1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

  1. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Godo is niet op Nar Shadaa te vinden. Ik vond het verhaal hier behoorlijk lineair. Gewoon alle gebouwen ingaan en met iedereen praten. Het verhaal leidt je vanzelf naar Godo en de Jedi, die 2 vind je alleen als je de quests afmaakt.
    Wat is nu jouw opdracht? Dan kan ik je gerichter helpen.
     
  2. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ging die gotto of votto helpen en daarvoor moest in contact komen met godo maar wist duzz niet waar die was maar die is duzz niey op nar shadaa
     
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien handig om je vragen te beperken tot de helpthread, ik kom er nu net achter dat ik jou op 2 plekken aan het helpen ben :+
    Je moet Goto wel via Nar Shadaa vinden, maar hij is niet zelf te vinden hier.
    Maar kijk eens in de helpthread, ik heb daar al wat gepost.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2005
  4. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    owjah kzie het
    stop hiet wel
     
  5. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel credits verdienen?
    Verkoop je spullen op Nar Shadaa aan die ene junk handelaar (die ene met die droid).
    Hij geeft veel credits voor onzinnige dingen.
     
  6. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt er een beetje aan of je light of dark bent, maar forcepowers als lightning en heal zijn altijd handig. Of als je dark bent ipv heal: force drain (health van tegenstanders jatten). Verder ligt het vooral aan het personage dat je speelt. Ik vond zelf force push heel relaxed, en stasis field ook (of als je dark bent: insanity).

    Nee, je kunt niet verder spelen nadat je het uitgespeeld hebt. Maar troost je, je kunt altijd nog de andere kant gaan spelen, of met een vrouwtje. Bovendien is het ook niet echt heel erg leuk om het spel door te spelen als je 'm uitgespeeld hebt, want alle Sith zijn dood...
     
  7. TeXas

    TeXas Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel dus ook en heb hem in het vorige weekend uitgespeeld met een Dark character. ( Jedi Sentinel , Sith Lord ). Spel is een goed vervolg van het eerste deel en loopt goed aan. Verder was Force Storm 1 van mijn meest gebruikte force krachten om grote groepen uit te schakelen. Verder had ik Hanharr ( Hij is erg krachtig ) en Visas vaak in mijn team. Nu ben ik opnieuw begonnen met een vrouwlijk personage ( Jedi Consular ) en ga meer de Force gebruiken dan mijn Lightsaber.

    1 Ding :
    Ik had echt nooit verwacht dat Kreia de laatste persoon zou zijn die je moest afmaken. Of ligt dit aan dat je Lightside of Darkside bent?
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2005
  8. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem nu ook uitgespeeld.
    Maar het leuke is dat ik nooit een keuze heb gehad om Sith Lord of wat dan ook te worden...en ik heb ook de force power: Force Crush nergens gezien in m`n lijstje...did i missed anything :p

    Ik vind het verhaal van Kotor 2 persoonlijk niet beter dan 1.
    Het verhaal van 1 is gewoon veel leuker...die hele plot twist geeft je gewoon een hele andere kijk op Kotor 1.
    Kotor 2 is gewoon een erg goeie opvolger, met een aantal verbeteringen die het beter maakt dan Kotor 1...maar zoals ik al zei: verhaal van Kotor 1 vond ik beter.

    En ik heb nu niet echt de behoefde om het spel nog een keer te spelen..dit had ik wel bij kotor 1.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2005
  9. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, als je lv15 bent kan je naar Kreia in de Ebon Hawk gaan, en daar kan je kiezen wat je wilt worden Sith Lord/Jedi blabla.
     
  10. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    @ TeXas:
    Als je lightside bent, moet je Kreia ook verslaan, je kunt er niet omheen... Ik heb het geprobeerd, maar er was geen andere mogelijkheid, ze liet me geen keus... snif...

    @ Goldeh: Ik denk niet dat dat levelafhankelijk is, ik denk eerder dat het komt doordat je een bepaald aantal planeten hebt afgewerkt. Ik was level 16 namelijk, en ik heb het hele spel door geprobeerd met m'n partymembers te praten, dus het kan er niet aan liggen dat ik te laat naar haar toegegaan ben.
     
  11. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel met Kreia in de Ebon Hawk gepraat?
    Lukt alleen als je in de Ebon Hawk bent, maar het kan inderdaad ook liggen aan het aantal planeten gedaan hebt, maar zoals ik 't begreep uit meerdere FAQ's en forums light het aan je level.
     
  12. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso ben ik elke keer, als ik in de Ebon Hawk ben gekomen, met alle partymembers gaan praten, dus ook met Kreia, vooral met Kreia, omdat het vanaf het begin al duidelijk is dat zij een belangrijke rol in het verhaal speelt. Maar ik zal eens kijken, de volgende keer dat ik het spel speel, als Dark Weapon Master.
     
  13. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    maar jongens wat moet je nouw doen. je moet level 15 zijn en dan met kreia in de ebon hawk gaan praten en die maakt een stoere vent van je door je een jedi master of iets te benoemen
     
  14. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik heb nou alle onderdelen voor de lightsiber behalve de lennssitter od zoiets in ieder geval en hoe kom ik daaraan op de light side wil hem erg graag hebben
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was lvl 16 toen Kreia iets tegen mij zei over keuzes maken e.d. Dit was vlak na een belangrijk moment op Koriban

    Ik kreeg flashbacks en vertelde hierdoor hoe ik als general ben geweest in de mandalorian war

    Over de lightsabre:
    Gewoon de quests volgen, ik vond de lens op het lichaam van de Jedi op Korriban
     
  16. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist, level 15 of hoger zoals ik het begreep.
     
  17. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb KOTORII nu op de pc, maar de filmpjes worden afgespeeld op 800x600 kwaliteit terwijl ik ingame met een resolutie van 1280x1024 speel. Wat kan ik hier aan doen?
     
  19. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een vraag ik ging naar bao-dur om te vragen of ik alle shit had voor me lightsiber.
    Hij zij dat ik alleen mijn lens nog miste. Dus ik maak dat ding bij de workbensch en dan zegt die mkkr nog steeds dat ik mijn lens mis ben ik iets vergeten of zo want wil graag mijn lightsiber
     
  20. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Die lens krijg je nog wel. Gewoon doorspelen.. ;)
     

Deel Deze Pagina