1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    is er al iets over een mogelijke release date bekend?nog in 2004 of pas in 2005??
     
  2. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    dacht in februari 2005
     
  3. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    duurt nog zoooo lang :mad:
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ben waarschijlijk een van de weinigen die KOTOR niet to vond. Veels te linear, geen enkele ruimte om te exploreren, sunquests van niets. Battlesysteem zat goed in elkaar, net als het verhaal, maar als RPG viel het me tegen.

    Kijk dan ook niet uit naar het vervolg. Fable en Sudeki zullen we top worden hoop ik, en voor de rest moet ik toch nog maar mijn PC houden, want imho komen daar nog steeds de meest interessante RPG's op uit...
     
  5. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Kotor vond ik een leuke game. Maar een vervolg... liever niet. Ze gaan ook nog is dezelfde engine gebruiken(wat zwaar verouderd is tegen de tijd dat het spel uit komt.
    Jade Empire, daar wacht ik op:p
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Wel nu.. Zo denk ik er ook ongeveer over. Misschien was ik gewoon wat te gewend aan de vrijheid van Morrowind, dat KotoR een beetje linear overkwam.
    Desalniettemin was het een zeer positieve ervaring :)
     
  7. korpz

    korpz Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat het alleen interessant is voor echte kotor diehards, vond kotor zelf geweldig en ga ook zeker deel 2 halen
    (toch een beetje benieuwd of er nog wat bij word gehaald uit deel1 storyline)

    en die engine beetje optimaliseren zal het er nog prima nog uit zien hoor rpg is zowieso alleen goed als het verhaal en vechten goed in elkaar zit
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    lama |:-
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  9. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit lijkt mij een geweldig spel. KoTOR was een spel wat mij zeer lang heeft weten te boeien en ik wachtte dus ook al op een 2e.
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb ergens gelezen dat ze een totaal nieuwe engine gebruiken, en weer ergens anders dat ze dezelfde gebruiken van het eerste deel.

    Maar op de scans te zien is er niet een enorme stap voorwaarts (alhoewel GR2 ook een totaal nieuwe engine zou hebben en er mijn inziens bijna hetzelde uitziet als deel 1).
     
  11. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm... laat ik eerst nog maar eens een poging wagen om die irritante vent van een darth malak af te maken:D ben ik al zooo lang mee bezig.... k bak der geen reet van
     
  12. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn bron is InsideGamer maar ik was vergeten te melden dat de engine een beetje aangepast wordt.
     
  13. Nemhauser

    Nemhauser Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat was in KOTOR 1 ook al zo. In het Star Wars-universum zijn er altijd maar 2 Sith Lords tegelijkertijd: de meester en de leerling. In KOTOR 1 waren dat Malak en Revan.
    Dit is trouwens ook de reden waarom iemand in Star Wars Galaxies geen Sith Lord kan worden; Darth Vader en Palpatine zijn dat al.
     
  14. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Lijkt me super dat ze een vervolg maken. Alleen ze mogen van mij de animaties wel wat beter maken. Deel 1 kwam een beetje houterig over.. wat je aardig duidelijk zag als je bijv een groep omlegde.

    Verder wacht ik er met smart op :9
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2004
  15. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Niets boeiends te zeggen? Zwijg dan liever!

    Van een nieuwe engine is er geen sprake. Het zal gewoon een geoptimaliseerde versie zijn van de engine van het eerste deel. Wat mij betreft mag het gebruik van de force nog dieper gaan. Nu gebruik je haast enkel en alleen je krachten in gevechten. Ik vind ook dat je party wat gevardieerder mag zijn. In deel 1 werkte ik haast altijd met dezelfde partymembers ( tenminste toen ik alle partymembers had) Ik ging altijd op pad met Jolee en Canderous ) Toen Bastula nog niet gevangen genomen was, gebruikte ik haat natuurlijk wel vaak. Ze hebben we allemaal speciale eigenschappen, maar je hoeft die niet noodzakelijk te gebruiken. Carth bijvoorbeeld, werd na een tijdje helemaal overbodig, omdat Canderous veel beter is, de enige functie die hij toen had, was een beetje meer achtergrondverhaal brengen. De T3 droid heb ik misschien 1 keertje gebruikt. Ik vind dus dat je van alle partymembers moet kunnen gebruik maken. In deel 1 was dat niet echt nodig.
     
  16. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Quote van Insidegamer.nl
    [...]Voor de rest lijkt Kotor: Sith Lords vooral veel van het eerste deel opnieuw te doen. Zo zal de engine niet al te veel aangepast worden, het spelbeeld nagenoeg hetzelfde blijven en ook deze keer is het maximaal mogelijk drie karakters te besturen.[...]

    Bleegh, als ze niet met wat nieuwe dingen komen dan hoeft het van mij niet hoor.
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    EA doet het al jaren met middelmatige games, dan vind ik het niet erg dat het ook een keertje gedaan word met een geweldige game. Bovendien worden er wel dingen toegevoegd en aangepast, was op een aantal punten ook wel nodig.
     
  18. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk ook dat er meer dan voldoende ruimte is voor een tweede deel. Met het verhaal kunnen ze immers weer alle kanten op. Obsidian heeft voldoende vrijheid om een nieuw spel te maken. Maar toch ook leuk is dat je bijvoorbeeld weer in Dantooine zal terecht komen, waar je dan misschien te weten zal komen hoe de Sith deze planeet precies had verwoest ( remember deel I)
    Gameplaymatig zou ik het minigame met de turrets echt laten vallen. pazaak en Swoop racen mag zeker behouden blijven wat mij betreft. Voorts zou er in de cantina wat meer mogelijkheden mogen zijn, naast pazaak spelen. Zoals bijvoorbeeld geld inzetten op een swoop race of op een gevecht ( zoals je in Taris zelf in zo'n duel ring kon stappen) Daarnaast zou het gebruik van enkele typische Star Wars voertuigen ook wel leuk zijn om je mee te kunnen verplaatsen over het land.
     
  19. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft die Obsidian ook andere games gemaakt, of is het een groentje in de games industrie?
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  20. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Obsidian bestaat eigenlijk uit ex-leden van Black Isle, dat bekend is van games zoals Fallout, Icewind Dale, Planescape: Torment,... Plus, Obsidian heeft goede banden met BioWare.
     

Deel Deze Pagina