1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star wars: episode 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Vegeta, 2 mei 2005.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah ik ben een Star Wars Fan :) ... Ik zag hem liggen in de winkel, althans er kwam een doos binnen en daar zat ie in ;) .... Het spel is leuk ... alleen heb ik ruzie met de camera ... het standpunt kan je niet aanpassen :mad:
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hoe zit het trouwens met reflecteren aanvallen (knop of doet ie het een beetje uit zichzelf --> altijd slecht vind ik dat laatste) en ten tweede sterven normale kloontroopers en droids wel met een houw van je lightsaber of hebben ze health dat je naar beneden moet meppen?
    ten derde als ze health hebben kan je deze dan ook met force push enz naar beneden halen door simpel eindje weg te gooien zonder dat ze iets raken (dat zou jammer zijn)
     
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    Edit : Sorry.. had xboxworld 2 keer open staan en post nu in de verkeerde :eek:
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2005
  4. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    @SithVegeta: Ik heb m nu uitgespeeld (op normal). Zeker vet was ie. Je krijgt ook nog eens bonus missies voor in je eentje (kan je onder andere met Yoda vechten, General Grievous, en de Episode IV scene Darth Vader tegen Ben Kenobi naspelen en nog een paar andere bonuslevels).
    Dat reflecteren doe je met L-trigger (blokken) ingedrukt houden en dan een rondje draaien met R-knuppel. Dit is de force fariant van het reflecteren. Je kan ook gewoon reflecteren maar dat heb ik nooit echt begrepen. Dan moet je L-trigger ingedrukt houden en dan op het juiste moment met de R-knuppel de laser naar je target richten. MAar hij begeleid de lasers dus niet vanzelf naar zijn target zoals in Jedi Academy gelukkig :).
    Die standaard clonetroopers en normale droids gaan eraan met 1 haal met je lightsaber, dus dat is realistisch. Soms zie je dan 7 van die normale droids of clones komen en binnen 2 seconden zijn ze allemaal doormidden...master.
    Over die forcepush en het effect op health...pas wanneer je de krachtigste forcepush hebt gaan ze ervan in 1 keer kapot, maar dan vallen ze ook wel meters door de lucht hard op de grond of tegen de muur. Je kan ze ook gewoon oppakken en ergen tegen aan smijten.
    Lego Star Wars is ook vet voor de ouderen, want mn neef van 21 en ik net 22 hebben er plezier mee. Zit ook veel humor in en ziet er erg goed uit met varierende gameplay, zoals de spacebattle (van episode :cool:, Podracen (EP1), leuke! puzzels, actie en platformen. En een boel unlockables (je kan met elk character uit de star wars prequels spelen, zoals Darth Sidious, Chewbacca (ep.:cool:, Jar Jar, Darth Maul etc.). En heeft het dezelfde reflectie systeem als Jedi Powerbattles (juiste moment blokken indrukken dus). Plus is het spel niet voor volle prijs te koop!
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    damn zeg ik heb hem ookk en wat is het begin ontzettend cool zeg (dat stukje dat obi wan uit zijn fighter jumped aaaah ik zat samen met een vriend het stuk te spelen en toen zaten we beiden van WOW wanneer is het negentien mei

    ben zelf op hard bezig en tis goed te doen maar wel redelijk inspannend

    two player mode vind ik echt cool (ook al heb ik alleen anakin en obi wan (ziet er veel groter uit ) is dat ook zo tegen de anderen jedi masters dat je zulke velden krijgt tegen hun??? want dat is echt cool

    de moves enzo vind ik ook mooi zeg zeker omdat je drie verschillende soorten vechtknoppen heb en alles zo relaxt gaat en anakin echt een super stoere vechtstijl heeft.

    J-Johny ik denk dat ik LEgo star wars echt moet hebben hoor echt overal goede dingen erover... --> enige nadeel is dat ik de stukjes met jarjar door iemand anders zou moeten laten spelen want ik zou hem express steeds in het ravijn laten springen (btw hoe duur is ie dan>???)
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2005
  6. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vanavond toch ook maar gehaalt echt een hele coole game heb em een uur gespeelt of zo en ben nu bij dat gevecht met Dooku best moeilijk gevecht.
    Maar ik ga weer effe verder zometeen want het is wel hartstikke cool.:
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    een vraagje? ik ben de secrets aan het zoeken in level 1 maar obi wan zegt zo iets van de force is strong here maar anakin heb ik dat niet horen zeggen of is zijn lijn (krijg flashback) van i feel a dark pressence her (iets in die trand) om aan te duiden dat er een secret is
     
  8. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup als ze zoiets zeggen ligt er ergens een secret dus moet je effe zoeken.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hahaha ik dacht dat het gewoon een of andere punch line was van anakin en zat me na het eerste level al van iets, damn zegt ie het al weer (had het level driemaal gespeeld) zijn de levels btw na level 1 wel veel langer?? (level 2 was redelijk groter maar worden ze nog echt groter???)
     
  10. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik heb dit spel ook gekocht gisteren, en ik moet zeggen dat het een zeer redelijke game is... Er zitten leuke moves in en veel actie... Een spel dat Jedi Powerbattles verre overtreft dat ooit op de PsOne verscheen... Er zijn wel overeenkomsten met de Lord of the Rings spellen en de camera kent zijn vaste standpunten... Uiteraard is Star Wars Episode III - Revenge of the Sith als spel vrij lineair van opzet... Maar toch is het vrij verslavend om door te blijven hakken, hoewel een aantal gamers de game misschien op den duur monotoon zullen vinden... Maar goed, het is en blijft een geinig spel met redelijke graphics... Verwacht geen Ninja Gaiden, want dan ga je het spel eenzelfde cijfer geven als IGN dat (mijns inziens totaal onterecht!) doet, die raten de game op een (schrik niet) 4,5/10... :eek:
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    vooral het upgrade systeem
     
  12. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Had em vanmiddag om 3 uur de storymode uitgespeeld erg cool einde.
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ja heb hem na twee levels weggelegd, vind het toch te zonde om te spelen, wil toch eerst de film zien..
     
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    en hoe raten jullie deze game !!
     
  15. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft krijgt ie een 8 de game heeft een mooi verhaal maar is snel uit te spelen.
    Maar ja dat zijn soortgelijke hack en slash games altijd dus zo een ramp is dat niet.
    Er zitten leuke extra's in zoals een versus mode en leuke bonuslevels die voor mij de levensduur in ieder geval verlengt hebben.
    Die versusmode heb ik toch al 5 uur zitten spelen en het is nog steeds niet saai aan het worden.
    Graphics zijn goed alleen verwacht niks echt spectaculairs hoewel die laatste levels op mustafar er toch erg mooi uit zien en je lightsaber zwaaien ziet er ook mooi uit.
    Alleen jammer dat er overal onzichtbare muren zitten maar ja wat mij betreft niet zo'n ramp alleen vervelend dat je niet op tafels enz kan springen daardoor.
    Wat mij betreft zijn lightsabergevechten in geen enkele andere game zo goed dus dat is ook een pluspunt voor de game.
    Dat je in een zekere bonuslevel als
    Yoda en darth vader kunt spelen die laatste kun je trouwens ook in versus unlocken
    is wat mij betreft ook een pluspunt.
    Dus dit is hoe ik hem zou raten.

    Graphics 8 Het ziet er wat mij betrefd goed uit met als hoogtepunt Mustafar die laatste levels dus en de animaties zijn ook erg goed hoewel je soms door iemand heen gaat

    Geluid 8 komt omdat de echte star wars geluiden erg mooi zijn net als de muziek maar sommige stemmen van Mace windu bijv tja dat pastte niet echt laten we het daar maar op houden.

    Gameplay 8. is goed genoeg voor een hack en slashgame en lightsaberduels zijn echt hartstikke cool in deze game.

    Verhaal 9. dat verhaal is echt heel goed ook al mis je stukken die dus in de uiteindelijke film zitten hoe Anakin naar de darkside gaat is echt droevig je voelt echt mee.

    Replay 8 tja hack en slashgames zijn nu eenmaal snel uitgespeeld ik had graag nog wat meer characters voor versus gehad en wat meer bonusmissies maar ik denk dat ik hem nog best vaak zal spelen.

    Eindoordeel 8 je moet best wat kunnen vergeven wil je dit ook als een acht zien maar ik vind dat deze game dat best waard is.

    Lol heb nu een soort van review gedaan ben natuurlijk niet professioneel maar volgens mij heb ik het niet slecht gedaan. :)
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet. Het is wel een leuk spel,maar die irritante anakin zegt 6x per level het zelfde en de camera zit ik ook altijd mee te kloten. Een middelmatig spel. Tot nu toe (4e level) een 6je.
     
  17. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef het zeker een acht, omdat die lightsabergevechten nog nooit zo vet zijn geweest in een spel. Vreemd genoeg heb ik nooit last gehad van de camera....
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    en in jedi knight dan
    dat was ook behoorlijk leuk toch en zit hier nog de force in??
     
  19. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    kwa lightsaber gevechten is dit ongeƫvenaard (laat jedi knight ver achter zich) en natuurlijk zit er de force in. Maar hoe kan IGN dit spel zo verschrikkelijk afkraken....ik snap er niets van, terwijl ze meestal wel goede artikelen schrijven.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    joh die denken star wars---> lucas probeert weer geld in laatje te krijgen maar je moet ook bedenken hoeveel spelplezier iemand van zo'n spel heeft.
    Als je niet van SW houdt moet je dit ook niet spelen want daar is het te SW voor maar ik vindt tot nu toe (die 2 levels die ik heb gespeeld) dat het vechtsysteem er echt cool uitziet --> de lichtzwaard actie lijkt echt alsof je aan het knokken bent en niet simpel horizontale slash en verticale slash aan het uitvoeren bent

    nog effe twee vragen over de game --> vechten tegen jedi enzo gebeurt dat netzoals in de versus mode???

    de andere characters van de versus mode, hebben die ook andere vechtstijlen zoals Anakin en obi wan verschillen of is het gewoon Obi wan met de looks van bijvoorbeeld Mace windu (bedoel dus niet zelfde knoppen maar verschilt het hoe ze hun lightsaber draaien enzo)
     

Deel Deze Pagina