1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

  1. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    3 reacties in 5 minuten tijd met daarin de boodschap: kopen! De boodschap is duidelijk geloof ik. ;)

    KotOR 1 kost 25 euro bij GCshop. Geen geld voor zoveel uren speelplezier.
     
  2. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ja, ik heb over KotOR I lightside 40 uur gedaan en over darkside 20 uur. Later ben ik 'm nog twee keer uit gaan spelen, met een ander menneke. Nu ben ik 24 uur onderweg met KotOR II, en heb 'm nog niet uitgespeeld. Daarna nog weer darkside proberen, en nog veel vaker het spel, omdat bij deel II gewoon veel meer mogelijkheden zijn dan bij deel I door het beinvloeden van je partymembers. Een totaal van 80 euro voor beide spellen is dan niet veel, minder dan een euro per uur, daar doe ik het voor!
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Nogmaals bedankt! En nogmaals: Jullie hebben mij overtuigd, ik ga KOTOR kopen ;) DANK!
     
  4. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik ben ook iets van 100 uur bezig geweest met KotOR 1 (3x uitgespeeld). Met deel 2 zit ik nu rond de 20 uur geloof ik (1e keer - lightside). Die spellen zijn hun geld dubbel en dwars waard. _O_

    Hier trouwens de gemiddelde scores van gamesites:

    Star Wars: Knights of the Old Republic
    Publisher: LucasArts
    Number of P/Reviews: 310 Xbox 94.9%

    Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords
    Publisher: LucasArts
    Number of P/Reviews: 209 Xbox 86.0%

    Bron: www.gamerankings.com

    Zelf beoordeel ik KotOR 1 met een 95.0% en KotOR 2 met 90.0%.
     
  5. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    "My lord, recruiting new, ignorant souls for the cause is going well. We've convinced another to join us in our crusade for peace."
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Whahahaha, hier moest ik toch echt even hardop om lachen! :D

    Bedankt voor die info, maar waarom wordt deel 2 wat lager beoordeelt? Dit omdat het minder verniewend is? Of is deel 1 gewoon beter? Als ik deel 1 goed vind en deel 2 is meer van hetzelfde, zal het geen moeilijke beslissing zijn om deel 2 te kopen.
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2005
  7. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is meer van hetzelfde, maar er zijn wel vernieuwingen, hoewel het er niet veel zijn. Maar je hebt gelijk, als je deel 1 goed vindt, zou ik ook deel 2 aanschaffen als ik jou was. Deel 2 heeft een nieuw verhaal en net iets meer mogelijkheden, ofwel: meer van hetzelfde goede.
     
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 2 lijkt veel op deel 1. Daar is opzich niets mis mee, want deel 1 was een uitstekend spel. Maar veel reviewers vinden het té veel op deel 1 lijken. Ze vinden de graphics veroudert en de gameplay te weinig opgepoetst. Ook minpuntjes als het feit dat er niets met je KotOR 1 savefiles wordt gedaan in deel 2 wordt gezien als een minpunt door vele reviewers. Mijns inziens is dit wat overtrokken, want de KotOR formule werkt uitstekend en waarom zou je het wiel opnieuw moeten uitvinden als het al goed genoeg werkt?

    /edit: De solide geest was me voor. :+
     
  9. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt me wel een goed spel, net als deel 1, maar idd te weinig vernieuwing zo op het eerste oog.
    zou hem dus ook niet snel kopen. Maar hoop natuurlijk wel datr ik hem win met de prijsvraag:d
     
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja, ik hoop ook dat ik hem win! Heb denk ik alle antwoorden wel goed, nu kan ik alleen nog maar hopen! (en Kotor1 spelen binnekort;))
     
  11. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, anders koop je 'm gewoon. Ik vind de uurtjes die ik er nu in heb gestoken het spelen meer dan waard. Ben benieuwd naar het verdere verloop van het spel... (Dit is geen teken voor mensen die 'm uitgespeeld hebben om het slot hier neer te kalken!)
     
  12. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Uh ja Kommas en punten handig . Hmmz wat zijn dat ? Nou ik doe het wel zo

    Ik zal voortaan komma als ik wat typ komma komma's gebruiken. Spel je toch met een K ? nou ja ik weet het niet meer ;) Ik wil gewoon te snel omdat mijn pc stuk is moet ik snel snel vele doen op een andere pc sorry!
     
  13. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast op: Nar Shada missie dat je de exchange boss moet volgen.

    Ik moet nu met die ene meid spelen en m`n hoofd character binnen laten..maar ik heb maar 2 medpacks...iemand ideeen:p
     
  14. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga de dark side op, maar het principe zal wel hetzelfde zijn.
    kijk in de arena eens bij alle lichamen, die hebben bijna allemaal wat bij zich.
    Je health laad langzaam op. Dus je zou steeds de groepjes van 2 aan kunnen vallen en daarna terugtrekken.
    Ik speel nu met de wookie, dus ik heb gelukkig hier geen problemen mee :D
     
  15. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft dit spel dezelfde opzet als de vorige? ( KOTOR) Hiermee bedoel ik questen doen, je party uitbreiden, items vinden, de mini-games?? en hoelang doe je er ongeveer over?
     
  16. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, KOTOR II is meer van hetzelfde. Het lijkt nog erg veel op het eerste deel. Ik ben nu 15 uur aan het spelen en ben pas op de 3e planeet bezig. Ik dacht dat in de xbw review stond dat het 30+ uur was.
     
  17. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn urenteller staat nu op de 27 en ik ben nu op de laatste planeet die je in de beginronde kunt kiezen. Geen idee of er nog meer zullen volgen, maar dat houdt het leuk! :)
     
  18. korpz

    korpz Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit al over de 40 uur en ben met de 3e planeet na telos bezig, ben ook benieuwd of er net zoals in 1 nog een xtra planeet komt of iets dergelijks ( maar dat vind ik zelf wel uit ;) )
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    40 uur??? Damn jij bent lang bezig zeg!!! Speel je hem op light of Dark???
     
  20. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op 30 uur, maar kom niet verder wat betreft het verhaal. Zoals bij alle spellen speel ik eerst als "the good guy" en vervolgens als "the evil guy" (of misschien wel een vrouw). Zullen ze de laadtijden eigenlijk ook toevoegen aan de totale speeltijd? Van die 30 uur is dat toch denk ik wel 1/10, dus 3 uur...

    Ik kom nu dus niet echt verder. Zie de KotOR 2 helpthread (hopelijk kan iemand me verder helpen).
     

Deel Deze Pagina