat ik een beetje mis is het tactische, ik kan bijvoorbeeld niet om het hoekje kijken.
    In het gras liggen wil nog wel helpen maar het is en blijft toch meer arcade dan tactisch gamen... hoe zien jullie dat?

Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  6. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens hoor... aan bepaalde levels zit een bepaalde tactiek maar verder is het idd niet echt tactisch gericht. Ik kraak het spel er niet op af ofzo... het blijft voor mij een toptitel :).

7. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    naja, je moet toch wel tactiek gebruiken door met je team samen te werken om die king-size driods te mollen. Als je dit niet doet wordt je echt overhoop geschoten door zo`n ding. Maar het is verder wel lekkere arcade gameplay idd. :) niks op tegen trouwens.

8. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, valt mee... zoals ik al zei kun je dat ook samen met een bot doen ;):).

9. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik bedoel ook eigenlijk die at-st driods. Dus niet die mega walkers. Of bijvoorbeeld tanks ofzo, van die dikke in bijvoorbeeld geonosis.

10. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, dat ben ik met je eens... je moet dat ding idd echt met een groep neerhalen want anders maak je geen schijn van kans.

Edit:
    Correct? :p

Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  11. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    damn wat een vet spel :D iemand zin om vanavond te gamen?

12. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    graag hopen dat demon dan mijn probleem heb opgelost

13. Trossarms

Trossarms Guest

Kheb um nou ook als je wil spelen voeg mij maar toe

14. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    krijg hem morgen-middag, voeg me maar alvast toe!!!

15. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    [off-topic geblaat] Haha, Dutch Executor, ik krijg denk ik spanking als ik jou toevoeg :9.... [/off-topic geblaat]

16. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel eens gehuurd, ik was het de dag daarna al beugespeeld:confused:
    en trouwens er zijn te weinig levels en het spel ondersteunt niet eens content download:confused:
    en er zitten toch alleen maar klootzakken op xboxlive --> ik had ruzie met een koppel uit Zweden --> you Swedish dickheads !

17. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    ik ga hem binnekort denk ik ook aanschaffen (via xbazar met een beetje geluk).
    Maar hoe zit het nou online??
    -Zit je altijd met bots in een server?
    -Hoeveel bots zijn dat er dan (maximaal)
    -Is de lag/vertaging altijd aanwezig?
    -Word het veel online gespeeld?

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb m net gehaald en dan ga ik zo even spelen. Ik laat je morgen wel de antwoorden op je vragen weten.

19. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    - Zit je altijd met bots in een server?
    * Nee, de host kan er voor kiezen hoeveel bots er aanwezig zijn...

- Hoeveel bots zijn dat er dan (maximaal)?
    * Het zijn er (volgens mij) maximaal 16, per team...

- Is de lag/vertaging altijd aanwezig?
    * Er is wel een klein vertraging aanwezig als je het gaat vergelijken met de SP. Maar gelukkig wen je hier heel snel aan en is het echt niet storend.

- Word het veel online gespeeld?
    * Jazeker, dr zijn meer dan genoeg mensen, waaronder ook genoeg Nederlanders, die dit spel dagelijks spelen.

Al met al speelt het online heel relax... erg veel lag is er niet en er zijn genoeg Nederlanders die het spelen. Hier en daar zijn er nog wel dingen toe aan verbetering (naar mijn mening) zoals bijvoorbeeld het idee dat je niet van team kan switchen nadat je al hebt gekozen. Ook vind ik het jammer dat je niet kunt zien wie er tegen je aan het praten is (je zult dan naar de players list moeten gaan).

Verder is het spel toppie _O_ een echte aanrader (namens mij) ;).

Laatst bewerkt: 5 okt 2004
  20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er nu ook bij, besteld gisteren avond en betaald bij www.gcshop.nl
    dus met enkele dagen zal ik mijn skills online vertonen.

Deel Deze Pagina