1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars:Battlefront

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JT Chinaski, 22 sep 2004.

1. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
  2. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Niet gelezen want ik heb Battlefront al *)

3. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem toch maar eens lezen want ze geven 'em een onvoldoende. Daarom vraag ik ook wat je van de review vindt aangezien je hem zelf ook speelt :).

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eerlijk gezegt had ik wat meer van het offline gedeelte verwacht. Ik had wat diepgaande missies verwacht die gelijk stonden aan de films. Daarmee bedoel ik bv de objectives. Je hebt bv. wel objectoves in de game maar als het aantal respawns van de tegenstander op is heb je gewonnen.

Online gedeelte is wel vet alleen jammer dat er niet meer mensen op de servers kunnen.

5. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    dan zou et alleen maar laggier worden :confused:

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Beetje onzin review.
    Battlefield 1942 kreeg ook goede punten omdat het online kei vet was. En ook alleen maar 1 mode was. Star Wars Battlefront is ook alleen online leuk (sp vind ik eigenlijk ook leuk) en er is ook maar 1 mode en dat krijgt een onvoldoende.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan zouden ze er bv bots uit moeten halen en dan kunnen er wat meer spelers in.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb het spel toch maar geruild in de winkel. Was er toch niet helemaal tevreden over. Ik had gehoopt dat de single-player en co-op mode wat beter uitgewerkt zijn bv. dat je door een lvl moest lopen met objectives. Nu is het gewoon een map en moet je iedereen afschieten. Objectives heb je wel maar die hoef je niet uit te voeren en als je ze toch uitvoerd heb je er niks aan want om de map te halen moet je toch noog iedereen killen. L!ve was opzich wel cool alleen veel lag bij die gasten die hosten.

9. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb bijna altijd lag en ik had packet loss dus ik dagt dat het daar aan lag maar ik heb hem bij een ander gespeeld en die heeft het ook... beetje ruk spel online

10. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel vaak online en heb echt 0.0 lag, echt heerlijk, nog bijna minder dan bijvoorbeeld CS op de pc (ping van minder dan 30)

heerlijk spel, ik ben verslaafd.

11. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ikke altijd.... kut zooi

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    0.0 lag kan sowieso al niet.

13. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    0.0 lag kan wel, dat is namelijk niet meteen 0 ping maar geen voor het oog merkbare vertraging (<20ms) dit heb je vaak alleen als de server erg dicht in de buurt staat (zelfde stad) of met een hele snelle stabiele verbinding.

bij veel spellen merk je altijd wel een beetje vertragen (rainbow six, deur openen bijvoorbeeld) maar hier leek het wel nog soepeler te lopen dan in de singleplayer in een paar potjes met 24 MENSEN (+ aanvullende bots.)

topspel :)

14. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je hem voor geruilt?

15. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    lag heb ik vaak te vaak maar het ligt niet aan mijn verbinding ik heb de snelste van demon en ik heb et nog

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iets heel anders. World Championship Snooker.

17. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het tot nu toe de een leukste L!VE games :)

18. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    We wanted to follow-up with everyone on some of the current enhancements being worked on for our next round of updates. Some of the feature improvements &/or additions are to increase the options for servers. They include:

- The ability to change the default Reinforcement counter
    - The ability for the Host to Boot players
    - The ability to Ban players from a server
    - We've added the ability to be Invulnerable for a period of time when the player spawns in. The amount of time the player is invulnerable is determined by the server.
    - When running a dedicated server,the game session window is now moveable

Early next week we hope to be able to share a lot more information about the upcoming enhancements to the game. We just want to be sure everything we talk about is actually going to make it into our next update before we promise anything.

The Star Wars Battlefront Team

19. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    yeah, updates. Ik speel het spel nu dagelijks online en ik heb nooit last van lag. Ook niet in de 24 man servers --> topspel

20. DuckyWarrior NL

DuckyWarrior NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hem nu ook sinds vandaag.
    Egt meesterlijk!
    We moeten is samen een nl server maken met 24 man!

Deel Deze Pagina