4 uur op Medium? Zo snel was het origineel niet eens uit te spelen. Tenzij je alle vijanden voorbij rent naar de eindbaas, dan kan ik het ook... maar zo is Fallout 3 ook uit te spelen in een paar uur, tja.
Heb hem al uitgespeeld, en ja hij is al te krijgen , korte game idd maar wel heel vet. Ietsjes minder dan het eerste deel. Plus er zijn weer twee endings.
Op easy heb ik er 1 avondje over gedaan van 6 tot 11, maar dan heb ik hem ook op Easy gespeeld. Toen wou ik dus wel ff "Unleashed" spelen, binnen 30 secs dood !
Ja maar tis wel een heel vet verhaal, en ik heb hem ook op easy gespeeld he... Spoiler! Spoiler Tip: als je op Dark Side speelt, zie je of je een kloon bent of niet
Nieuwsgroepen /Mod Xboxworld ondersteunt de game-industrie, dus het is hier niet toegestaan om illegale praktijken te bespreken. Zie de FAQ en ons beleid m.b.t. illegale games voor meer informatie. ~Arjan
Na Vanquish weer een SP only spel die ultrakort is. Hoop niet dat het een trend gaat worden. Ik was al niet weggeblazen door de demo. Jammer dat je tegenwoordig geen spellen meer kunt huren, want daar is dit spel ideaal voor.
Je moet de speelduur met een groot vat zout nemen. Op easy blaas je er inderdaad op een avondje makkelijk doorheen, maar op hard of op unleashed zal die duur echt wel hoger liggen. Ik heb in ieder geval wel de nodige replay/speelduur uit TFU 1 gehad, dus dat zal met deze ook vast wel goed komen.
Yes , heb de Star Wars The Force Unleashed II GameStop Exclusive Edition Pre-order DLC nu ook , lol .
Wel leuk dat je in je signiture zet dat je een omgebouwde xbox hebt Die pre-order dlc is toch alleen een extra player model?
Releasedatum = 29 toch? @hierboven Een JTAG'ed xbox is toch echt iets anders dan een omgebouwde xbox.