1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars KOTOR 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door MaxxRaptor, 19 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt voor je info,nou ook goed om te weten natuurlijk met die verschillen.
    Maar okee laten we de nu maar verder praten over KOTOR 3,anders gaat het allemaal een beetje te of topic haha:)

Maar die hele KOTOR 3 MMO gebeuren,ja ik zal hem in ieder geval al niet gaan spelen hoe goed die ook word.
    En ik zie het al helemaal voor me,allemaal van die Sith Lordjes rondrennen achter wanhopige Jedi:)
    En voor mij alleen maar goed voor een lachkikje,maar meer niet.

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Weet je, er is gezegd dat er een MMO van KotOR komt maar het is nooit gezegd dat het KotOR 3 is... .

3. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat vind ik nu ook net zo raar,zouden ze dan nog in een geheimkeldertje naast Mass Effect 2 heel heel stilletjes aan een single KOTOR 3 werken?

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Meh, denk het eerlijk gezegd niet. Áls het qua statistieken te vergelijken is met KOTOR 1 en 2 dan hebben de Jedi heel andere Powers dan de Sith. De Sith kunnen wel heel mooi bepaalde Drains e.d. uitvoeren, maar de Jedi hebben een Force Immunity en Shield e.d. Powers. Nu, in de twee KOTOR games kon je met gemak gebruik maken van Powers van beide Alignements. In een MMO zal dat wel worden aangepakt.

Klopt, heb ik ook eens aan gedacht. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het zo is. Ik weet niet hoe groot het team bij Bioware is en of ze zin hebben bepaalde projecten uit te besteden, maar ik zie Mass Effect 2 eerder verschijnen dan KOTOR III (niet de MMO dus). Maar goed, we weten 't niet!

5. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    En dat is dus precies wat ik ook al een nadeel vind dat met die force powers,als ze dat zo zouden doen.
    Nee sorry,maar ik zie hier niet de meerwaarde van om de game MMO te brengen behalve dat je de vrije wereld hebt.
    Maarja zoals ik al zei in je MMO topic,snap ik de essentie er niet van en ik vraag me af wat drijft je om dit te spelen?

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ben weer eens even aan checken naar of er al wat nieuws is rond deze titel,nog steeds kom ik het welbekende EA verhaal tegen wat we kennen maar het vreemde is dat er kleine updatejes inderdaad niet letterllijk over een KOTOR 3 word gesproken.
    Maar er word juist wat duidelijkheid gebracht dat Bioware niet meer aan vaste lecentie games zou willen werken,bij Mass effect en Jade empire konden ze juist zelf beslissen hoe ze de game wilden maken.
    Nu wist ik dat al eerder van Bioware,maar nu komt het wel veel sterker naar voor.

EDIT

Wel nog een nieuwtje over een mogelijk release date.
    http://www.gamespot.com/news/6194664.html

Laatst bewerkt: 14 aug 2008
  7. Ashavan

Ashavan Guest

Leuk dat iedereen NWN1 en de Baldur's Gate serie vermeld als Bioware succes titels...maar vergeet Icewind Dale serie niet ;)

Kotor 1 was iets waar ik tegen was in het begin. Sci-fi rpg's niks voor mij. Na eindelijk te spelen geweldig spel. Deel 2 was lachwekkend slecht en makkelijk. En dan met Mass Effect deel 1 weer een toppertje er bij. Zie dus niet in waarom Bioware hun tijd zou verspillen aan een deel 3 van KOTOR.

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    En dat is ook waarom ze liever een game maken waar ze de vrijheid hebben om te doen en laten,neem bijvoorbeeld Mass Effect er zitten elementen in die game wat Lucas Arts niet goed gekeurd zou hebben voor in een KOTOR game.
    Bijvoorbeeld de liefdesrelatie.
    En daarnaast is Star Wars zo in zijn verhaal als universum gelimteerd,omdat je alles erna,tijdens,of voor geschiedenis moet laten afspelen want anders klopt het weer niet met de Films.

Alleen een kleine doorn voor mij,Mass Effect is een shooter en ik had liever een Melee RPG gehad.
    Maarja Jade Empire 2 komt vast ook nog.:)

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 2 belachelijk slecht? Leg uit? Het was gewoon meer van exact hetzelfde, dus als je 1 zo fantastisch vond, is het eigenlijk heel raar dat je 2 niet ook leuk vond.

Zit zelf ook eigenlijk wel te wachten op Jade Empire 2, deeltje 1 heb ik echt een paar keer 100% uitgespeeld:)

10. Ashavan

Ashavan Guest

deel 2 was leger, veel te makkelijk en voor je het wist was de eindbaas al dood. Deel 1 was uitdagender en levendiger.

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    KotOR2 was wel niet door Bioware ontwikkeld... .

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, ieder z'n eigen ervaring dan, ik heb allebei de spellen 2x uitgespeeld en vond ze allebei fantastisch. Deel 2 heeft een iets andere sfeer, maar ik vond het niet minder levendig dan deel 1. Dat stuk met onzichtbare tegenstanders aan boord van zo'n schip met die tergende vioolmuziek op de achtergrond was echt briljant.

Als ik zou moeten kiezen vind ik 1 ook wel beter, maar ik denk dat dat meer is omdat je toen alles nieuw was, en het er voor die tijd iets beter uitzag.

EDIT @ pegas: Nee inderdaad, het Kotor 1 team ging Jade Empire maken, en zou Kotor 3 weer voor z'n rekening nemen. De makers van Kotor 2 zouden dan op hun beurt weer Jade empire 2 maken waren de voorspellingen volgens mij. Wel gek dat dat al iets van 3 jaar geleden gezegd werd, en er nu nog steeds nauwelijks iets bekend is van beide nieuwe spellen...

Laatst bewerkt: 18 aug 2008
  13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Yep dat klopt,al vanaf vlak na de release van de 360 werden al wat dingen gezegd over een Jade Empire 2.
    Maar ik denk dat allemaal een keus nu is geworden uit,welke game levert meer geld op princiepe.
    Want als ze nu Jade Empire 2 voorang zouden geven en daarna KOTOR online dan krijg je weer zo'n jojo effect,aangezien uit KOTOR online MMO meer geld uit te halen valt.

14. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Ice Wind Dale is van Black Isle Studio's, niet van Bioware.

Ice Wind Dale draaid wel op engine van Baldurs Gate 2 die grote deels is gemaakt door Bioware, met wat hulp van Black Isle Studio's.

Black Isle Studio's en Bioware worden vaak door elkaar gehaald. Ze hebben ook veel samen gedaan, echter ze zijn echt verschillende studio's. Al blijft Bioware toch meester (a)

Laatst bewerkt: 18 aug 2008
  15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind deel twee echter een beter spel dan het eerste. Het verhaal en de personages waren dieper uitgewerkt. Zo je bij KOTOR1 tussen elke grote gebeurtenis met alle party members een babbeltje kon maken en je personage zelfs verliefd op ze kon worden, is het in KOTOR2 niet zo makkelijk. Het Influence-systeem vind ik een goede uitvinding en zorgt ervoor dat je meer je best moet doen en vaak maar één kans hebt om bij je party members iets los te krijgen, kijk maar naar Bao-Dur of Atton. Daarnaast vind ik het verhaal ook interessanter, hoewel minder goed dan dat van KOTOR1. Het Revan-verhaal is natuurlijk één van de mooiste ook, zeker als je bedenkt dat de Jedi die jou getraind hebben dit van te voren wisten, dat degene die je opgeleid hebben hier van de op de hoogte waren. Maar hoe geweldig word het verhaal van KOTOR2 wel niet vertelt, met personages als Kreya of Atris, of Bao-Dur die meer weet dan je als speler door hebt, met de geschiedenis van Malachor, je proces en de Mandalorian Wars. Goed, KOTOR2 is inderdaad makkelijker, maar echt zo erg vind ik dat nou ook weer niet. Ik speel een KOTOR omdat er een diep verhaal in zit, met veel mogelijkheden en de personages rijk aan verhalen zijn. Ik denk dat dit ook is waar de KOTOR games om draaien, en wat dat betreft doet deeltje 2 het dan toch beter. Niet?

Over KOTOR3. Hhhmmm... er komt een MMO, maar is dit deel 3? Afwachten...

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Yep kan je mening delen,maar KOTOR 2 was allemaal wat meer donkerder en grauw ten opzicht van deel 1 en daarom geef ik voorkeur aan eerste KOTOR:)
    En over de MMO,nu denk ik dat het gewoon KOTOR word met een subtitel en niet als deel 3 word verekent.
    Net zoiets als de WOW MMO games,want die hebben ook gewoon een subtitel.

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Kwam dit niews nog tegen,weet niet of dat bij jullie al bekend stond maar wil het wel even plaatsen.
    Maar hoemeer ik hierover lees des te verwarrender het er allemaal op word,maar begint inderdaad allemaal nu meer te lijken alsof de KOTOR MMO los gaat staan van de single player game.

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3166834

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: de officiële site van de game

Het ging dus jammer genoeg om een MMO en het blijkt ook nog eens dat die enkel op de pc verschijnt.

19. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, hoe erg kan iets falen..

Gelukkig is het alleen geen KotOR dus er is nog hoop voor een deel 3

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nee dat niet,maar nu ik dat allemaal zo lees heb ik zoiets van ze doen maar.
    En ik kan me niet voorstellen dat Bioware nog zin heeft een KOTOR te maken,maar de laatste tijden ben ik erg op Star Wars uitgekeken en van Jedi en Sith heb ik nu wel een beetje genoeg.
    Echt stelletje kleuters zijn het gewoon,en al helemaal die Masters van hen bah.:mad:|:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina