1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

  1. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was het inderdaad ja. Erg vreemd omdat je daarvoor nog wel in solo mode het eerste gedeelte van de info op kon halen.
    Ze zullen dit wel gedaan hebben omdat je anders je partymembers kunt roepen bij het gevecht
     
  2. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu een level 12 guardian en fully light
    Dan krijg je een dikke vette +3 strenght bonus. Ik ben nog nergens vastgezeten en mag nu een planeet kiezen om met mijn Ebon Hawk naar toe te vliegen (ong. 14 uur gespeeld nu)
     
  3. korpz

    korpz Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    de frame drops zijn af en toe erg irritant, kotor1 die liep nog beter tijdens gevechten. maarja voor de rest is alles prima dus daar letten we maar niet zo op

    wel vind ik de party wat minder leuk als in 1 eigenlijk voor die oude heks is gaar
     
  4. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het niet mee eens. Deze personages hebben meer diepgang en als je later meer influence op ze krijgt, vertellen ze je leuke dingen (en ook minder leuke) uit hun verleden.
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu op Nar Shadda. Heb deze planeet (naja maan eigenlijk) als eerste planeet gekozen.

    Vind de game steeds gaver worden. Ben nu wel benieuwd hoe het hele gedoe met Revan enzo zit. Ik wil nu eigenlijk wel al mijn Lightsaber hebben! =P
     
  6. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    24 uur gespeeld: level 16 Jedi Consular, level 4 Jedi Master (in totaal dus level 20). Wat ik wel vind na zolang gepseeld te hebben is dat dit deel toch wat mist qua uitdieping van de karakters uit je party. Tuurlijk, je kunt ze beinvloeden, en dan vertellen ze je meer. Hoe meer invloed je op ze hebt, hoe meer ze je gaan vertellen, erg leuk gedaan. Maar tot zover ik gekomen ben, blijft het bij

    de verhaaltjes die ze je vertellen, je krijgt geen extra submissies die specifiek zijn voor die personages.

    Verder is het een prachtig spel, met meer mogelijkheden, meer keuzes qua karakteruitbreiding, qua verhaal etc. Geweldig, overtreft z'n voorganger wel, denk ik.
     
  7. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat ik nog geen vakantie heb (dan had ik nu ook al ruim 20 uur :9)

    @ solid ghost, ben je light??
     
  8. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Amras kan je me een spoiler help geven
    Ik ben nu aangekomen dat ik een log file zie dat coorta word neergknald, maar nu ben ik helemaal de kluts kwijt met het verhaal kan je me helpen met het uitleggen van het verhaal
     
  9. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Betreft karakters:
    geen submissies nee, maar als je genoeg invloed bij ze hebt kunnen sommige Jedi's worden. Atton bijvoorbeeld maar ook nog andere en dat kan heel behulpzaam zijn

    Heeft iemand hier al een Silver Crystal gevonden? Ik heb zowat alle kleuren maar heb nog geen silver gevonden. Als iemand weet waar ik die kan vinden zou ik dat heel graag weten :)
     
  10. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt een keer de review van het spel op de site te staan
    maar ga hem toch kopen duzz maak nie zoveel uit
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een silvere. Volgens mij lag ie ergens op Telos in een bak in de Czerka Hangar of bij dat Jedi Training gebouw...
     
  12. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Lighter dan light, helemaal bovenaan. Als je een Jedi Consular/Jedi Master bent

    krijg je +3 Wisdom, dus dat is wel praktisch

    Mijn wisdom is iets van 31 geloof ik (+10 op alle saves enzo), maar dat komt door allerlei kledingstukken enzo.

    Op Korriban, een lijk voor de tombe het verst van je landingsplek af (je hebt bij de Ebon Hawk dan vier tombes, aan elke kant twee, degene die het verst van de Ebon Hawk af is, aan de rechterkant, daarvoor ligt het lijk), daar ligt een Silver Crystal. Wel even die Hsssis afvechten, maar das een eitje.
     
  13. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het zo, dat ook heel veel (de meeste) items die bijv. in cylinders liggen gewoon random zijn. Als je uit een gebied loopt en dan weer terug gaat (zodat hij load) dan liggen er hele andere items in de cylinders. Daarom kan het zijn dat sommige mensen geluk hadden en een silver crystal in een cylinder aantroffen, maar andere vinden hem daar niet. Sommige plaatsen (zoals bijv. lijken e.d.) bevatten wel altijd dezelfde items.

    Ik ben ook uberlight, en omdat ik guardian ben -->+3 strenght bonus. Wel handig dacht ik zo :9
     
  14. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Star Wars

    Ik heb hem nog niet uitgespeeld maar het klopt dat je er echt ff in moet komen om die feeling te krijgen ik verwachte dan ook direct veel in het begin had ik zoiets van haha he-who-sleeps-with-vibroblades (wat Atton zegt) wat een loze humor ik miste de feeling van kotor 1 maar die krijg je wel maar ik krijg het gevoel dat je vrijheid toch wel beperkt is je moet doorlopen door maps je hebt niet stukken waar je normaal niet heen zou moeten waarvoor je kan kiezen maar dat komt omdat ik hem nog niet uitgespeeld heb mischien.Ik ben nu net op Onderon en Korriban ben ik al geweest nu hierna alleen nog Peragus 2 en wat er tussenkomt in de verhaal lijn you never know maar tis wel heel cool!

    Maar het kan zoveel meer zucht kon ik maar games maken maar ik ben zeker heel te vreden maar dit is mn Gamers Dark Side Kritisch zijn kan dr niks aan doen moet het ff kwijt maar dit is Me TOP GAME!!!!
     
  15. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor het offtopic gaan, maar weet je dat er comma's en punten bestaan? Misschien handig om eens te gebruiken :{
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hey mensen,
    Ik heb niks met star wars, echt helemaal niks (ook weinig tog geen kennis mee kunnen maken) . Het spacey gedoe spreekt mij klein beetje aan en ik houd van een goede adventure/ RPG. Na de vele reacties begin ik te twijfelen om een KOTOR aan te schaffen. Dit puur en alleen omdat het goede spellen schijnen te zijn. Mijn vraag aan jullie; is het verstandig om een KOTOR aan te schaffen als je nog nooit een starwars film of wat dan ook gezien hebt en je er dus echt niks tot bijna niks vanaf weet. Dit is misschien moeilijk te zeggen voor jullie, maar misschien zit er een persoon tussen die hetzelfde heeft als ik en toch een KOTOR gekocht heeft. Bij voorbaat dank ;)
     
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook geen star wars fan. Ik heb de films allemaal al een keer gezien. Maar dat heeft bijna iedereen wel.
    Het verhaal speelt zich af voor het bekende verhaal uit de films, dus kennis heb je niet nodig. Het zal allemaal minder herkenbaar zijn, maar echt iets missen doe je niet.
    Je kunt KOTOR gerust kopen als je van goede rpg's houdt. Ik heb het bij deel 1 en 2 gedaan en ik vind ze allebei super ;)
     
  18. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt geen voorkennis van SW nodig, hoewel je dan misschien wel iets beter snapt hoe de Jedi en Sith tegenover elkaar staan, en je weet met voorkennis meer van het universum af, maar KotOR staat compleet los van de films, het speelt namelijk 4000 jaar eerder. Het maakt dus niet uit als je de films niet kent (uh, wel dus, het is een vreselijke schande dat je er niets mee hebt, eigenlijk niet meer goed te praten...) en de beide spellen zijn helemaal geweldig. Ik raad je aan om eerst deel 1 te gaan doen, zodat je weet hoe dit verhaal in elkaar steekt. Je kunt deel 2 gaan spelen zonder deel 1 te hebben gedaan, maar het is minder leuk denk ik, ook al zijn beide spellen op zichzelf allebei prachtspellen. Dus ja: ga ze spelen als je een RPG-fan bent! (anders ook trouwens, gewoon gaan spelen)

    /EDIT: damn, te laat...
     
  19. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is verstandig. Je houdt van rpg's zei je en KotOR 1 & 2 zijn imo de beste rpg's op de Xbox (imo zelfs beter dan Morrowind). Beide delen hebben vele Game Of The Year onderscheidingen ontvangen en dat is niet voor niets. Als je deze games wilt spelen hoef je helemaal niets van Star Wars af te weten. Het verhaal speelt zich enkele decennia voor het verhaal van de films af, dus een naam als Luke Skywalker of Darth Vader zal je echt nergens horen vallen. Je springt er dus zo in, zowel als Star Wars kenner als Star Wars noob. Ook mensen die nog nooit een rpg hebben gespeeld zullen weinig moeite hebben om in dit spel te kunnen stappen.
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke bedankt jongens, ik ben overtuigd (ook nog reviews gelezen.) Ja ik weet dat het een schande is haha meeste mensen zullen wel met gefronste wenkbrouwen mijn stukje gelezen hebben. Kotor 1 licht toch voor 30 in de winkel of is hij als classic zelfs al 20? (Misschien word ik door KOTOR wel fan van star wars, wie weet :cool:
     

Deel Deze Pagina