1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

1. s-xboxer

s-xboxer KOTOR II

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je je schermresolutie veranderen.
    Klik met je rechtermuisknop op je bureublad, ga naar tabblad Instellingen, en bij scherm kun je dan de resolutie instellen.
    Succes.

2. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu op koriben en ik moet een test doen op deurente openen maar ik ben al naar de libery gegaan maar als ik de test doe weet ik steeds de antwoorden niet heb de hel tijd 3 van 5 antwoorden goed terwijl ik er 4 van de 5 goed moet hebben :'-( dus kan iemand me ff de antwoorden geven

3. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    @ darth malak: zijn die vragen niet steeds hetzelfde? Dan schrijf je de antwoorden op en doe je het nog een keer. Klaaar! Trouwens, met een beetje logisch nadenken kom je ook een eind, ik had er vier goed zonder de library te hebben bezocht.

4. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, die vragen zijn steeds hetzelfde. Je kunt er een aantal vinden in zo'n security terminal en de overige vragen in de library (of door logisch na te denken). Wat mij betreft hadden er wel meer van dergelijke vragen / puzzels in mogen zitten.

Overigens zit ik ergens aan het einde vast:

Ik zit in het schip Malachor V (fregat) waarin ik net de Sith Lord heb verslagen (die gozer op de dvd cover). Ik moet vier detonators plaatsen op het schip en na er drie te hebben neergezet worden de Mandelorians van hun positie verdreven waardoor je nu zelf een detonator moet maken / zoeken. Waar kan ik die vinden, of hoe kan ik die maken? Ik ben het hele schip nu al twee keer grondig afgegaan, maar ik kom geen steek verder.

Alvast bedankt voor je hulp.

5. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ergens in een kamer, waar ook de workbench staat, is een Missile Launch Bay oid. Daar kun je een detonator vandaan halen. Eerst kon dat nog niet, maar als je zover bent dat je er een nodig hebt, kun je 'm eruit halen. Je moet wel eerst bij de computer terminal die raket activeren of iets dergelijks, anders werkt het niet.

6. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Daar had ik idd al eerder op gedrukt, maar gezien ik er niets mee kon dacht ik dat het er maar een beetje voor de sier stond. Daar was ik zelf niet zo snel achter gekomen. Bedankt voor je snelle reactie. :)

7. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort dingen staan er nooit voor de sier, als je zo'n dialoogvenster krijgt bij een voorwerp, kun je er altijd wat mee! Misschien niet meteen, maar uiteindelijk zul je het toch gebruiken.

8. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Het is me gelukt, de eindbaas is verslagen. Mensen die twijfelen over hun karakterkeuze kan ik de volgende combinatie aanbevelen (hiermee heb ik het spel zelf uitgespeeld):

Jedi Sentinel + Sith Marauder

In het begin van het spel is het hierdoor wel even pittig, omdat je nog maar weinig sterke force powers kunt gebruiken (de Jedi Sentinel richt zich op de force). Maar na verloop van tijd versla je iedereen met je dark powers. Doordat je voor de Sith Marauder kiest, word je karakter ook sterker met vechten. Voor mij de ideale combinatie, want voor de computerskills e.d. gebruik ik mijn trouwe slaven, uhm... vrienden wel. }:]

Nu maar eens opnieuw beginnen met een light side karakter. Dat wordt waarschijnlijk een Jedi Guardian + Jedi Master.

9. TeXas

TeXas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien sterke LightForce krachten? Die wel wat schade doen. Want ik kan alleen enemy's stunnen en met me zwaard slaan brengt niet veel schade toe.

10. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    De lightside kant van de force brengt geen schade toe aan een individu. Het is erop gericht om jou (en je bondgenoten) sterker te maken voor een x aantal seconden. Je zult over moeten schakelen op darkside force powers om schade te kunnen doen.

Speel je met een lightside karakter en wil je de darkside force powers voor niet al te veel force power gebruiken, dan moet je een hoog charisma hebben.

11. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je ook wel Throw Lightsabre aanraden trouwens, dat is een neutrale force power, en die doet wel aardig wat schade, ook practisch tijdens de bossfights.

12. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Nvm

Laatst bewerkt: 26 feb 2005
  13. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben opnieuw begonnen aan KotOR 2 en ben nu net van Telos af. Gezien ik alle quests en hoekjes en gaatjes van het spel wil zien, zit me momenteel iets dwars:

De eerste keer dat je met een shuttle vertrekt en neer wordt geschoten door een laserturret, loop je Bao Der tegen het lijf. Je gaat met hem op stap om uiteindelijk terecht te komen in een legerbunker. Nu zijn er één of twee deuren die alleen kunnen worden geopend via een terminal, athans dat geeft een bericht weer als je op de deur klikt. Nu ben ik alle terminals afgegaan, maar bij geen enkele terminal zie ik staan: open door (behalve die baydoor om met je shuttle weg te kunnen vliegen).

Als je op de kaart kijkt, dan zie je ergens staan dat je naar een ondergronds iets kan gaan als je die gesloten deur open weet te krijgen. Heeft iemand een idee of het uberhaubt wel mogelijk is om hier te komen?

De deur is te vinden vlak bij de zwarte droid die zichzelf opblaast na een je een paar stappen te hebben gevolgd.

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Force Wave. Kost amper force krachten als je light bent en richt zich op alle vijanden in een grote straal om je heen. Soort vriendelijke versie van Force Lightning.

15. SKOM

SKOM "This Monster Lives"

Leuk Bevonden:
    0
    Force Crush

jongens even een vraag, ik heb kotor2 nu al uitgespeeld als light charactar en kon de kracht force crush niet vinden had er al wel ergens over gelezen maar vond het jammer dat ik em niet had later,.. nu ben ik overnieuw begonnen en wou vragen of ik em dan alleen als dark side ventje kan krijgen... wel te hopen in ieder geval :9

16. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, Force Crush hoort bij de dark side. Ik kreeg hem toen ik Sith Lord werd.

17. SKOM

Leuk Bevonden:
    0
    Hulp

Ok bedankt dan, nog een vraagje en dan ben je van me verlost...
    al die Jedi masters die je moet verzamelen zijn die nou verdoemd om dood te gana of kun je ze wel laten leven op die laatste ontmoeting op Dantooine

18. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om je hierbij te helpen zal ik hem nog even zelf uit moeten spelen, het schiet al op :+.
    Tot nu toe heb ik iedereen uitgemoord als dark side character, en als ze ook al dood gaan als je een light side character bent neem ik aan dat ze gewoon dood moeten

19. SKOM

Leuk Bevonden:
    0
    naja dat was het probleem niet alleen want ik had ze allemaal laten leven op 1 na ( die op Onderon ) en die ene op Korriban was al dood maar toen zeiden ze dat ik een sith was ( bijna helemaal light whatever :p ) afijn toen vielen ze me aan en waren ze dus behoorlijk dood alleen ik dagt als ik nou iedereen had laten leven had ik ze dan allemaal kunnen laten leven tijdens die ontmoeting afijn zie zelf maar :p btw ik deed er 29 uur over om em uit te spelen en dan had ik niet egt alle side quests gedaan denk ik :p dus ik denk dat je nog wel ff zoet bent :p

20. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit al op 28 uur, en wel alle sidequests gedaan. Dus ik denk dat ik zo wel een keer gehaald heb ;)

Deel Deze Pagina