maakt dat uit ik heb hem net 3 dagen en de game is erg goed. tactisch heb je wel een beetje een voorgekauwde indruk (alle tactische punten worden aangegeven)maar je kan prima een man achter een turret zetten en vervolgens een ander maatje van je op een sniper positie en tegelijker tijd weer een ander explosieven laten plaatsen. toch nog veel tactiek wat best een verschil maakt. en de vuurgevechten zijn heerlijk intens... de vijanden komen uit elke mogelijke hoek of ze overrompelen je in aantal. oftewel een meesterlijke star wars game, de starwars titel naast de KOTOR I & KOTOR II (die ook geweldig zijn)
Ja zeg, ik zit de game nu ook te spelen (derde campagne, begin) en de game is echt super cool. sommige momenten zit je echt van WTF hoe ga ik dit overleven en overwinnen maar en word je weggemaaid maar de tweede keer laat je de deur open breachen, storm je naar binnen waarna je je mannen op strategische snipe posities zet en begin je te vuren, tis echt relaxte shooter (beetje jammer begin campagne 2 dat je alleen moet) wat ik ook weer niet snapte, altijd beetje afknapper, je begint bij je basis naar genosis en dan geven ze je alleen je machine geweer (naar boven op D-pad) mee en je anti-armor en sniper moet je later pas vinden, dat snap ik toch nioet helemaal (waarschijnlijk om te leren controleren maar toch een beetje dom)
Ik had em in 1 dag uit het gaf me een beetje dat halo 1 gevoel alleen dan tactisch wat beter dankzij je teammaten. Elk moment was echt genieten vond ik dus die korte singleplayer vergeef ik wel en je teammaten beschikken over een goede AI. Heb amper nog multiplayer gespeelt maar ik denk dat dat wel leuk zal zijn.
welk niveau heb je hem gespeeld? heb het gevoel dat hij heel snel speelt dus denk speel hem gelijk op Hard. en dan duurt ie wel even tot nu toe
Hard als je tactisch speelt en je mannetjes steeds goed plaatst en je mannetjes steeds die droid dingen uit laat schakelen terwijl je hun cover geeft haal je het best wel snel. En het is ook slim ze niet de hele tijd in search and destroy te laten lopen ik deed meestal form up vooral op hele hectische stukjes ik denk dat je wel weet welke stukjes ik bedoel. En dan via form up daarna plaats je ze op strategische plekken anders zitten ze soms zo diep in de actie dat je echt overrompeld wordt en dan zit je soms echt heel snel met lijken. Als je zorgt dat je niet omsingeld wordt en niet de hele tijd rambo speelt en goed op je maten let kun je het best snel halen oh en nog een tip ik vond het altijd het beste zelf medic te spelen. Anders haal je je mannetjes vaak van kritieke punten weg om iemand te healen en dan kun je er ook snel aan gaan. Veel succes ermee.
je doet precies dezelfde dingen als ik dus... ben nu in het level dat je de wookies moet gaan herrenigen met die tafalar ofzo. komt er daarna nog een level??
Ja dan ben je er nog niet je moet nog wel wat dingen doen maar dat hou ik voor me wil de game niet voor je verpestten. Ik heb wel een tip als je zo'n wookie homing launcher te pakken krijgt neem mee en niet inwisselen voor iets anders en bewaar ook je anti armor munitie. Dan kom je er uiteindelijk wel.
De game lijkt mij heel erg leuk en vet om in bezit te hebben maar heb jammer genoeg geen geld ervoor omdat ik spaar voor de nieuwe RS en voor BIA maar ik vind het ook wel een beetje zonde om RC te kopen ondanks er zowat elke 2 maanden weer een nieuwe Starwars uitkomt..
vertel mij welke star wars titel er nu weer aankomt? en RC is zijn geld dubbel en dwars waard. ik heb zelf RB6 3 en BA gekocht en die vond ik lang niet zo vet als deze.(je bent zo snel dood en het spel is een beetje saai, bij RC zit ik echt op het puntje van me stoel) en nee ik ben geen star wars fanboy (en wat geld betreft: je moet ergens offers voor maken )
Moet je maar s kijken HOEVEEL starwars spellen er al zijn voor de xbox: Clone Wars, Jedi Outcast, Jedi Academy, Kotor I, KOTOR II, Battlefront, Republic Commando en vast nog wel wat meer..
Wat een ramp er zit maar 1 slechte star wars game in dat lijstje Clone wars de rest zijn of goed of uitstekend. (En ja is mijn eigen mening maar in reviews deed volgens mij alleen clone wars het slecht.)
dat weet ik ook wel maar zijn die korte tijd na elkaar uitgekomen? Kotor 2 en Republic Commando zijn idd kort achter elkaar gerealeased maar kwamen niet van dezelfde developer. en de enigste games die ik slecht vond in dit rijtje waren Jedi Outkast en Jedi Acedemy en tja... Clone Wars vond ik opzich wel wat hebben, ondanks de niet lovende kritieken
Een (marginaal weliswaar) minpunt is dat het boekje bij de game in zwart-wit is. Gelukkig is de game zeer de moeite waard!
mja mij maakt het niet uit dat ie zwart wit gedrukt is (er staat meer in dan in de handleiding van Crash Twinsanity, die is 4 pagina's dik )
Damn, Deathmatch Online is echt lekker, totaal geen lag. Ik denk dat ze van de problemen van Battlefront hebben geleerd. Met 16 man en shoot shoot shoot !