1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars Jedi: Fallen Order

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 15 nov 2019.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is inderdaad voornamelijk ietwat onnodige backtracking. Dat is in mijn ogen het enige stevige minpuntje aan de game.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik wou dit weekend net met de game gaan beginnen, maar onnodige backtracking als ik dat lees heb ik er al bijna geen zin meer in.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het valt op zich wel mee. Maar ik vond het toch wel een noemenswaardig minpuntje aan de game waardoor het geen 9 of hoger kan scoren in mijn boek. Buiten dat doet de game eigenlijk bijna alles goed.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Klopt, het is niet volledig openworld inderdaad. Voel ook de hele StarWars vibe niet zo op het moment eigenlijk, moet maar weer eens een film uitkomen ofso :+
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Star Wars Jedi: Fallen Order

    • Coming this summer, we’re excited to announce the next-gen release of Star Wars Jedi: Fallen Order, bringing a number of technical improvements to the PlayStation 5 and Xbox Series X|S console versions of the game. This will be a free cross-generation upgrade to current owners. More details will come soon.
    • Get up to 70% off the Standard and Deluxe Editions! Offer valid April 28 – May 12 for PlayStation 4, Xbox One, Origin, and Steam!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  7. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ah nice. Kan ik er nog een keer verder mee. Tijdje mee gestopt en dan pak je het toch niet zo snel meer op. Nu een goede reden.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Nieuwe game, nieuwe avonturen! Vanavond gestart met Fallen Order. Modded, met "Skywalker True HDR ReShade" en met het model "Scrapper Cal". Vind dat uiterlijk beter bij hem passen, althans in het begin van het spel. Op de eerste planeet vandaag gestopt. Prachtige game tot nu toe. :thumbs:

    [​IMG]



    [​IMG]


     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Speelt wel lekker inderdaad, maar klimmen en dergelijke best wel wennen. Alleen het backtracken is iets waardoor ik nog niet verder wil met de game, ongeacht hoe mooi die is. Hoop eens op een meer fatsoenlijkere SW RPG singleplayer, dan dit of The Old Republic. Star Wars heeft nog steeds potentie, maar de laatste jaren zat het niet echt mee en Disney is dan met afstand het grootste kut bedrijf dat het lef had zijn producten Star Wars te mogen noemen. Hopelijk keert het tij eens, want de franchise mag er best wezen nog. :)
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zelf ook nog bezig met Fallen Order. Het backtracken is niet heel storend.

    Als je een planeet een 2e keer bezoekt ga je toch naar een heel nieuw deel van de planeet met nieuwe vijanden en doelen. Door het vrijspelen van de shortcuts ben je ook snel in het nieuwe deel. En onderweg kun je nieuwe loot vinden omdat je op andere planeten een gadget of vaardigheid hebt geleerd.
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heel goed om te weten. Bedankt.
     

Deel Deze Pagina