Ik zit nu in sp op het einde (denk ik). Ik moet de plek gaan zoeken waar Rosh gevangen zit omdat ze hem toch niet aan zijn lot willen overlaten ofzo moest hij niet bekeerd zijn... Ik heb gekozen voor fast attack en heb dubble sabers, maar kan (en hoe) je eigenlijk een dualsaber krijgen? Zo'n lightsaberstaff met 2 delen... of kan je die enkel krijgen als je ipv fast attacks style hard ofzo neemt?
Valt wel tegen hoor, meestal zijn het lamers die een sabergevecht niet aan durven en daarom op een afstand blijven schieten of Force Lightning gebruiken. Maar jah dat is dan bij Duel en Powerduel.
zonder life rulet ie ook. aardig wat avondjes met vrienden en alchol doorgebracht tijdens het spele van het spel verekte goed is het single player heeft ook wel wat alleen beetje makkelijk met force powers kiezen
ik denk dat het wel een gaaf spel is mijn broer lonewolf heeft het zonder cheats op de moeilijkste niveau (jedi master) als slechterik uit gespeeld en ik zonder cheats op jedi master als goeie uit gespeeld maar ik weet niet welke beter is je moet het zelf keizen
Hoe moet ik die dingen van de grond afrapen in die woestijn met die wormen weet je wel?. Volgens mijn moet ik die dingen 1 voor 1 naar mijn schip brengen maar ik ken ze niet oppakken??. L8r
je ken er maar een in je handen hebben tegelijk en daarna moet je ze naar het schip terugbrengen op de plaats waar ze gemist worden. je moet ergewoon overheen rennen en dan pak je ze
heb ik al geprobeerd maar dat doet ie dus niet??, ik ga het gelijk nog een keer proberen. Alvast bedankt
zorg gewoon dat je er steeds als je er een pakt dat je hem gelijk weer inlevert. ga eerst nu effe terug naar je schip en loop naar een van de 4 rode dingen (waar de dingen worden gemist) misschien heb je er eentje gepakt zonder het te weten.
Ben jij niet jaloers op die gamecube gasten??, die hebben nu wel weer een heel vet Star Wars spel he?.