Media Markt neemt die boete voor lief. Bedrag zal niet gigantisch hoog zijn en met vroegere verkoop behalen ze meer winst.
Heb hem vanmiddag ook maar gehaald. Bij een vriend gekeken aangezien mijn 360 nog steeds kuren heeft. Fuck die reviews, fuck ze allemaal. Moet een game vernieuwend zijn? Dacht het niet. Hij is awesome, ziet er schitterend uit en het voelt gewoon aan als deel 1. Hou je van Star Wars en Hack'n'Slash Games? Dan is dit echt wat voor je. Zoek je een diepgaand spel waar alles kan? Dan moet je deze lekker laten liggen.
Nog meer mensen die 'm al hebben? Topic is gewoon dood terwijl ie net uit is. Is het verhaal net zo sterk als 1? Heb nog steeds m'n twijfels daarover.
Ik zit te wachten tot dat ie ergens 2de hand te koop is. Wil niet de volle pond voor 5 uur aan gameplay neer leggen.
Ik zou hem zeker niet kopen voor 60 euro.. naast dat de game maar 5 uur lang is, is het zeker niet veel anders dan deel 1 ( hoeft niet negatief te zijn, maar in dit geval is dat het wel ), er zijn maar 4 levels en dus ook maar 4 omgevingen ( wat veelal op elkaar lijkt ). Tuurlijk de force powers zijn dik maar geloof me ik ben blij dat ik hem ff heb geleend van een vriend, als ik hier 60 euro voor had betaald had ik me echt genaaid gevoeld.
eergister deze game uitgespeeld en damn wat een KEIGAVE game weet iemand nog meer spellen als deze op de 360? PoP heb ik al gehad...
Mooi zo. Ik was het halverwege eerlijk gezegd al beu, sterkere force powers voegen niks toe, nieuwe moves voegen niks toe... het verhaal is complete gatenkaas, het einde is waardeloos, personages zijn suf en ongeloofwaardig, muziek is tam, spel is legendarisch kort, door een compleet gebrek aan diepgang vind ik het spel regelmatig saai. Gewoon een enorm matig spel.
Ik vond het evil einde opzich wel grappig en het positieve iets minder. Voor de rest een spel waarbij je lekker op achievements kunt cocentreren. Alleen is het button bashen echt een probleem bij dit type spellen.
Hoe moet je Endor starten? Heb de DLC gedownload, maar zie hem nergens om te selecteren. Had dit probleem ook al bij TFU1.
Als je in het hoofdmenu staat kies je select campaign. Hier kun je kiezen tussen het verhaal van TFU2 en Endor