1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @DiaLogiocal, Lavey, Kurupt en Mylo (als je hem eerder hebt dan ik)

    Hebben jullie hem al gerpobeerd op een Pal Xbox en waar hebben jullie hem gekocht ... want ik ben niet zo tevreden over de service in canada ...

    http://www.videogamesplus.ca/

    Mijn vraag is:

    Waar hebben jullie hem besteld?
    Hoeveel kost de verzend kosten?
    en Kan hij op een Pal machine gespeeld worden?

    thnx!

    //edit\\ iemand??
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  2. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja jongens...is ie speelbaar op een PAL xbox???

    Kom eens achter die XBOX vandaan!!!!! 8)
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Als ze hem geimporteerd hebben, lijkt me dat ze geen PAL xbox hebben. Dan zullen ze dus al naar een vriend van hun moeten gaan.
    Het lijkt me in ieder geval sterk dat ze allemaal 2 xboxen hebben.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nou een xbox spel importeren is niet goedkoop ... Je zal wel gek zijn als je dan geen 2 of 3 xbox'en hebt. Ik heb mijn spel nog steeds niet binnen .... Waar hebben jullie het spel gekocht ... want dan bestel ik hem voortaan daar ook... en hoeveel koste deze? Komt er nog import geld bij? :mad:

    en Dialogical heeft 2 xbox'en en 140 games ... dus hij kan het zeker testen :)
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Denk niet dat ie 140 games in de winkel gekocht heeft :+

    Ik heb hem ook "geimporteert" ben gister avond om half 11 begonnen met spelen en kwart over 4 kwam ik erachter dat ik ook maar eens moest slapen 8)
     
  6. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten...nog een paar weken en dan kan ik zien wat er met Revan gebeurt is :p

    ben trouwens ook benieuwd naar Bastila en Carth...
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Draait ie ook op een PAL en waar heb je hem besteld? Ik heb trouwens er vertrouwen in dat de mensen ze daadwerkelijk geimporteerd hebben ... anders vind ik het een stelletje patsers :{
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  8. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou totaal nmiet meer weten hoe het verhaal van deel 1 ging kan iemand me dat misschien ff vertellen
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Keek gisteren GameKings, toen kwam Kotor naar boven. Ze zeiden dat het een game was met veel teksten. Ik ben een persoon die dit het liefst zo snel mogelijk weg klikt. Kotor2 zal dan ook niets voor mij zijn.
     
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    [2k] heb je deel 1 gespeeld? Ik denk dat je gewoon in de game word gezogen door het verhaal en dat je dan helemaal niet eens opmerkt dat je veel teksten hebt. Gamekings kan denk ik niet echt genieten van een game omdat ze de game uit moet spelen in een bepaalde tijd dus krijgen ze een ander beeld van de game die jij misschien zou krijgen. Als je deel 1 leuk vond dan zou ik als ik jou was deze game toch een keer proberen dmv te huren ofzo.
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Naïef..... tuurlijk hebben jorrit.ferwerda en DiaLogical hem niet legaal.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb deel 1 nog niet gespeeld. Morrowind kon me niet lang boeien, omdat het te open was. Rondzwerven zonder een quest te zien of voltooien.
    Zelf volg ik een verhaal van een spel nooit zo.
     
  13. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt Sith Lords nou uit, op teamxbox.com kon ik al de review van het spel lezen.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    in europa komt deze in februari uit
     
  15. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    maar KotoR heeft toch niets maar dan ook niets mer morrowind te maken het lijkt totaal niet op elkaar |:- :{ _0/
     
  16. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij ign kreeg deze game een 9.2, en van de readers een 9.6. Veelbelovend.
     
  17. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Beide games zijn nu ook niet echt vergelijkbaar. Zelf was ik een ontzettend grote fan van deeltje 1 en ik ga zeker weten in februari the Sith Lords halen. De commentaar is lovend, dus het ziet er meer van hetzelfde uit, precies waar ik op gehoopt had!
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem gister binnen gekregen. Hij is niet regio vrij, maar ik heb ook nog niet echt tijd gehad om hem te spelen (mijn NTSC xbox staat nog in de kast)
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Onwijs vet spel dit, was verslaafd aan deel 1 en heb deze in 32 uur uitgespeeld. Kon er gewoon niet vanaf blijven, ben nu weer flink wat slaap aan het inhalen. Wat ik vooral zo goed vind aan dit spel is dat je nu veel meer invloed heb op je party members. En er zijn veel meer extra krachten die je kan ontwikkelen. Het is wel weer veel van hetzelfde maar dat is idd alleen maar goed. Dit word mijn game van 2005!!!
     
  20. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Het begin is echt heel erg goed maar op het einde word 'ie een beetje matigjes maar nog steeds zo leuk als deel 1.
     

Deel Deze Pagina