1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

  1. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    jeuj, vandaag is de dag

    /EDIT: Ik heb 'm! woohoo! Nu nog wachten totdat ik 'm kan spelen...
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  2. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is echt tof man. alleen vind ik het verhaal wel lastig te begrijpen in het begin. heeft iemand anders daar ook problemen mee?
     
  3. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, heb ik ook problemen mee. Ben nu bij het stuk dat je net die HK heb ontmoet.
     
  4. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook. Vanmiddag bij de post. Wat een frustratie dat er toen een vriend was die met mij het profielwerkstuk eerst af moest maken 8) En nu krijg ik te horen dat het trainen vanavond wel doorgaat :mad:
    Nouja, de prologue heb ik al gedaan. Het ziet er allemaal net wat soepeler uit en de opdrachten die je geeft worden wat vloeiender uitgevoerd.
    Over het verhaal weet ik dus nog niet veel.

    wel een beetje een schok dat de Ebon Hawk zwaar beschadigd is, een oude vrouw dood. Kan me niet echt een oude vrouw herinneren, Bastila toch niet in die 5 jaar? De terugkeer van HK is wel weer vet. Toen die uit het vuur kwam lopen. Super!
     
  5. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    wies HK ook alweer?
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje voor jullie die al wat verder zijn:

    Is stealth nu wat meer een optie geworden voor spelers of is het nog steeds gewoon vechten?
    Want in deel 1 heb ik nooit stealth gebruikt, omdat ik daar de kans niet voor kreeg (althans die kansen ben ik niet duidelijk tegengekomen). Is dat nu anders?
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Was dat niet die evil robit :confused: Weet het niet zeker.
     
  8. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nog bij het stukje dat ie net op de medical bay aankomt. vanaf daar snap ik het verhaal niet echt meer. (over droids die ineens mensen aanvallen enzo??) kan iemand me dit plz uitleggen.
     
  9. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    yup. "can we please kill the lot now, master??"

    _O_
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog niet ver, maar wat ik gezien heb zijn er wel meer stealth opties bijgekomen. Er is nu zelfs een skill waardoor je op normale snelheid kunt lopen terwijl je onzichtbaar bent.
    Welke class heeft iedereen gekozen btw? Ik een Jedi Guardian (advanced players only :cool: Force Powers zijn vet 8) )
     
  11. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me helpen met het uitleggen over het stukje dat Atton vertelt. (dus over het gedeelte waarom ik bijna vermoord werd). ik heb dit niet helemaal door.
     
  12. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb Jedi Sentinel gekozen. Gewoon lekker tussenin. Een man trouwens. Het verhaal is nog voor mij nog steeds een beetje vaag. En Wacko, wil je plz spoilers gebruiken :)
     
  13. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ooh, wat een vet spel! Ben helemaal meegesleept 8)

    Ook wel cool: omdat ik in deel 1 met een vrouw Malak heb verslagen, zeggen ze nu tijdens gesprekken "she" als Revan :cool:

    Edit: Damn, sorry voor dubbelpost. Post dan ook wat meer hier :9
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  14. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    heb m sinds gister binnen...
    echt een vet spel. alleen ik was net aan t spelen en wou een vijand aanvallen, en ineens val ik door de grond en zit ik vast. |:-
    da was ff minder... ben nu ook maar ff wat anders gaan doen.

    p.s. Xatos.... dubbelpost en (hele hele grote) spoilers van kotor 1.
    slechte zaak :'-( :'-(
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  15. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    maar kan 1 van jullie zeggen hoe het verhaal gaat. ik bedoel dan het punt dat je atton tegenkomt en dat ie verteld over die miners. ik snap niet egt waarom die droids aanvallen enzo. en waarom ze me dood wouden hebben?
     
  16. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Oh, damn ja idd. Sorry man, ik dacht dat iedereen "het" nou wel wist. Spijt me zeer :'-(
     
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik het begrepen heb wilde een gedeelte van de miners jouw aangeven bij de exchange om zo geld te krijgen (er staat een bounty op het hoofd van iedere Jedi omdat de Sith nu de galaxy overheersen).
    Omdat HK zijn vorige master dood is (dat betekent dus dat jouw character uit deel 1 dood is gegaan. IK neem aan dat er niet zoveel HK's rondlopen. Dit soort robot was te gevaarlijk en daardoor verboden...) ben jij de nieuwe master geworden omdat jij het enige levende organisme in zijn omgeving was. HK probeerde jou daarom te beschermen, hij vermoorde de miners en programmeerde de robots om de miners aan te vallen. Dat gif in de Koto tubes komt dus van HK af.
    Ik ben nu op het punt dat ik een lang gesprek met HK heb gehad, zeker 10 min al. En toen moest ik weg, dus de rest afgeraffeld. Maar dat gesprek doe ik opnieuw zodra ik verder kan spelen. Dus meer dan dit weet ik nog niet.
     
  18. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als HK mij wou beschermen waarom deed ie dan gif in die kolto??? (en waarom word ik in het begin dan wel aangevallen door droids??)
     
  19. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit nog maar 1x gehoord bij het bevrijden van een of andere gozer op de planeet waar je land na de tutorial op de Ebon Hawk (ben net begonnen). Tijdens een gesprek zei hij ook dat Revan een vrouw was. Echter kon ik dit wel zelf tegenspreken, waarna hij zei dat hij het fijne er niet van wist. Als je KotOR 1 bestanden op je bestand hebt staan, dan leest KotOR 2 de data hieruit en uit deze informatie komt data vrij als het geslacht van Revan. Athans, dat had ik ergens gelezen. Of dat waar is weet ik niet, maar het zou wel grappig zijn.
     
  20. korpz

    korpz Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    zo ik heb um ook binnen, lang gewacht hierop man :)
    wel ff wennen hoor aan het verhaal in het begin maar na de eerste paar cutscenes krijg ik het deel 1 gevoel wel weer.
    (en gelukkig gelijk al een vettere jedi robe)

    wel moet ik ff wenne aan dat instellen van je party, in het actie-kies balkje, stationary, aggresive en ranged enso weet niet goed wat nou beste is ben nog een beetje aan het uitvinden daarmee,
    wat zijn jullie instellingen daarbij (was naar mijn mening eenvoudiger geweest gewoon zonder die 2 wapen mogelijkheden in het menu)
    en in het begin was me char. zonder wapen nog sterker als met :) vond ik ook beetje vaag
     

Deel Deze Pagina