https://www.xboxworld.nl/artikelen/review/review-star-wars-jedi-survivor/ DE XBW review is er! Zouden zij de game wel volledig hebben uitgespeeld? Wat zou de invloed van de redactie zijn geweest op het eindcijfer?
Maarrr tot nu toe voelt de combat een stuk beter. Voelt iets meer als een Jedi, maar ben ook nog geen slak tegengekomen. Save systeem een van de beste ooit
Ik vind het stiekem best een vooruitgang tov deel 1. Vond de combat in deel 1 iets te dark soulsy dus speel nu easy en dat maakt het leuk genoeg.
Ik moet wel zeggen dat de besturing van de game kan soms ondermaats zijn. In veel gevallen reageert de besturing niet bepaald adequaat. Het zijn niet de meest frustrerende momenten, maar best wel veel kleine momenten. Soms gaat het dan traag, de andere keren reageert de besturing te laat en dat is best storend af en toe. Ik moet in mijn eindbeoordeling dan ook realistisch zijn. Wel is de besturing ten opzicht van de vorige game een stuk sneller, kan de besturing ook best vaak goed reageren en heeft Cal over het algemeen geen moeite met zijn conditie als je de actie moet besturen. Het is dus niet een onafgemaakt rommeltje, maar vergeleken met de grafische pracht en praal en het geluid, is dit toch wel van een ander kaliber.
Sorry, maar zou je de game eerst kunnen uitspelen voordat je ons van reviews voorziet? Dit accepteer ik niet.