1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

  1. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ben net begonnen met KotOR:confused:ithlord; allleen wel op de PC, en daar heb ik geen last van lange laadtijden;) en het ziet er allemaal erg strak uit, en het spel heeft een goede sfeer.
    alleen vind ik die oude vrouw niet zo liev-_-'
     
  2. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet waar je een silver crystal kan krijgen! En dat is dan niet op een lijk of wat ook.

    Op Nar Shaddaa krijg je van een of andere handelaar (ben z'n naam kwijt... hij staat in de "Refugee Landing Sector") de opdracht een andere handelaar uit de weg te ruimen. Ik heb dit niet gedaan, ben een beetje heen en weer gaan lopen tussen die twee, beetje zeggen wat de ander mij aanbood voor het uit de weg ruimen van de ander (of het met rust laten van de aanbieder) en uiteindelijk heb ik ervoor gezorgd dat de handelaar die ermee begon wegging, waarna je degene die overgebleven is kunt vertellen dat je de handelsroutes naar Telos, Dantooine en Onderon vrij hebt gemaakt (dan moet je natuurlijk wel eerst die planeten "bevrijd" hebben). Hierna krijgt deze handelaar meer handelswaar, waaronder een silver crystal! Ook nog een stel armorsuits, maar dat is niet zo heel interessant, die vind je overal wel. Dit is trouwens wel de lightside manier van doen.

    Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
     
  3. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    haalllooow
    heb nu het spel
    in het begin is het aardig saai loop je daar halfnaakt droidjes kapot te maken
    maar ik het atton al ontmoet en nouw moet ik de stem van de kapitein van het bij holograms weg te halen om de hanger bay te openen 2 heb ik al in de security room in de adminstration map en ook van de droid makers room in de fuel depot area maar de laatste kan ik echt niet vinden kan iemand snel antwoorden want ik kom er maar niet uit
     
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    @Darth Malak.
    Zou je de volgende keer spoiler tags willen gebruiken? Dan hebben personen die het spel nog niet hebben gespeeld (zoals ik) er ook nog plezier van.
     
  5. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry zal het doen
    maar het is het helmaal het beginn niet echt iets spannend maar zal het wel doen aan
     
  6. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er dan ook een Darkside manier? Wil geen light side punten gainen
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Maakt niet uit als je dit ff op light doet, er komen nog genoeg kansen om dark punten te halen!!!!
     
  8. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nog niet zover dus een vraagje wie voor bij telos is
    ik zit nu op telos en ik zit een vent genaamd loddrak waar kan ik deze jongeman vinden.
    en welke force is die ene dat je zijn nek pakt en hem dood maakt
     
  9. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Force Crush?
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dat niet Kill?
     
  11. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het proberen maar alvast bedankt
     
  12. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh, ik heb 'm uitgespeeld met lightside! 40+ uurtjes heb ik er in gestoken, prachtvol, prachtvol. En nu dark.
     
  13. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb eindelijk mn dubble bladed lightsaber *)
     
  14. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    wat vond jij nouw handige forces en skills omdat jij het spel al het uitgespeelt
     
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Ik zit nu echt te twijfelen of ik 60 euro voor dit spel zou neerleggen. Ik las net dat de game er grafisch eerder op achteruit is gegaan en dat de game bomvol met bugs zit.....
    Ik zou dit echt zonde vinden. Deel 1 is echt een van mn favorieten.
    Misschien dat ik hem maar voor de PC haal. Ik neem aan dat die versie grafisch beter in orde is.
     
  16. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja... grafisch is de game idd niet over the top. Maar veel bugs ben ik nog niet tegengekomen. Alleen soms dat de tekst verdwijnt voordat een pesonage klaar is met spreken
     
  17. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit ook in het laatste level...maar word telkens dood gemaakt door die irri Sith Ventjes....en al m`n medpacs zijn ook al bijna op...hopelijk is de laatste eindbaas wel makkelijk te verslaan!

    * kan je het spel trouwens nu wel door blijven spelen als je hem hebt uitgespeeld?
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    De bugs die ik vaak tegenkom:
    Het lijkt soms of je aan het laggen bent. De characters hoppen een beetje op en neer.
    Ik moet soms 3x op A drukken voordat mijn character besluit om een handeling uit te voeren.
    Af en toe staat mijn party rustig toe te kijken terwijl ik aan het vechten ben. Zelfs als ik ze dan een opdracht geef voeren ze die niet uit. Dan moet ik de combat mode even cancellen en dan opnieuw op de tegenstander laten locken.

    Aan deze 3 stoor ik me behoorlijk omdat het keer op keer terugkomt.
     
  19. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu op
    nar shaaddaa om die jedi te vinden maar ik zou niet weten waar ik hem kan vinden er waar kan je godo vinden
     
  20. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje voor mensen die voorbij telos zijn
    ben bijna van telos af en heb eeen verhaaltje gezien van kreia
    maar ik had in de review gelezen dat er veel nieuwe forces waren maar bij mij zie ik de force crush nergens staan komt dat pas als je een hoger level hebt of is er iets mis. want die force lijkt me erg handig
     

Deel Deze Pagina