Darth Vader heeft vaak genoeg geprobeerd zichzelf uit het pak te krijgen. Maar Sidious was zo slim om ervoor te zorgen dat dat niet kon. Het pak IS Darth Vader. In een veel beter pak terecht komen overleeft hij niet. Zo heeft hij wel geprobeerd in de Extended Universe ( strips, boeken e.d ) om te leven zonder zijn masker / ademhalingsapparatuur ... dat lukte hem maar even, maar toen hij nadacht over de fouten die hij had gemaakt was hij die gave weer kwijt. Darth Vader is gedwongen om te worden zoals hij nu is ... dat maakt hem de ultieme motherfucker.
Het zal hier ongetwijfeld al gevraagd zijn maar ik zou graag willen weten hoe de fuck Vader nog kan leven na het eind van deel 1, of werken ze voort op deel 1's einde waar je besluit tegen Palpatine te vechten? En vader dus leeft....?
deel 1 einde waar je besluit tegen Palpatine te vechten is het originele einde (Het einde waar je hem besluit te doden is the alternate universe einde)
Nice nice. Ik heb de game uitgespeeld gisteren dus, maar geen achievement, is logisch omdat ik een cheat gebruikte. Ik was zo pissed off. Ik had Palpatine echt zo goed als dood, zijn levensbalk was vrijwel leeg...maar er was duidelijk een bug bezig, Palpatine bleef maar 'ge-charged' zijn zeg maar, en ik kon niks doen. Ik kon hem niet aanvallen, er gebeurde gewoon niks, toen had ik zoiets van fuck it, ik gebruik wel een cheat en dan kan ik tenminste het eind weer zien. Nu zou ik het geen ramp meer vinden om dat gevecht weer te doen, echter moet ik dus het complete gevecht opnieuw doen, ook met Vader, no thanks.
Dat gevecht zit vol met bugs. Kijk op youtube en je ziet zo hoe je het gevecht simpel kan halen. Ga hem vanavond nog maar eens voor de 2de keer uitspelen.
Dat is echt kwalijk zeg, dus die battle is zwaar buggy? Ik dacht dat ik gewoon puur pech had. Ik zal eens kijken wat voor makkelijke manier er is om de baas te mollen, zonder cheats.
Ja maar dadelijk krijg ik weer die bug zeker, en nu moet ik sowieso het hele gevecht opnieuw doen. Dus eerst Vader 2x, en dan pas die battle met Palpatine. Voor een achievie...mja leuk, komt wel een keer, nu een andere game.
Ik had geen problemen met de laatste battle. Misschien omdat zowat al mijn Force Powers al geupgrade waren Voor de Dark Side ending moet ik wel zeggen dat Vader ERG lastig is om te verslaan, hij blijft maar komen, maar als je eenmaal zover bent is het een peace of cake. Succes!
Net de demo gespeeld en was wel onder de indruk! Zelfs op een kut tv als de mijne zag het er erg mooi uit! Kan iemand mijn geheugen opfrissen over deel1? Het is nu tog dezelfde dude? Ik hou altijd wel van dit soort spellen, zo heb ik guster x-men origins: wolverine uitgespeeld en zie je precies dezelfde dingen terugkomen. Fury attacks, combo's, upgrades, xp coins, die val in de lucht in het begin, en als je d-pad omhoog drukt dat je ziet waar je heen moet etc etc
, ik zag dit topic staan dus ik ff kijken en zag hem er toen opeens bijstaan . Wel indrukwekkende missie
Ik neem aan dat je deel 1 uitgespeeld hebt? Je hebt dan twee eindes. Het einde waarin je de Emperror bevecht en uiteindelijk sterft, maar de Rebel Alliance daardoor geboren kan worden, is het 'ware' einde en daar borduurt dit vervolg op verder. Darth Vader wil nog altijd de Emperror verslaan, om zo zelf de meester te worden en Starkiller als leerling te nemen. Hij heeft klonen van Starkiller, die hij al kweekte toen Starkiller nog leefde. Darth Vader probeert sinds de dood van Starkiller al met de klonen samen te werken, maar elke poging mislukt. De klonen hebben hallucinaties van de originele Starkiller, over zijn liefde voor Juno en het verraad van Darth Vader. Uiteindelijk weet één kloon geestelijk stabiel te blijven en te ontsnappen aan Darth Vader. Dat ben jij! Je gaat dan op zoek naar Juno, Kota en wie weet wie of wat nog meer.
Yup had deel 1 ook uitgespeeld! Maar had het andere einde geloof ik! Thanks anyway! Deze game toch maar ff in de gaten houden
GISTEREN DE DEMO GESPEELD, ENNEH..TSJAH. TIS GEWOON PCIES HETZELFDE ALLEMAAL. WEER VAN DIE IRRITANTE STORMTROOPERS, LASERS DIE OP JE RICHTEN EN EXPLOSIES OP JE AFVUREN. MEEH. KOOP M DAN ALLEEN MAAR OMDAT HET STAR WARS IS EN DAT IS GEWOON BAAS. MISSCHIEN EEN LEUK IDEE OM EEN COMPLEET ALGEMEEN STAR WARS TOPIC IN ELKAAR TE FLANSEN? OVER DE FILMS, MAAR OOK GEWOON DAT HELE UNIVERSUM, WANT ER IS ZOVEEL MEER DAN DIE FILMS ALLEEN.