1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars KOTOR 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door MaxxRaptor, 19 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    hoop dan de Ebon Hawk te vinden en ook HK-47 kleine stukken van de Star Forge of Malak's kaak op Raxus Prime in The Force Unleashed

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik me trouwens ook afvraag is hoe ze Revan dan presenteren mocht deze terugkomen,omdat het geslacht niet helemaal vast stond in de vorige delen.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat ik eigenlijk de aller belangrijkste vraag vind, wat speel je in een MMO als deze? Als iedereen als Force-sensitive speelt, dat kan gewoon niet. Dat zou ook niet leuk zijn. Maar, als simpele Mandalorian (ik noem maar iets), leg je het af tegen een getrainde Jedi/Sith. Tenzij de makers zoiets balanceren, maar dat gaan weer ten koste van het realisme. Denk ik. Ook vind ik het heel belangrijk dat je verschillende rassen kan spelen. Niet enkel mensen, zo lijkt het mij erg leuk om een Bith te spelen, een Duros of een Yoda-achtige, een Wookie, een Twi'Lek. Er zijn zoveel mensachtigen. Maar een Duros als Jedi, dat is niks. Dus moet ie iets anders hebben om tegen Jedi te kunnen winnen. Wat dan? Wat kan je nou voor een Duros verzinnen?

Allemaal van die dingen ik me afvraag... maar dat zien we vanzelf. Ze zijn niet dom bij Bioware.

4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Precies en dat vraag ik me ook af,MMO gaming opzich vind ik wel tof maar ik heb niet het geduld zoals bij WOW dat je verplicht bent aan dat overdreven oplevel systeem.
    Begrijp me niet verkeerd ik vind het wel natuurlijk een bepaalde logieka hebben,maar ik kan er de tijd helaas niet insteken en natuurlijk wil ik ook nog andere games willen spelen.
    En bij WOW duurt het relatief erg lang voordat je een beetje een degelijk personage om het tegen andere te meten,een maat van me speelt WOW en als ik al zie hoelang hij al ermee bezig is vraag ik me af van waar zit de fun nu?
    Je hebt de vaste quests,okee heel leuk maar je wilt natuurlijk met je vriendjes en vriendinnetjes fatsoenlijk online kunnen presteren in gevechten bijvoorbeeld.
    Realisme in games is tof,maar er zit een dure keerzijde aan en ik weet nu al dat als deze online komt dat het er zal wemelen van de Sith lords en je wilt er wel een beetje tegen opgewassen zijn.
    Kortom ik ben blij met een nieuwe KOTOR,alleen dat online ik weet het zonet nog niet.
    En het voordeel bij een normale ofline RPG heb je dat als je een week niet speelt staat de game stil,en bij een MMO loopt iedereen weer verder hogerop als je niet speelt en dat vind ik de grootste keerzijde van MMO gaming.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ow, dat ook, maar dat bedoel ik nog niet eens. Een MMO waar iedereen Jedi of Sith is, dat kan niet. Want dan zouden enkel NPCs niet-Jedi/Sith zijn! :eek: Dat vraag ik me dus af. Hoe zorg je dat niet iedereen als Jedi/Sith/iets met Force speelt?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik wil geen jedi zijn , ik wil als boba fett spelen :D ,... zal wel niet kunnen chronologisch gezien,... maar misschien bestonden er in de KOTOR tijd ook al boba achtige bounty hunters :)

7. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel, de Mandolorian Bounty Hunters. Als het een MMO wordt, dan hoop ik op zo'n systeem als Star Wars Galaxies; een ras kiezen, die customizen en dan een klasse zoals Jedi, Bounty Hunter of een Dancer :+.

8. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jedi bounty hunter? anyone? :D

En er zijn in iedere era heel goede bounty hunters. Boba was gewoon een bounty hunter die bijzonder goed was. Als je een bounty hunter wordt en dan bijzonder goed wordt ben je net zoals Boba.

Laatst bewerkt: 26 jul 2008
  9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    D3lphiki doelt meer op uiterlijk denk ik.

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik zelf denk is dat er wel een aantal Jedi gasten zullen rondwaren in deze game,maar de Sith zal wel aan de overhand zijn als ik al na ga hoeveel mensen van Sith Lords houden.
    Over het force systeem,tja dat is ook nog zo'n vraag wat me benieuwen zal hoe dat opgelost zal worden.
    Maar okee ik snap sowiezo de essensie niet van MMO gaming algemeen,maar ja ik heb alleen Guild Wars een beetje gespeelt en dat vond ik wel lache maar WOW gaat me echt te ver allemaal om nog maar te zweigen over die uitbreidingen.

11. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk juist andersom. Als ik op een gemiddeld KotOR forum kijk zijn er meer mensen die light side spelen dan Dark Side. Als ik zo kijk naar dark side vijanden en Dark Side keuzes in de KotOR games denk ik meer aan vervelende ettertjes dan aan supercoole Sith Lords. Al vind ik de Light Side keuzes ietwat slijmerig en zwak. Zelf speel ik meer in het midden met een neiging naar light side.

Ik vind ook dat ze in KotOR III wat prestige klassen en meer keuzes voor Gray Jedi moeten stoppen.

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Yep daar heb je gelijk in,sommige doen het om etterig te wezen.
    Maar dat is ook zo'n punt,maar wat je in racegames online heb met beukgasten heb je hiermee weer in MMO gaming.

Tja Jedi zijn een soort idieaal haha,ook ik vind ze vaak wat aan de 'mag ik een tijltje' principe met hun eeuwige mooiweer brabbel:)
    En als ze echt bestaan zouden hebben had ik misschien een hekel aan ze,maar tussen goed en slecht is altijd een neutrale weg te vinden.
    Zoals Max Payn is een goedzak,maar absoluut geen voorbeeld voor de kerkelijke dienst:)
    En ook ik probeer een beetje voor die weg te kiezen,maar iedere kant heeft zijn benefits natuurlijk:)

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Beeld je even in dat Star Wars echt is: Ik vind zowel de Jedi als de Sith achterlijk en achterhaald. Het slaat nergens op dat iemand met grote krachten in de Force een ideaal moet volgen om zo getraind te worden. Het is onzin dat je als Jedi jezelf en anderen moet verdedigen met praatjes. Een Jedi vecht zo min mogelijk, iedereen verdient waardering en verdient het vergeven te worden. Iedereen verdiet een tweede kans, naar iedereen moet geluisterd worden. Dat is een verschrikkelijk onhandig en zwak principe. Je stelt een limiet aan wat iemand kan, je word aan banden gelegd omdat je een ideaal moet volgen. Bah. De Sith zijn wat dat betreft veel minder blind voor de realiteit. Hun filosofie dat passie je kracht geeft, je zo invloed geeft en daarmee overwinning klopt. Ze zijn eerlijk, ze liegen niet en als je sterker dan je meester groeit heb je alle reden je krachten te mogen benutten. Dat de Sith met die filosofie en gebrek aan autoriteit elkaar in de haren vliegen is meer dan logisch, en daarom dom. Als ze nou eens één persoon hadden die autoriteit kreeg omdat hij slim is, een geboren leider en niet enkel op de Force vertrouwt. Dat zou ze helpen.
    Daarnaast is de Force ook iets doms. Wordt een beetje machtig in de Force en je vertrouwt op niks anders. Verlies de Force, en je bent niks. Als je de Force gebruikt om mensen te manipuleren, kan je dat helpen. Tot iemand zich kan verzetten tegen jouw Force. Dan sta je met lege handen. Tot iemand met echte woorden iets kan bereiken, dan ben je niks meer. Tot er een deur is die enkel open gaat met een sleutel en niet zwicht voor de druk die jij er op uitoefent met de Force.

Maar kijk dan eens naar een persoon die gevoelig is voor de Force, maar niet getraind word door de Jedi. Of, enkel een training krijgt als introductie en daarna alleen verder gaat. Je ontdekt zowel de krachten van de Sith als de Jedi, beide even sterk voor jou. Je word niet tegengehouden door een achterhaald Jedi ideaal en je hoeft niet bang te zijn verraden worden door je Sith kameraden. Je leert in je levensloop, waar je niemand vertrouwt en op je zelf bent aangewezen niet enkel op de Force te vertrouwen. Dus je groeit tot iets veel groters.
    Ach, ach, wat zijn Jedi en Sith iets achterlijks. En een lightsaber? Wat is het? Een krachtig wapen? Net zo krachtig als een zwaard of een pistool, ze doden allemaal. Een lightsaber geeft je het idee ergens bij te horen. Nou, leuk, maar ik wil nergens bij horen.

Aah, als ik dit zo lees zie ik dat ik een schrijver ben. Haha. :)

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja inderdaad Willem goed geschreven,maar ik vind dat je helemaal gelijk hebt:)

En dat is ook waarom ik de neutrale weg graag volg,geen gezeik van zo'n Jedi Master dat je geen yogo yogo meer mag drinken omdat het niet goed is voor de Force en weet ik veel nog meer.
    Wat de Sith betreft hebben ze een leider nodig die beide perspectieven goed kent van de Jedi en Sith,en van ieder de sterke en zwakte punten op rij kan stellen zoals je ook al aangaf.

Wat zou er gebeurt zijn als Darth Vader nog geleefd had,zou hij dan met zijn zoon Luke regeren?
    Hmm Vader in een witte helm?
    Naaaaa dacht het niet:)

15. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed geschreven, alleen ben ik het niet eens met mening over lightsabers. Lightsaber kunnen blasterschoten afweren en zelfs terugkaatsen. En een lightsaber kan in tegenstelling tot blasters en zwaarden bijna overal doorheen smelten. Oftewel Lightsabers zijn gewoon supercool, jedi of niet.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, cool zijn ze. Maar noodzakelijk? Neen. Ze zijn meer een symbool voor verwaande Jedi die denken dat het lightsaber de Jedi maakt.

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ja, als je zo kijkt, dan zijn Blasters ook niet noodzakelijk, ik bedoel échte mannen kunnen het ook met hun vuisten;)

18. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder lightsaber zijn jedi niet veel meer in een gevecht. Jedi hebben goede reflexen, maar ze kunnen geen blasterschoten ontwijken. Ook al konden ze dat, dan zouden ze al snel overweldigd worden door blasterschoten. Dus zonder Lightsaber stellen jedi niet veel voor in een gevecht tegen meer dan 1 vijand. Of het moet al een Sith Lord of Jedi Master zijn.

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wat ik bedoel, is dat een Jedi geen lightsaber nodig heeft. Hij kan net zo veel bereiken met een zwaard. Het lichtzwaard maakt niet de Jedi, dat wil ik zeggen.

Maar ach, dat is allemaal vreemd gedenk over een niet bestaande wereld! Maar het is wel leuk je daar in te verplaatsen. Zoals KOTOR2 dat nu zo geweldig doet op het moment. Wat is die Kreya een gedenkwaardig persoon.

20. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een jedi kan inderdaad redelijk goed presteren met een zwaard of blaster ipv lightsaber in een gevecht, maar een lightsaber vervijfdubbelt (minimaal) z'n effectiviteit.

Dus een jedi zonder lightsaber is zonde van de training, want een stormtrooper die je gewoon ff kloont zal niet veel minder effectief zijn dan een jedi.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina