1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

  1. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Die engine was niet helemaal geoptimaliseerd voor de xbox inderdaad.
    Toch vind ik het wel lekker om met een pot bier op half 7 op de bank te hangen met een draadloos controllertje.
    En dan gewoon lekker alles over je heen laten komen....
     
  2. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt volgens mij omdat ze de game nog moeten vertalen (Duitsers, Fransen enz.. die te lui zijn om engels te leren) en dat kan een tijdje duren :)
     
  3. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen is het dan zover, dan komt KOTOR II in Amerika!
    Vind het jammer dat teamxbox en gamespot nog geen review hebben...ben best benieuwd!
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
  5. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten!!!Zo'n vet spel
     
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Februari pas? Damn ik wil het niet, maar moet bijna wel in de USA gaan wonen om games een beetje fatsoenlijk op tijd te kunnen spelen...

    Naja nog een paar maandjes dan maar!
     
  7. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    en in engeland dan, daar spreken ze toch ook engels, daar krijgen ze m toch ook later
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Het heeft niks te maken met de taal. Maar met het systeem van de tv´s enzo. In Amerika heb je NTSC en in Europa PAL. Wat dat precies inhoudt weet ik ook niet.
     
  9. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kan je dan bv de NTSC versie van Fable op een PAL Xbox afspelen? :p
    Volgens mij heeft het wel degelijk te maken met de vertalingen (kijk maar naar Morrowind).

    GameInformer heeft nieuwe filmpjes!
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2004
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hangt van de developer af .. soms maakt de developer een game region free (dus kan je hem op alle xbox'en afspelen)

    soms zijn ze regio gebonden en dan kan je hem alleen op een pal of ntsc xbox afspelen... zodra ik het spel binnen heb test ik hem ook op mijn pal xbox
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Het heeft idd vooral te maken met de talen waarin de game vertaald moet worden. In Europa willen vooral de Fransen en Duiters nogal dwarsliggen als de game alleen in het Engels wordt uitgebracht. En om de game in al die talen te vertalen duurt het gewoon langer voordat ie uitgebracht wordt.
     
  12. Mylo

    Mylo Registered abUser

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen krijg ik de Amerikaanse versie!!! Dus dan post ik wel ff een eerste indruk...als ik nog van mn controller los kan komen!
     
  13. Kurupt

    Kurupt G-Unit

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Amerikaanse versie en hij is veeeeeet!!! 8) :9
    Ik was al totaal verslaafd aan deel 1 en ben nu na een dikke 4 uur gameplay weer helemaal hooked!Dat wordt geen nachtrust voor mij.... _0/

    Anyway de vertraging heeft te maken met het NTSC - PAL overzetting. NTSC maakt gebruik van 480 zichtbare beeldlijnen en 60 halve beelden per seconde terwijl in Europa PAL wordt gebruikt, welke gebruik maakt van 576 zichbare beeldlijnen en 50 halve beelden per seconde.

    Dit moet geconverteerd worden omdat anders (soms gebeurt dat wel eens als de developer lui is) de extra beeldlijnen van PAL niet gebruikt worden en zo het beeld boven en onder zwarte balken heeft. Daar komt bij dat de 60 halve beelden van NTSC sneller zijn dan de 50 halve beelden tegenover PAL, en dus het beeld voorloopt op de speech.(of de speech achterloopt op het beeld, net hoe je het wilt zien ;) )
     
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    bijna..

    http://www.xbreporter.com/xbox_pal_ntsc.php
     
  15. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    moet hebben. The dark side I sense in you... dont make me destroy you
     
  16. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet gewoon weten wat er met Revan gebeurt is, tenzij het erg belangrijk is in het verhaal..want dan wil ik het natuurlijk zelf ontdekken!
     
  17. Gerben_S

    Gerben_S Alias gerben

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    zat die kurupt toch bijna goed.. mijn eerste ervaring met kotor 1 1 was na een uur spelen echt klote en had ik em meteen terug gebracht. na een tijd maar weer gekocht op xbazar en nu wil ik zo snel mogelijk kotor 2 AHHHHHH..... maar goed ga maar wachten tot februari :mad:
     
  18. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm geïmporteerd (ben nu eenmaal Star Wars-gek). Meer van hetzelfde als in KOTOR 1. Maar wel weer een geweldig spel. Heerlijk. Van mij mogen ze elk jaar wel een KOTOR-deel uitbrengen.

     
  19. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb em ook geimporteerd

    Moet zeggen dat ik in het begin van het spel toch wel een beetje teleurgesteld was.
    Verhaal begon niet zo meeslepend als deel 1 en ook vond in de conversaties minder grappig. Verhaal begint ook een beetje rommelig waardoor je (ik) het allemaal moeilijk kan volgen (ik studeer engels dus kwam niet door de taal)
    maar gelukkig komt de game gewoon traag op gang en naarmate je verder speelt wordt je toch weer helemaal meegezogen en vallen alle stukjes toch mooi ineen en wordt het verhaal steeds duidelijker.
    En dan keert ook de humor die je uit deel 1 kent weer terug. Het is dus idd meer van hetzelfde maar dat kan bij kotor geen kwaad.
    Graphics en framerate zijn net zo dramatisch als in deel 1 maar whatever..boeit niet bij zo'n spel.

    Halo 2 disc blijft komende weken denk ik in zn hoesje zitten
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Voor degene die hem hebben geimporteerd. Doet hij het ook in een PAL xbox? Waar hebben jullie hem besteld? Ik heb hem nogniet binnen :'-(
     

Deel Deze Pagina