1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

  1. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook , heb het 1e deel cker 4 x uitgespeeld, Ken me erg goed in verdiepen :)
     
  2. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    bron: http://www.lucasarts.com/games/swkotor_sithlords/

    4 december dus.... _O_
     
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    sweet :)
    dat word voor mij een sinterklaas cadeau
     
  4. Noobster

    Noobster 1 shot, 1 kill

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook weer zo'n Star Wars game die ik zeker moet hebben :9

    Van mij mogen ze eigenlijk wel al die minigames er uit gooien ik vond er echt maar weinig aan. Dat schieten vanuit dat ruimte schip vond ik nog de ergste en deed me denken aan spellen van 10 jaar terug, ik was gewoon weer blij als ik ervan af was omdat ik er echt maar weinig plezier aan beleefde :confused:

    Maar of het er nou wel of niet inzit, dit word gewoon een topper voor mij :9
     
  5. Noobster

    Noobster 1 shot, 1 kill

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat ik van andere sites begrijp is dat het 4 December in Amerika is en de rest van de wereld tegelijk met de pc versie :confused: .

    ff een quote van Team Xbox...

    LucasArts today confirmed a December 2004 release date for the Xbox version of Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords. As originally announced the PC platform and international versions will launch in February 2005.

    "We were hoping we could bring the Xbox platform into December but didn't want to make the formal announcement until we knew an earlier ship date would not compromise the quality of The Sith Lords," says Producer Mike Gallo. "We recently completed a very important milestone which confirmed we can confidently do this."

    Internationally both platforms will ship in February 2005 as originally announced.



    Ook op deze site staat dat het pas in February 2005 uit gaat komen.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  6. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt gelijk. Bovenstaande quote staat ook letterlijk op de site van lucasarts die ik gegeven had. :mad:
     
  7. Noodles

    Noodles Guest

    4 december dat is eigenlijk nog best snel, ik weet nu al zeker dat ik me ermee vermaak want ik heb deel 1 6x uitgespeeld ( ja ben ook star wars fan :p)
     
  8. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb deel 1 vandaag gekocht (classic), kon het niet laten.Dope game....
     
  9. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zult toch tot Februari moeten wachten, 4 Devember komt de NTSC versie..wij europeanen mogen natuurlijk weer 2 maanden wachten!

    noujah misschien word ie regio vrij zoals FABLE en SUDEKI...dus als iemand tegen die tijd KOTOR 2 heeft en hem ff op een PAL xboxje wil testen ;)
    ( bijvoorbeeld Fardo..jij koopt hem vast wel _O_ )

    ik hoop trouwens dat je niet op het einde tegen Revan moet vechten ( vechten mag maar niet doden ;) ) Revan is cool!!! _O_
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  10. Mikey™

    Mikey™ Sith Lord

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van deze game ook erg hoge verwachtingen. Er wordt steeds meer info vrijgegeven. Zo is er een Darth Sion en volgens geruchten een Darth Nihilus. Revan komt ook weer terug, maar ze vertellen natuurlijk niet hoe.

    Wat ik gelezen heb is dat je ook heel veel verschillende kleding kan krijgen. Nu ook een Jedi robe met of zonder capuchon. En je lightsabers kan je veel verder customizen (lengte, dikte van de beam, nieuwe kleuren, etc).

    Hier nog wat meer info (misschien wat kleine spoilers):

     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Leuk om te lezen. Denk wel dat ik hem ga halen. Vond deze game beter als Fable dus zit er nu erg op te wachten. Wel jammer dat de graphics niks is veranderd hoewel er in Kotor 1 ook wel mooie maps waren.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  12. Mikey™

    Mikey™ Sith Lord

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
  13. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    en Februari is ook voor Europa..

    edit:
    van tothegame:
    UK USA
    11-Feb-2005 06-Dec-2004
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  14. MaD ISSERMIR

    MaD ISSERMIR MaD Agency

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat duurt niet lang meer voor dat kotor 2 tekoop is,...Ik hoop dat ie zelfs beter is dan het eerste deel!!! want het eerste deel was echt Toppie!!! :D
     
  15. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    als het verhaal maar goed is dan komt de rest wel goed
     
  16. lord_raven

    lord_raven The darkside

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    knights is een van mijn persoonlijke favorieten en ik ben nog niet eens een sterren oorlog fan maar ik houd van goed rpgs
     
  17. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem zeker halen, deel 1 heeft me werkelijk weten te boeien _O_
    Ben blij dat het nog tot februari is eigenlijk :9 Heb nog Halo 2 te spelen, in december third age, ect...
    Meer van hetzelfde slecht? Neen, voor mij niet.
    Ik vond Kotor 1 Leuk om te spelen, herspelen doe ik niet gauw, toch deeltelijks gedaan, maar heb pas herspeeld net voor Fable uitkwam, en toen'k Fable had gestopt.
    En omdat ik toch Kotor nog eens wil spelen, maar hem nu eenmaal al ken, en er niet al te veel zin in heb nu, word het leuk om kotor 2 te proberen :9
     
  18. Mikey™

    Mikey™ Sith Lord

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Melvin

    Melvin Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het eerste deel vond ik al leuk ik kan niet w8ten tot deze deeel uit komt
     
  20. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat KOTOR 2 vooral veel spelelementen van fable zal krijgen. bijvoorbeeld met dat veranderen van je uiterlijk. en das bter!!
    als deel 2 nog beter is dan deel 1 zal ik em zeker kope.
     

Deel Deze Pagina