Star Wars: Republic Commando

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wooffa, 12 jan 2005.

1. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game (nog) niet maar vind het hoesje er zeker vet uitzien en aan de filmpjes te zien lijkt hij een beetje op COR. *)

2. nee een vergelijking met COR is niet reeel.

Republic Commando is een squadbased shooter. COR is een beetje stealth, FPS en een vleugje platform.

maar beiden zijn vet _O_

...

gaat RC weer verder spelen...

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Is dit spel online een beetje de moeite waard??? Wil weer eens wat anders dan alleen Halo. Maar ik zit dus te twijfelen tussen Bia en RC. Iemand???

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    damn zeg beetje jammer einde van de game, en wat is nou de zogenaamde blik op deel 3 van de film die ze beloofde is het soms

dat de republiek kashyyk probeert te verover, nou wow hoor fantastische blik, btw jammer dat 07 verdwijnt

5. Silverpeet

Silverpeet Touch a DS ..

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic: Check de Ep III trailer and see the power of the dark side ....

6. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bevalt de game een beetje op live ? Ben toch bereid hem te gaan kopen.

7. lagloos en ongeveer dezelfde sfeer als in de SP... alleen jammer dat je niet de singleplayer met zijn 4en kan doorlopen (via live) was wel vet geweest (en uniek)

@don juan: ik zou ook niet kunnen kiezen tussen RC en BIA. ik zou ze gewoon allebei kopen :D .

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2005
  8. Silverpeet

Silverpeet Touch a DS ..

Leuk Bevonden:
    0
    Zekers. Ik zou als ik jou was hem wel kopen, ik heb hem al :9

Ik moet zeggen dat het Online deel zeer goed is en het is wel jammer zoals er boven mijn reply staat, dat je niet online met 4 man de SP game kan spelen. Zou het nog méér de moeite waard maken en ja Lucasarts zou zich met zo'n optie in de game nog meer in de kijker gewerkt hebben. Maar ja, het is al een superspel.

9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NICE ! :p

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    de game is kort maar zeer krachtig, ik raad iedereen dan ook aan om hem te gaan spelen gelijk in hard, sommige stukjes zijn dan een beetje moeilijker maar hij blijft ged te doen en duurt dan ook langer

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Damn! Wil dit spel zo graag hebben! Na de demo gespeeld te hebben kan ik zeker niet meer wachten! Jammer dat momenteel het geld op is :D Heb meegedaan aan de prijsvraag, hopen dat het nu wel wat wordt...

12. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Demo ook al zojuist gespeeld en de Demo bevalt me prima. :p

13. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bah

Oef, wat een tegenvaller...
    Eergister gehaald bij de Free Record Shop (ff 4 oude spellen ingeleverd!)
    Na een tijdje spelen kwam ik er al snel achter dat er niet veel positiefs te melden valt over Republic Commando...

Wat mij als eerste opviel zijn de blije disney kleurtjes die zeer irritant zijn. Elke delta zn eigen kleur, overal verwarrende schermpjes,
    een hud die veel te druk is.
    Een wat klassiekere Star Wars look met minder felle kleuren werkt denk ik veel beter in dit spel.

De wapens lijken helemaal nergens op! Een blaster waar je drie lopen op kan zetten? Nee dank je, ik heb al een zakmes...

Ik kan nog wel een hele waslijst met dingen opnoemen maar waar het op neer komt is dat Republic Commando aan alle kanten rammelt en voor geen meter speelt.
    Persoonlijk vind ik zelfs Dark Forces (uit de jaren 90') en Jedi Knight veeeeel betere Starwars Shoot em ups! Republic Commando is een kreng dat over 2 maanden in de budgetbak ligt.

Ik start het LucasArts pareltje Mercenaries nog maar es op denk ik... _O_

14. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..interessant. Welke 4 Games had je ingeleverd ?

15. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey feodor. Ik keek erg uit naar het spel, maar de demo vond ik niet zo en de Live functie schijnt zwaar tegen te vallen. Je kan beter dat geld in je zak houden voor andere coole spellen die binnenkort uitkomen

16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    gast sorry hoor maar wat die blije disney kleurtjes op de pakken zijn 1 om te herkennen en twee omdat george lucas deze kleuren ook wil verwerken in episode 3, en ik vond het wel handig om het te gebruiken.
    die felle kleuren ( bedoel je het felle bruine van genosis ofzo?) zijn ook nodig, die planeet ziet er nou eenmaal zo uit. en verder in het spel het republic ship en kasshyyk zijn echt donker met veel ravage, dus ga geen dingen zeggen als je niet weet hoe de game uitloopt. Als je hem gewoon niet leuk vindt zeg dat dan zo maar kom niet met dit soort slechte excussesen want dan hebben andere zoiets van o jammer. jij kent alleen het begin.
    en het verhaal van de blaster vind dat een stuk cooler en functioneler dan in andere shooters waar je in je eentje ongeveer tien wapens meeshouwt die ook nog eens zwaar wegen.

17. wat een bulshit !!

18. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ho ho, willen jullie elkaars mening wel even respecteren alstublieft?

Dank je wel. Als je anderen niet met respect behandeld is er hier geen plek voor je jongens! :) Please denk er aan volgende keer.

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    offtopic: sorry maar wat doe ik verkeerd? ik geef toch alleen maar
    argumenten terug?

ontopic: heb er trouwens al iemand het boek over republic commando gelezen? ik ben er nu me bezig (titel republic commando: hard contact) en het gaat over omega squad en ook over die commando waar je iets van hoort in level 1, dat het squad van 36 is neergeschoten. wel een beetje gek want als je het boek moet geloven zijn er meerdere delta squads, maar iedereen moet het maar zelf lezen

20. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het tegen speedy999_333

Deel Deze Pagina