1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

  1. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja en dan heb ik nog maar 1 dag om hem te spelen en ben ik een week op wintersport :confused: (Das ook zwaar vet en heb ik wat naar uit te kijken voor als het afgelopen is :p)
     
  2. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    is er eigenlijk al bekend of er een deel 3 komt want deel 2 viel voor MIJ een beetje tegen
     
  3. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem gekocht. Zo te zien wordt ie net zo verslavend als deel 1 maar jammer dat ze niets aan de graphics hebben gedaan.
     
  4. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gaan veel geruchten het internet rond over een mogelijk derde deel van KotOR. Er is echter nog niets officieels bekend gemaakt door LucasArts. Ga er echter maar wel van uit dat er een derde deel zal verschijnen. De KotOR spellenreeks verkoopt namelijk zeer goed.
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game al een eeuwigheid terug gepreordert. Vandaag dacht ik eraan om op gcshop te kijken wat de status was. Verzonden, zoals verwacht :D
    Maar weet iemand of de game misschien gister al verzonden is? Ik heb toe niet gekeken. De post is nog niet geweest bij mij. Ik ben het hele weekend weg, dus ik hoop echt dat ze hem een dag eerder verstuurd hebben.
     
  6. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    ga er niet vanuit, mijne was gister nog niet verzonden en de verwachte datum is altijd de datum dat je hem krijgt bij gc, altijd op vrijdag. Hou het nog 1 dag vol ;)
     
  7. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    De post komt nu aangefietst 8) (nog even blijven hopen).
    *rent naar onder, opent brievenbus. Helaas :'-( Dan me morgen maar in mijn kamer opsluiten het tijdgebrek in het weekend goed te maken *)
     
  8. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    dit betekent dus dat ie uit is? of zie ik dat verkeerd. Kan iemand vertellen of ie in de winkel ligt?? (nl koopavond vanaaf) ;)
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Als je de stad(In een dorp zul je hem immers niet zo snel vinden ;) , ik weet niet waar je woont?) uitspit zul je heus wel ergens een winkel vinden die hem alvast aan het verkopen is, maar dan moet je wel goed zoeken ;)
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop heb wel voor een zacht prijsje op de xbazar, andere games hebben mijn voorkeur op het moment.
    Maar hij lijkt me wel cool
     
  11. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Gcshop heeft ze al verstuurd, dus de games zijn al afgeleverd bij de shops. De kans is aanwezig dat hij al ergens in de winkel ligt.
     
  12. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik woon in haarlem en daar heb je een gameshop. Hoe schatten jullie de kans in dat ie daar dan ligt?
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke gameshop? Heeft hij vaak games in de winkel liggen voor de officiele launch? Niet iedere gameshop doet dit.
    De FRS staat er om bekend dit wel vaker te doen.
     
  14. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    winkel heet digifan.
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit van gehoord. Zal wel geen grote keten zijn. Dan zul je toch zelf moeten kijken of het spel er al ligt :p
     
  16. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken Digifan en over het algemeen verkopen ze daar hun games pas op de officiële dag van de release (voor zover ik weet). De kans is groter dat je de game in Intertoys of FRS zult aantreffen.
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heej hij ligt nu al bij de free record hoor!!!! Beter halen jullie hem, het is een supergame!!! Darkside is nu zo dope uitgewerkt!!!!!
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Of stap de E-Plaza binnen bij de Grote Markt. Daar hebben ze ook veel dingen al erg snel binnen!
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    E-Plaza heeft ze nog niet hoor, heb vanmiddag gekeken in utreg.
     
  20. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    hey kheb hem net gekocht, ik heb hem in haarlem overal zien liggen. (spreek jullie later want voorlopig ben ik niet meer aanspreekbaar) LOL.
     

Deel Deze Pagina