1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Zou op zich ook niet klagen als er een remake op de Xbox 360 komt. :)
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik wil een remake plus een vervolg. Hebben we een mooie trilogie. :cool:
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat is een goede vraag, er zijn wel van die update patches, maar ik weet niet of die goed geschikt zijn voor wat je noemt, maar ik zal eens even checken. :cool:

    Edit: Einde van deel 2 valt inderdaad wat tegen, maar aan de andere kant paste het wel in de game omdat de sfeer al zo grimmig is, maar het kon epischer.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2012
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    So true, maar heb gelukkig nog een origineel exemplaar van het 1e deel op de Xbox. Wel een classic doosje, maar een paar jaar geleden met veel moeite aan kunnen komen.

    En ik moet die game nog steeds verder spelen dan de proloog. :emo:
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat zou wel mooi zijn zo'n trilogie, misschien als de fans flink blijven supporten, let's hope so. :p

    @Yellow

    Gek genoeg had de X Box versie zelfs nog betere effecten dan de PC versie, bijvoorbeeld als je onzichtbaar maakte op de X Box, dan was je dat ook echt waar je op de PC alleen zo'n gloed om je heen had. Wel had ik een bug ontdekt op de X Box versie bij de Sith academy,

    als je de zoon van carth wilt overtuigen dat ze evil zijn, maar je de missie niet afmaakt moet je h'm doden als je hem tegenkomt, maar blijft Carth dan wel nog altijd naar de quest vragen als je hem later erover aanspreekt, met dat je zijn zoon nog moet overtuigen.
     
  6. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alleen Kotor 1 nog op de xbox, deel 2 nooit gespeeld. Ik vond en vind deel 1 nog steeds een van de beste rpg's die ik heb gespeeld, en heb er wel vele gespeeld. Gewoon de sfeer (en heb zelf niet super veel met star wars), de gameplay, grootte van de game etc. super!
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Beiden games vind ik persoonlijk erg goed, deel een zelfs fantastich en was ook de eerste RPG game die me aansprak, de personages en de werelden met zijn questen gewoon super. Deel 2 ging verder op de invloeden van dialogen en dat met de dark en light side, dat deze invloed had op de meeste van je teamleden. De planeten en bepaalde personages vond ik echter wel iets minder, maar Kreia maakte eigenlijk het spel boeiender dan deze eigenlijk was, want vooral planeet Korriban vond ik eigenlijk best matig in zijn questen, op Onderon daarintegen maak je dan wel weer een epische strijd mee. Deel 1 speel ik tot op heden nog steeds, het hele avontuur is en blijft tof, en vooral Jolee en Canderous zijn heel erg sterk, Bastila kon ik in begin niet zo uitstaan maar naarmate kwamen er wel leuke momenten, vooral de dialogen met haar en carth zijn soms hilarisch. Niet te vergeten die HK robot die je kunt kopen op Tatooine, die moet je er echt bij hebben met z'n leuke benaming voor de mensheid 'Meatbags' haha.
     

Deel Deze Pagina