1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

  1. Yada_Yada

    Yada_Yada Yada Yada BlaBlaaa..

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    en 1 had ook gruwelijke graphics voor die tijd.. tsja niet alles zag er even mooi uit
    vooral die animaties.. maar die levels op manaan strand
    etc etc gewoonnnnnnnnnnnnnn gruwelijk
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    kotor 2 is ook een goed spel, met mooie locaties, goeie sfeer. maar evenaarde niet de impact die kotor1 op mij had. toch een goed vervolg als je meer wilt na kotor1.
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    at yada yada probeer de edit knop te gebruiken vriend... (heb ik ook een tijd over gedaan hoor
     
  4. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is kan je als je genoeg 'influence' hebt bij de personen die met je mee reizigen, hun Jedi maken. Ik heb bij verscheine karakters alleen maar influence gained gehad alleen ik kan ze nog steeds geen Jedi maken, wtf doe ik fout :confused:
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan pas op een bepaald punt in het spel. Iedereen kan het worden behalve de droids en Mandelore

    Door wat hier boven staat is twee een stuk minder leuk en door het einde verhaal. Dat vond ik een beetje karig. Verder bezoek je wel coole planeten en zijn er weer stoere karakters en questen
     
  6. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond ook deel 1 een stuk leuker, deel 2 was met die oude dame erg voorspelbaar. Komt er nog een deel 3?
     
  7. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja er komt een deel 3, het team wat aan deel 1 gewerkt heeft zal dit gaan maken, deel 2 werd door een ander ontwikkelteam gedaan omdat het originele team toen met Jade Empire bezig was.
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Jade Empire leek ook wel verdacht veel op KotOR 1, zelfde principe maar dan Ancient China style. Ook met een thuisbasis wat uiteindelijk een luchtschip was, en met hetzelfde principe van partymembers. Was toch wel een topper.
     
  9. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel moeilijk om (als je dark side speelt) én dark side points te krijgen en ook influence gained. Vaak moet je aardig enzo doen om influence gained te krijgen maar bij dark side moet je bot reageren en dan krijg je vaak geen influence gained.
     
  10. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik persoonlijk vond deel2 wat minder sterk dan deel1 :mad:, gaf mij niet diezelfde drang om het dag en nacht zeg maar te spelen.
     
  11. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    idd had ik ook Joris, maar ik vind dat Jade Empire leuker was dan Kotor.
    Weet iemand miss al iets over Jade Empire 2?
     
  12. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vond kotor 1 echt supervet ook al heb ik helemaal niets met star wars, en kotor 2 was ook wel leuk maar niet zo leuk als 1.

    vreemd genoeg vond ik jade empire helemaal niet zo leuk, die heb ik maar een uurtje gespeeld en weer teruggebracht.
     
  13. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    hey weten jullie wat de beste manier om als toekomstig darkside-er langs Dantooine te komen??
    Vrook blijkt nogal sterk te zijn, ik zelf dacht gewoon light side zijn tot dantooie en dan darkside te worden
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan alleen maar deze thread vinden...krijg binnenkort dus deeltje 2 voor de pc, zijn er nog wat dingen die ik moet weten voor dat ik eraan begin? Handige tips? Bedoel ik erger me altijd kapot aan dingen dat je bv NA het uitspelen achterkomt dat er nog beter wapens lag etc...ik raak die game dan ook nooit meer aan.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou kijk, deze game MOET je sowieso 4 keer uitspelen wil je alles gezien hebben. Want het is meer dan aannemlijk dat je bij je eerste keer spelen niet kan voorkomen dat bepaalde mensen in je party lijnrecht tegenover elkaar komen te staan. En ook maakt het geslacht uit wie wel en niet in je party komen, en je alignment etc.
     
  16. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel als Dark Sider en heb al aardig veel influence bij Bao Dur en Atton en op hetzelfde punt waar ik met Light Side wel hun kon overhalen om Jedi te worden daar lukt het nu niet met Dark Side. Kan je je companions wel Jedi laten worden als je Dark Side speelt vraag ik mij nu af?
     
  17. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als het goed is wel.
     
  18. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het al uitgevogelt. Kan wel idd.

    Je moet gewoon veel Dark Side points halen en Bao Dur altijd in je party hebben. Vaak moet je, om Influence bij Bao Dur te halen, quests volgens de Light Side doen en als je genoeg xp hebt dan kun je hem Jedi maken en daarna alleen maar Dark Side points halen dan wordt Bao Dur pas echt evil. Helemaal qua uiterlijk, damn. Zelfde ras als Darth Maul en hoe meer evil je bent hoe meer hij er op gaat lijken (niet zelfde kleur helaas)
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Er zijn verschillende berichten te vinden, bijvoorbeeld ook op Insidegamer dat er waarschijnlijk een bundel aankomt van de eerste 2 Star Wars Kotor games, tot nu toe wel alleen voor de PC, maar wie weet ook nog een keer voor de console. Of de game een grafische make over krijgt is nog niet duidelijk, maar dat denk ik niet. Deze RPG games vind ik nog steeds de beste die ik ooit gespeeld heb, en zelfs beter dan een Mass effect, alleen al de interessante personages zoals Kreia vanuit deel 2 is toch wel een unieke ervaring, en het hele dialoog syteem die vooral in deel 2 behoorlijk diep gaat qua invloeden en keuzes, waar je meeste crewleden zelfs ook vatbaar zijn voor je keus naar de dark en light side . Deel 1 was een iets sierlijker avontuur, schitterend verhaal en de PC versie had zelfs een extra planeet ter beschikking, en epischere eind sequences. Als je deze games nog niet gespeeld hebt, en je bent ook meer beetje Star Wars fan, dan zijn deze games zeker aan te raden. Deel 2 is voor PC sowiezo nog hier en daar te krijgen, bij Game mania kom ik deze nog vaker tegen.:)

    Bron: http://www.insidegamer.nl/nieuws/98748/mogelijk-star-wars-kotor-bundel-op-komst
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Cool.

    Ik hoop dat ze de games wel optimaliseren voor Windows Vista/7/8. Want op mijn Windows 7 draaien de games episch kut. Geluid valt weg, filmpjes doen het niet, spel loopt vast. Zag op de Steam forums tientallen topics er over, de spellen kunen niet meer overweg met de nieuwere tech/software.

    Hij is inderdaad al te koop, maar wil weten of ie fatsoenlijk draait.

    EDIT: De reviews op Amazon zijn matig: http://www.amazon.com/Star-Wars-Knights-Republic-Bundle-Pack/dp/B00784HHUM/ref=sr_1_2 . Ga ik dus maar overslaan.
     

Deel Deze Pagina