1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: The Force Unleashed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.097
  2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat de spelduur betreft. The Force Unleashed is kort, maar ik heb echt alle levels heel vaak opnieuw gespeeld. Om ze zo goed mogelijk uit te proberen, zo snel mogelijk (maar wel alle vijanden verslaan natuurlijk!), alle secrets te vinden, mijn krachten te maxen, etc. En de super vette filmpjes! _O_ Die heb ik zelfs regelmatig vanuit het bonus menu bekeken.

3. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Damn, ik hoor wel veel dingen die me aan het twijfelen brengen hoor.

Ik heb de eerste TFU helemaal kapot gespeeld en ik heb daar wel meer dan 40+ uren uitgehaald en dat is best knap omdat de meeste mensen het maar een heel kort spel vonden.

Nu is deel 2 getimed op 4-5 uur met het verzamelen van holocrons op medium. En schijnbaar zijn er ook nog is maar 3 echte level locaties (Cato Nemodia, Kamino, Rebel frigate).

Nu was ik dus ook zo'n sucker voor Star Wars dat ik met veel plezier alle DLC's kocht die uitgebracht werden, maar voor een 5 uur game 60 euro neerleggen en dan keer op keer 10 euro dokken voor DLC? Ik weet het niet hoor.

4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Duidelijk dat ik deze game een keer leen of 2e hands koop. Voor 9 levels die in totaal 5 uur duren vind ik 40 euro nog te veel, laat staan 60.

5. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Vandaag maar eens kijken in de stad of tie al ergens ligt, ik reken er niet op maar goed, je weet maar nooit, ik vind deze toch een stuk leuker dan deeltje 1, grafisch zeker een stuk interessanter en gameplay is gewoon lekker :D,

6. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb hem binnen. Vanavond maar eens proberen!:)

Reviews zijn wisselend maar dat was bij deel één ook en die vond ik erg goed.

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Heb heb sinds vanochtend en in 1 ruk uitgespeeld, heb er 5uurtjes over gedaan op normal. Verhaal is zwaar teleurstellend en slaat ook nergens op eigenlijk. Terwijl ik deel 1 echt vet vond.

8. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Damn, dat bevestigt m'n twijfels toch wel..

Hoe is 'grip' trouwens in de full game? Ik vond dat in de demo grip veel minder fijn en vrij aanvoelde dan in deel 1.

9. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Bij bart smit gekocht zuidplein

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    http://www.gamesradar.com/xbox360/s...a-20101025143836687042/g-20100420163029388019

Just for you, Metacritic!

Star Wars: The Force Unleashed II takes nearly every complaint we had about the original and fixes it or gives us something better. We finally feel like a proper, force-wielding one-man army. It’s still short and doesn’t take us on a truly grand tour of the Star Wars universe, but the storytelling holds up in quality and fits right in to the existing mythology.

You'll love

* Dazzling visuals
    * Much improved controls
    * Skydiving combat!

You'll hate

* Only get to visit a few places
    * Overall campaign is short
    * Doesn't innovate or add a lot of new stuff

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Ok.
    Wordt hem tweedehands aanschaffen dus.
    Vond deel 1 dope, verhaal meh, deel 2 zal dat nog wel erger zijn.

12. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonde, vond deel 1 ook echt tof maar die heb ik toen ook 2de hands gekocht! Dat het verhaal kort is vind ik niet zo heel erg, maar is er verder nog meer te doen in het spel zelf?

13. TheDarkKnight_NL

TheDarkKnight_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als Bart Smit vandaag begonnen is met de verkoop hoop ik dat de rest volgt en 12Game morgen ook begint met versturen _O_

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Een teleurstellende review van Eurogamer...

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Triest kort meer heb ik niet te zeggen.

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    TFU1 was al erg kort. Deze is even kort. Maarja, jammer. Deel 1 kreeg ook variërende reviews.

Het boeit me geen sodemieter hoe kort deze is, ik koop hem toch wel. Maar innovatief is het niet meer. Want hetgeen wat in deel 1 is geïntroduceerd word in deel 2 weer gebruikt, maar er zijn amper toevoegingen.

/care

Zie het vrijdag wel.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm. ik twijfel nog ga binnenkort maar even kijken of ik hem ga halen

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Toch apart, want beloofde de maker een tijdje terug niet dat er genoeg nieuwe dingen in zouden komen?

19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
  20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Net die review gekeken, damn zeg..ze hebben amper wat positiefs te melden eigenlijk. Is het dan zo'n tegenvaller?

Deel Deze Pagina