1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

  1. P-NUT

    P-NUT EdgeMaster

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0

    Haal hem dan uit de kast, 10 seconden werk. :p
     
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    dus hij werkt niet op de PAL xbox...

    @[2K]: huur/koop KoToR 1 en kijk of het bevalt, hij gaat er heel veel op lijken dus weet je zo of het iets voor jou is.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hehehehe ik heb hier al een tijdje niet gepost ... hij werkt niet op Pal .. er staat trouwens ook een demo op van Sar Wars Republic Commando ... ik weet nog niet of ik deze kom

    Kotor II is veel beter dan Kotor I ... Ik vind dit spel zelfs beter dan Halo 2 ... maar ja ik ben een rpg liefhebber
     
  4. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    wat is er dan zoveel verbetert?
     
  5. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zijn de reviews dus voor, die overal over het internet verspreid zijn.
     
  6. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    in deel 1 ben ik nog wel begonnen met dark side, had al light side gedaan, maar ik dark niet afgemaakt, het verhaal lijkt daar te veel voor op elkaar vind ik.

    Dat je je teamleden meer kan beinvloeden vind ik ook wel zeer zeker een goed ding, ik hoop dat ze de gameplay wat meer aanpassen aan fable, die vond ik wat lekkerder spelen, bij deel 1 moest je de hele tijd wachten tot je mannetje de actie had uitgevoerd, dat vond ik wel een minpuntje.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het verhaal en je mede spelers zie je mee veranderen
     
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik en vele anderen vinden het verhaal van Kotor I juist beter. Qua gameplay is er nagenoeg niets veranderd. Die influence die je op je mede characters hebt is ook niet echt een diepgaand gebeuren met grote gevolgen. Imo heeft Bioware net iets meer talent dan Obsidian. Het lijkt ook meer op Kotor 1.5 dan een deel 2
    Dont get me wrong..als deel 1 je ding was blijf je deze ook spelen tot je hem uitgespeeld heb, maar verwacht niets nieuws.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Daar ben ik het echt niet mee eens... Ik vond Kotor I veel meer lineair dan Kotor II... zodra je je keert naar de donkere kant dan is het verhaal letterlijk anders ook als je man of vrouw speelt...dat vond ik bij Kotor I minder ... ja je had daar ook sub quests maar dit is een wereld van verschil ... Toen ik de dvd in mijn xbox stopte krijg ik echt kippenvel... alleen jammer dat de openings intro minder was (die was er niet)

    Heb je hem al uitgespeeld :{ Hoe lang heb je hem gespeeld?
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2004
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Over verschil tussen light en dark quest ben ik het absoluut met je eens. Alleen het verhaal zelf en de manier waarop het verteld wordt vind ik echt een stuk minder en minder meeslepend. In deel 1 had ik steeds het gevoel dat ik niet wist wat me te wachten stond. In deel 2 is het alsmaar hetzelfde gegeven. Ik zal daar niet verder op ingaan ivm spoilers.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah ... ik ben nu net begonnen ... Ik heb het spel nu net een week ... de states deed er vrij lang over dit keer... (waar heb jij je spel besteld?) .... Mijn vriendin speelt ook en is nu net zo ver ... speelt een vrouw ... en de Light site ... maar ik zie dingen die ik niet gezien heb... ook speelt ze een andere class dan ik

    Dit spel is 1000x beter dan Fable IMHO
     
  12. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, maar Kotor 1 was ook 1000x beter dan Fable.

    Ik ga morgen een foto van mn spelverzameling maken inclusief een foto van Kotor 2 hoes en een foto van mn 2 xboxen. Zijn we van dat gezeik ook af
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat kun je op iedere vraag wel beantwoorden. Op zo'n manier wordt een forum toch overbodig? Als je niet mag vragen wat er allemaal is veranderd? :{


    Maar over KOTOR II. Ik kan niet wachten om hem te spelen. Vraag bij mij is alleen waneer ik hem ga kopen. Ik verwacht niet meteen met de release. Maar misschien dat ik hem in april voor mijn verjaardag ga vragen.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    hoeft niet hoor :) .... ik geloof je ...en ik ben het met je eens dat Kotor 1 ook beter was dan Fable .... Maar ik heb ook een zwak hart voor de mensen van ex-Black Isle'rs en dit spel was dan voor mij een echte verrassing

    anders mag je wel een plaatje schieten van het boekje
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2004
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    De Dark side is nu gewoon veel beter uitgewerkt, alleen ben ik het wel met dialogical eens dat het verhaal een stuk minder is dan deel 1.
     
  16. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
  17. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik heb het, ik heb het :p
    Ik ben namelijk naar de VS geweest en raad eens wat ik daar heb gekocht;)
    Star Wars Knights of the Old Republic 2, en het is echt VET :D
    Maar wees gerust, ik zal niks over de storyline verklappen zoals ik per ongeluk deed bij de eerste KOTOR, nogmaals mijn excuses daarvoor:p
    Maar wees gerust, KOTOR 2 is ECHT SUPERVET :p:p
     
  18. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan in je sig zetten dat je op KotOR 2 wacht. ;)

    Ik heb KotOR 2 nu ook besteld en ben erg benieuwd. Met deel 1 heb ik me erg goed vermaakt en ik verwacht hetzelfde van deel 2. Moet alleen nog een weekje wachten totdat de game op mijn deurmat zal vallen.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Als je van Kotor 1 hield zal je van deeltje 2 ook houden!!! Denk dat ik binnenkort maar weer eens op light ga spelen.
     
  20. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog 2 dagen?
     

Deel Deze Pagina