1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

  1. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mij ook nog niet helemaal duidelijk, vandaag geen tijd gehad om te spelen. Maar wat ik wel weet, en vermoed:

    Zeker: voor een Jedi is het gif niet meer dan een zware verdoving.
    Vermoeden: de droids waren geprogrameerd om alles te doden, zodat jij gered kon worden. Maar die zien natuurlijk geen verschil tussen jou en de mijnwerkers.

    @ Korpz, in het boekje staat uitgeled wat de opties in je party doen. Grenadier zuigt omdat bijna altijd iemand van je party geraakt wordt. Jedi's op force power zetten, als ze ten minste hierin sterke powers hebben. Anders niet te ver van je weg laten lopen. Gunners op ranged zetten.
    Andere mogelijkheden kunnen natuurlijk ook, maar dit lijkt mij standaard het beste.
    Over die 2e wapeninstelling, dit maakt het juist een stuk dieper. Je kunt bepaalde dingen beter met het ene uitvoeren dan met het andere. Een gunner is niet effectief voor dichtbij. Nu switch je met 1 druk op de knop van instellingen. Andersom geldt hetzelfde.
    Dat jouw char sterker zonder dan met wapens was is opzich wel logisch. Hij had nog geen skills voor wapengebruik. Probeer jij dan maar eens met een zwaard te vechten. (ok, beetje onlogisch dat je met een mes minder schade zou doen dan met je blote handen)
     
  2. korpz

    korpz Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ja boekje had ik gelezen over die functies zal wel kwestie van wennen zijn, ik schakel wel handmatig meestal anders blijven ze zolang met die blasters schieten op lui met energy shields

    maar dat vechten zonder wapens dat dat beter is is ook met skills voor wapens hoor, je krijgt van die auto feats voor goed ouderwets knokken en dat blijft best lang beter als met melee,

    oja als je een beetje oplet is het aan het einde van peragus allemaal best duidelijk wat er nu precies gebeurt is hoor
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    effe de waarheid over de robot mensen volgens mij waarom ie het doet (ben zelf net van eerste planeet af maar hij vertelt niet veel

    Als ik met niet vergis is het niet de HK47 uit deel een maar een andere Hk aangezien de HK 47 beetje rood achtig was en je de nieuwe HK47 ook in elkaar moet bouwen (staat er een in de Ebon Hawk) de Hk ziet jouw eigenlijk helemaal neit als jouw master maar houdt je voor de gek want hij wil jouw veilig houden voor het brengen naar zijn client. DAarom had hij jouw ontvoerd uit het schip van de REpublic omdat daar iets vreselijke mis was gegaan, wat vindt je wel uit op het laatst van het level) hij kwam dus aan op de miner planeet dankzij de kleine droid (zie prologue) en daar heeft hij alle droids steeds kapot gemaakt zodat ze naar de maintanance moesten en hij ze kon modificeren, hij vermoorde iedereen in het gebied en vergiftigde de miners in het medische gebied. Voor jouw was het een slaap middel dat zou blijven tot dat er een nieuw schip arriveerde maar voor de zekerheid liet hij alvast de Ebon Hawk maken zodat hij daar mee kon ontsnappen in geval van nood, jij werd echter wakker dankzij die kreia en de droids die jouw moesten verdedigen zien jouw als een miner en vallen jouw aan. HK sluit ze echter niet af omdat hij vindt dat jij capabel genoeg bent om die droids te mollen. Hij wil dat je terug gaat naar medische hal omdat hij je wilt inleveren en daarom werkt hij dus ook niet meer met de voice imprint kopieren. Hij zegt dat hij dat niet doet wegens droid moreel maar wie een heeft gespeeld weet dat een beetje HK Assasin droid geen moreel heeft. Dit is wat de droid vertelt met een beetje goed vragen de eerrste keer dat je hem tegenkomt en als je een beetje logisch nadenkt (maakkelijke als je 1 hebt gespeeld)
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game nu 2 dagen en ben nu op Telos. Vind het allemaal wel vet, maar erg jammer dat ze gewoon niets aan de grafische engine (of iig ERG weinig) gedaan hebben. Verder is het verhaal tot nu toe nog lekker vaag maar zeker wel interessant!

    Ben nu met een Light Side character bezig. Spel is erg vet. Ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat! Zo weer even mee verder ^^

    En ik geloof dat Sith_Vegeta wel redelijk goed zit met hoe het verhaal tot nu toe gaat in zijn spoilertag.
     
  5. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm sinds vrijdag, en er zitten nu al 22 uren in bij mij! Yeah! Super vet spel, beter dan de voorganger door de uitgebreide mogelijkheden. Wat betreft het verhaal: zit goed in elkaar, ik zou zeggen als je het nu nog niet snapt: speel gewoon lekker verder, je komt er vanzelf wel achter.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    jep er zit nog wel een heel verhaal vast over wanneer je op de
    harbringer
    komt (diegene die weten wat het is weten wat ik bedoel) maar vond het zonden om dat ook al te gaan vertellen voor de mensen die het nog niet weten. btw over of revan als zij of hij word gezien word volgens mij gewoon bepaalt door wat je antwoord tegen de Anton, die zegt dat REvan een zij was en als jij dan antwoord volgens mijn roddel een hij dan gaat de xbox daar verder mee omdat jij dat geantwoord heb, als jij dus revan als man had gehad moet je dat gewoon antwoorden en als je een vrouw hebt dan kies je dus voor bevestiging van zijn antwoord (hoop dat je begrijpt
     
  7. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vind ik ook wel goed gedaan, met die vragen waarmee je kunt aangeven hoe jou verhaal verliep in SW: KotOR. Jammer dat ze geen gebruik maken van je savegame, maar dit werkt ook wel.
     
  8. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me uitleggen hoe je in stealth mode moet lopen?
     
  9. chaplander

    chaplander Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dat is al moeilijk omdat de meeste het spel meerdere keren gespeeld hebben en dan kan het ook weet niet kloppen.
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Hiervoor moet je eerst in Solo Mode gaan. Je hebt stealth skill nodig, en een band die je onzichtbaar maakt. (stealth nogwat)
    Als je solo bent, de band aanzetten in het menu. En je bent onzichtbaar.
     
  11. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zijn jullie op het moment in het spel?
    Ik ben nu ergens waar ik een militaire code moet ontcijferen. maar het verhaal tot daar vind ik nog steeds erg onduidelijk. Mij is namelijk ook op gemerkt dat die HK zei van they rob my bounty. als ik die zo lees lijkt het wel alsof die robot 'mij' wil verkopen aan the exchange. Wat denken jullie?
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben jij onderhand al uit de eerste wereld? Op het eind wordt alles duidelijk. Ik vond het eerst ook onduidelijk toen ik er mee bezig was. Ik kan het nu wel gaan spoileren, maar speel gewoon door. Als je van de wereld af bent, en je begrijpt het nog niet. Dan geef ik de spoiler wel.

    Ik zit nu een beetje vast. (begin Telos, tweede wereld)

    Ik moet nu voor de exchange een wapendeal uitvoeren, hiervoor moet ik alleen naar appartement B3 komen. Ik laat mijn party achter, maar steeds krijg ik te horen dat ik ze niet voor de gek moet houden. Maar ik sta toch echt in solo mode en mijn party in een ander deel achterlaten kan niet. Na een laadscherm ben je altijd weer samen. Is er iemand die hier al voorbij gekomen is?
     
  13. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zeer tevreden over het spel maar er zitten toch nog wel flink wat bugs en glitches in. als er teveel vijanden op je scherm zijn word het heel schokkerig en ik ben een keer uit het level gevallen. Het verhaal is op het begin verwarrend maar word langzaam aan duidelijk en vooral het create en breakdown gedoe is erg goed gevonden, heb je nog eens wat aan je repair behalve half kappotte droids voorop laten gaan.

    Hieronder een planet Onderon spoiler, lijkt me duidelijk dat je deze alleen leest als je Onderon helemaal af hebt.
    Wat ik jammer vind is dat als je op Onderon eenmaal gekozen hebt de generaal te helpen je je niet meer kan bedenken, ik speel light side maar het leek miij gunstiger om die generaal nog even op goede voet te houden en zei dat ik zijn aanbod accepteerde. Later kreeg ik bericht dat de burger oorlog was uitgebroken en ging terug. Toen ik eenmaal bij die jedi master aangekomen was moest ik hem wel afmaken, ik kon niet eens van kant wisselen bij dat gesprek, erg jammer aangezien ik toch alle jedi masters op dantooine wou hebben. vreemd genoeg heb ik geen darkside points gekregen voor het afmaken van hem. Het zijn kleine dingen maar toch jammer, ik had graag die generaal erin geluist:).
     
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de game persoonlijk niks, je kan er geeneens mee op live maar het mooie is is dat je de goede EN slechte kant kan nemen
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    (8) ik heb em al sinds woensdag (a)
     
  16. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    speelt lkkr weg. Heb hem 2 dagen en heb 8.5 uur gespeeld 8)

    Maar wanneer krijg ik nou een lightsaber? Of moet ik die dan zelf maken?
     
  17. destefan

    destefan Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    zeer fein spelletje, zo'n beetje hele weekend gespeeld.
    tip: gebruik drain life icm force body. kun je makkelijk veel schade doen zonder dat het je al te veel FP kost en health blijft ook vol.
     
  18. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu op de planeet
    Tenos

    Maar zit nu wel een beetje vast.
    Ik heb inmiddels m'n spul terug en te horen gekregen dat
    de ebon hawk gestolen is
    Ok niks aan te doen.

    Heb nu ook zo'n opdracht van die vage wezens (weet niet meer hoe ze heten, Igni... ofzo).
    Moet dus naar een plek om een belangrijk onderdeel voor een droid op te halen

    Ik heb alleen geen idee hoe ik daar kom :confused: Kan alleen maar naar mn eigen appartement (082) en naar 081 (waar de cantine is).

    Kan iemand me verder helpen?

    btw, echt wel vet spel!
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is Telos ;)

    Maar goed s-xboxer je moet:

    Via de lift omhoog gaan. Langs de Cantina lopen en dan is daar nog een lift naar de Docks. Daar kan je de robot ophalen die je moet afleveren!

    @ Amras... Misschien moet je je partymembers uit je partymenu halen. Zo ben je dus helemaal alleen!
     
  20. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt! Zodra ik thuis ben ga ik het gelijk proberen.
    Bedankt voor de correctie :)
     

Deel Deze Pagina