1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

  1. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik hoop trouwens dat je als je het spel hebt uitgespeelt, of iig het hoofddoel, dat je dan nog verder kan. Dus dat je niet gedwongen bent om te stoppen en opnieuw te beginnen zoals in deel 1, alleen zou dat een probleem kunnen worden met het verhaal.
     
  2. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat ziet er dus goed uit.
     
  3. Nemhauser

    Nemhauser Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    5
    Jammer dat Bioware het spel niet maakt. Volgens hen heeft Jade Empire (wat in principe KOTOR in een Oosters jasje is) 30x (of was het 300x?) zoveel detail als KOTOR.
     
  4. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop wel dat het einde van deel II wat boeiender zal worden. Nu werd je gewoon eventjes onthaald als held, je kreeg een onderscheiding, maar dat was het dan ook. Niet bepaald een echt spannende apotheose vond ik dat. Ik heb net nog maar deel 1 opnieuw uitgespeeld. Het laatste level: de star forge, die vond ik wel leuk, met al die kleine veldslagen, tegen Heavy Sith Troopers, Star Forge Droids, Sith leerlingen, Dark Jedi's,...Ik zou best in deel 2 nog wat meer veldslagen willen. Ook wat uitdagendere Dark Jedi's. De enige noemenswaardige strijd die ik heb geleverd was feitelijk tegen Malak Himself. Voor de rest had ik nooit echt veel problemen. Dus wat meer 'Lords' mag wel. Maar dat zal wel in orde komen, afgaande op de titel van het spel :) Ondanks mijn lichte kritiek vind ik deel 1 nog steeds subliem hoor. Het gevecht tegen Bastula was ook wel aardig en het eerste grotere gevecht tegen Juhani was ook wel leuk. 'Helaas' heb ik beide dames moeten vermoorden. Ik herriner me ook een straf gevecht tegen een 'baas' van de Mandalorian Raiders.
    Voor mij mogen er dus nog meer grote gevechten en nog meer 'eindbazen' zijn. Ik hoop ook dat je meer bounty opdrachten mag doen ( of zelfs een echte bounty hunter in je party zal krijgen; type Candorous, maar meer gericht op bouty hunting )
    Ach, ik denk dat deel II voldoende vernieuwend kan zijn. Vermits het slechts 5 jaar later is, kan jij misschien ook verhaaltjes horen over 'jouw' epische heldendaad, niettegenstaande dat je nu een ander personage bent.
     
  5. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop dat het spel minstens net zo goed is als zijn voorganger, ik weet nog dat op de releasedag ik eventjes 30 kilometer ging reizen alleen maar omdat hij hier uitverkocht was :) en als KOTOR2 wordt zoals ik denk dat het wordt heb ik er zelfs een Amerikaanse Xbox voor over om hem vroeg te spelen en importeer ik hem wel :)
     
  6. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    raar,k vond Malak één van de makkelijkste om te verslaan,had em er de eerste keer onder voor k het door had.die Mandalorians vond k doorgaans een grotere uitdaging. zoals Mr Blond zei,te hopen dat ze op t gebied van tegenstanders alles een beetje uptunen
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    weet je wat ze van mij hadden mogen maken. gewoon een vervolg op de game. je speelt wel iemand anders maar je moet wel je oude data inladen. niet je levels ofzo maar wel de afloop van dat verhaal. is het goed afgelopen dan is er een hele andere wereld ontstaan dan waarin malak heeft gewonnen.
    die jedi training moeten ze er wel inhouden zeg. ik vond het juist leuk zo kon je je veel meer inleven in het verhaal. jij had de training doorbracht (face it het was een training die even moeilijk was als snoep stelen van een baby <--- kan soms verekte moeilijk zijn) maar ondanks de makkelijkheid was het wel weer een leuk verhaal daardoor. het moet wel weer niet zo zijn van oooh wat toevallig ik ben een jedi en ik kom toevallig in contact met iemand tijdens een avontuur. misschien is het veel cooler als je gewoon nog een kind bent en dan al die dingen leert. zoals je altijd in de film zag al die jonge jedi gasties bij yoda. zou natuurlijk helemaal cool zijn als het online was en de andere spelers je konden trainenen. zou er een lekkere battle tussen dark en light ontstaan en kon je als meester ook je padawan overhalen om light of dark te worden. als padawan kon je dan natuurlijk kiezen om je meester neer te hakken of te laten leven
     
  8. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dit lijkt me echt weer een topspel. Maar een vervolg op een succesvol spel maken is altijd moeilijk, want er wordt veel van je verwacht.
    Ik hoop vooral dat ze dat vechten in de ruimte tegen de sith fighters eruit hebben gehaalt. Dat vond ik vooral altijd erg irritant.
    Ook hoop ik dat ze de partymembers wat meer gebalanceerd maken. Zoals Mr. Blond al zei: zodra je Candarous krijgt, wordt Carth overbodig. Zo vond ik het ook jammer dat HK-47 wat zwakker was. Hij was zo vet om mee te praten. Ook als je gesprekken met een NPC voerde, bemoeide hij zich er regelmatig mee met opmerkingen als: 'Let's blast him master'.
    Ook hoop ik op een wat boeiender einde, en op extra's die je kunt unlocke als je het spel hebt uitgespeeld (overigens krijg je een langer einde als je het spel Dark female uitspeelt).
    Ik ben vooral heel erg benieuwd naar het verhaal. Hoe het verder is gegaan enzo. Misschien een idee voor KOTOR 3 om die te laten spelen in de war of Exar Kun (ofzoiets)
     
  10. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Dark Female?? Komt dat in deel 1 of 2 voor..? En wat is het?
     
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee, gewoon als je het spel uitspeelt als vrouw op de dark manier. Dus als je KOTOR uitspeelt als vrouw (en je pakt het goed aan met Carth) krijg je een iets langer einde.
     
  12. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    he kan iemand me aub uitleggen hoe je pazaak speelt want snap er geen ene moer van ;)
     
  13. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    op tarsus bij de tavern geloof ik of hoe dat ookalweer heet,die ene die je dat deck van hem verkoopt die geeft je toch ook een gratis les in pazaak of heb je dat niet gedaan
     
  14. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    jahwel maar tog snap ik ut niej :mad: maybe als iemand hier nix te doen heeft me rustig kan uitleggen hoe het werkt :D
     
  15. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je kan kaarten (21-en) kan je dit ook.
    Je moet gewoon met die bepaalde getallen die je hebt (die op de kaarten staan) zo dicht bij de 20 komen. Je moet er in ieder geval dichter bij zitten dan je tegen stander, want als hij er dichterbij zit wint hij.
    Op het begin wordt uitgeleg, dat je kaarten kan trekken (niet die in je hand), dit moet je ook doen, totdat je dicht bij de 20 zit, als je er wat verder vanaf zit, byv op 15 en je moet dichtbij de 20 eindigen (of met 20 eindigen) dan kan je of gewoon een kaart trekken uit je 'deck' of je kiest 1 van die 5 zelfgekozen kaarten zodat je er dicht bij eindigt. de kaarten met de - [getal] kan je gebruiken als je over de 20 bent, die kan je dan m.b.v die speciale kaart terug brengen op 20 of lager dan. Want je mag er niet overheen zitten, dan verlies je automatisch (ook al heeft de tegenstander 1).

    edit:
    citaat van uit deze thread (van Bitchslap overigens).
    Als er nog wat onduidelijk is, kijk in de thread hieronder of vraag het ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2004
  16. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe screen:

    EDIT: Laat maar..
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2004
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Die staat ook al op de frontpage van xbw.nl. Maar ik vraag me af what the hell dat linkse is in de achtergrond.
     
  18. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    het lijken torens die energie aanmaken ofzo :eek:
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2004
  19. X-TIM-X

    X-TIM-X Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lees hier dat iedereen dark sider is?! ben ik dan de enige brave good guy?
    ik ben zo light dat het pijn doet aan de ogen ;) maar goed, ik hoop dat kotor 2 net zo goed gemaakt is als kotor1 door bioware! ik vind kotor 1 namelijk het beste spel op de xbox van het moment :D alleen hoop ik wel dat ze ons wat meer vrijheid geven tijdens de gevechten zoiets als bij jedi knicht II ik vind die stylie acties altijd zo kickuh en dan is een normale multiplayer ook mogelijk!!
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2004
  20. Erikprogamer

    Erikprogamer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb KOTOR ook voor de xbox en vind het egt een super spel _O_
    ik ga kotor 2 ook zeker kope en ik weet zeker die wordt ook goed!! :+
    Ik ben ook Light side maar wat gebeurd er eigelijk prcies als je dark gaat volgens mij klopt het verhaal dan niet egt want dan heb je een wookie als vriend maar de darkside haat wookies volgens mij en dan vecht je als darkside tegen de sith? O-)
    of wordt je bij het begin in koriban gedropt ofzo? kan iemand me dat uitlegge?




    (edit) ik vind kotor ook het beste spel die ik heb _O_
     

Deel Deze Pagina