Star Wars: Republic Commando

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wooffa, 12 jan 2005.

1. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    Een boek??? Is er een boek van Republic commando? gaaf! Is het alleen in het engels of ook in het nederlands? En waar kan je het kopen? Want ik heb het nooit gezien, of van gehoord.

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    het is engels (boeken zijn in het engels cooler) maar het is redelijk gemakkelijk engels, (vind ik dan maar weet niet hoe goed jij in engels bent) Ik heb hem gekocht bij Donner in rotterdam (12 euro) maar zag hem ook vandaag op bol.com voor 7 euro nog wat. de titels is dus Republic commando hard contact

3. I'm Sorry :)

maar ik vind wel dat ie Republic Commando overdreven afkraakt en dat is toch ook niet goed? (afzeiken... |:- )

dat ie zijn mening heeft OK maar hij komt met argumenten waar ik geen hol van snap... hij doet net alsof een of andere budgetbaktitel is en ik zeg niet dat het een game zonder fouten is maar ik kan er niet tegen als iemand zo een spel loopt af te zeiken (Halo 2 anyone... |:- )

maar voortaan als ik uit mijn slof schiet zal ik er argumenten bijgeven O-)

en als ik dit ook niet mag zeggen... so be it _0/

Misschien is het handig als je dat meteen zegt... _0/

Edit: @Sith_Vegeta: Altijd... }:]

Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2005
  4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    tja en delftenaren hebben altijd gelijk speedy

5. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em eergister gekocht en ik vind het een koewl spel. Ik snap best wat Ward bedoelt met die disney kleurtjes gedoe, dat het gewoon heel gauw een druk/vol scherm is/wordt. Daar ben ik het deels mee eens, maar het heeft ook een functie. Ik vind het begin van het spel een beetje jammer. Leuk dat je jezelf ziet als kind, maar waarom mag je die training niet helemaal doen ipv 5 sec spelen. Erg jammer, hadden ze kunnen gebruiken. Verder van het begin vindt ik wel heel mooi, je wordt meteen in de actie neergezet, en je ziet ook meteen de power van de films/het spel (hoe overweldigend het is). Ik vind het er ook prachtig uitzien. Ik ben nu nog maar een uurtje in het spel, maar die geonisans (of hoe je het ook schrijft) beginnen me een beetje te irriteren. Ze komen een beetje te vaak. Later geef ik weer een mening over het spel, als ik er verder in zit. Dit gold alleen voor het eerste gedeelte ;)

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ik snap die onzin over disney kleurtjes niet, wat bedoel je nou het armor (ik vind donkergroen, donkerrood enz echt geen disney kleurtjes) of bedoelen jullie iets anders, want als jullie de omgeving bedoelen niet elke oorlogsomgeving is duister en zwart ofzo hoor.

7. Victor

Victor Guest

Hoe hoog is de replaywaarde van het spel eigenlijk? En er staat in de review dat er geen co-op is. Is dat waar want in het XBM staat er van wel.

8. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het dan over de HUD he ;)

@ Dark Ninja, replay waarde weet ik niet, maar ik denk dat je er wel een tijdje mee kan doen aangezien het 3 moeilijkheidsgraden heeft. en door de actie kan je soms wat missen qua gebeuren in het spel...

9. @dark ninja: geen co-op :'-(

replay waarde is hoog als je het op alle moeilijkheidsgraden uitspeelt (daar heb ik niks aan ik heb hem uitgespeeld op hard :) ) maar als je alle tactieken bij elke situatie wilt ontdekken dan ben je nog wel ff zoet (beetje spelen met commando's aan je maten andere tactieken proberen...)

ik vind het iig een geslaagde star wars game (en ik ben absoluut geen star wars fan :+ )

10. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    mooie thread, ben nie egt voor star wars spellen maar nu lijkt ie mij wel gaaf!!:):)

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    replay waarde :ik heb hem begonnen op normal maar ben nu bezig met hard en hij is goed te doen zolang je je commandos maar goede commando's geeft (you get what I mean) dan doen zijn veel werk voor je zoals sniperen enz maar jij assisteert ze ook (zijn ook veel 2 of drie grote stukken alleen) en verder sommige levels zijn echt leuk om nog maals te doen gewoon

12. miep_starwars

miep_starwars Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem zelf en al uitgespeeld.
    Zelf vind ik hem wel vet alleen de multiplayer is niet zo geweldig maar toch een ruig spel.

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb hem een tijd terug eventjes gespeeld en vond hem zeer geslaagd.

Deel Deze Pagina