1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: The Force Unleashed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

1. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    heb gelijk zitten zoeken naar dat tijdschrift hier screens

Laatst bewerkt: 1 mei 2010
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Jaa maar gast, meen, ik blijf gewoon bij die films, t kan dan wel toch perfect passen allemaal, maar t blijf toch fake en laat bedacht.
    En Anakin was voordat ie z'n benen en shit verloor nog niet de sterkste, hij zou uiteindelijk de sterkste en de machtigste worden (was het plan).
    Verder kan je toch wel begrijpen dat t gewoon erbij geknald is en bedacht? Kan je net zo goed weer een overpowerende Force-aap erbij verzinnen tussen deel 4 en 5 en kan je bijv. zien hoe Yoda hem verslaat en zie je hoe Yoda terechtkomt in z'n junglebosplaneet etc.? Tis toch gewoon lame? :+ Is ook nog perfect passend!
    Edit: volgens de info op de laatste pagina heeft Darth Vader hem dus gecloond? Kom op men, geloof je nou echt dat dit dan ook nog tussen de saga's gebeurt? Deel 1 was gewoon een gigantische hit en nu hebben ze er weer een verhaal bijbedacht voor deel 2 om ook weer keihard binnen te lopen.

Laatst bewerkt: 1 mei 2010
  3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    :+
    Yoda gaat zelf naar Dagobah. Het is inderdaad een tikkeltje lame. Maar niet alle Jedi's zijn dood na deel 3.

Vind alleen het idee dat Starkiller gekloond is echt ... zo-fucking-cheap :emo:

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Deeltje 1 was geweldig, kopen dus! :)

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vond deel 1 zo'n typisch "zeventje". Zeker leuk om een keer te doorlopen, maar niet meer dan dat. Op papier vol potentie, maar de uitwerking is pure middelmaat in de budgetbak.
    Het is tijd voor weer een epische game in het Star Wars universum zoals KOTOR. TFU2 gaat het hem denk ik niet worden.

6. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    waarom word er nou weer gekozen voor zo'n simpel voor de hand liggend idee: Klonen?!?! valt me echt wel een beetje tegen deze verhaallijn

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zie nu pas dat de steamcteur Sam Witer echt superveel lijkt op het de Apprentice! :eek:

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het model van de Apprentice is dan ook gebaseerd op hem.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Echt? :eek:

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... Willem ... :lol::lol::lol:

Maar Pegas heeft gelijk.

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat wist ik ook al, voordat Pegas zijn opmerking plaatste. Kom op. :'-(

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Echt niet!

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    On topic !

:+

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  16. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Zal m'n Star wars kennis ook maar in de strijd gooien. Reckuuza heeft gelijk (Betreft Anakin's kracht voordat ie Vader werd), waarom? Waarom zou Yoda Obi-wan tegen Anakin laten vechten als Anakin sterker was dan Sidious? Anakin had de potentie om de sterkste Jedi/Sith ooit te worden, maar heeft dit niet waar kunnen maken door het verlies van zijn ledematen en dus ook een deel van zijn connectie met de force.

Als Darth Vader is ie nog steeds behoorlijk krachtig maar niet langer in een positie om Sidious te kunnen verslaan en vandaar dat ie meerdere keren op zoek is naar een apprentice om Sidious samen mee te kunnen verslaan.

Dat ze Starkiller zouden gaan clonen was te verwachten, aangezien het toch wel de meest logische oplossing is om hem terug te brengen. Door het onduideijk te maken of ie nou juist wel of niet een clone is (Vader beweerd van wel, Kota beweerd van niet), weten ze er toch een draai aan te geven waardoor het weer interessant is. Jedi/Sith zijn namelijk nog nooit 'succesvol' gecloned, want ze werden allemaal gestoord.

Waar ik op hoop, is dat ze de force (en de lightsaber) ditmaal meer vernietigend maken. Wanneer je in TFU 1 iemand vol tegen de grond gooide, dan hoorde je niet een knal of zag je het metaal niet vervormen door de klap maar stuiterde ie gewoon weer leuk omhoog. Ze hebben beloofd het allemaal wat heftiger te maken wat betreft de force powers en de lightsaber combat dus ik hoop op dismemberment (Outcast :cool:).

Verder is er elke woensdag een nieuwe update op de flash-site van TFU 2 en is er vrijdag een 4 minuut durende trailer bij de GTTV E3 special :).

Misschien in de ogen van veel mensen een '7' maar voor mij was het een topper en ik heb hem al meerdere keren uitgespeeld. Ik hoop dus alleen dat ze een keer inzien dat SW games de laatste tijd teveel gericht zijn op de jongere fans maar daar zijn de CW games toch voor? Laat TFU 2 lekker op de oudere fans gericht zijn!

Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Vind ik ook. Ben zelf een redelijk oude fan van de serie, maar weet er lang niet zoveel van af als de Die Hards. TFU was een erg vette game en ik weet nog dat mijn eerste controller een chip schudding kreeg toen ik al in The Death Star was. God, wat was dat een klote missie.

Ik denk dat ik deze game wel een keer leen ofzo, maar kopen doe ik echt niet. Adrenaline zal wel weer lekker door je lijf gieren. ;)

18. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Purge troopers op Sith-master playthrough :'-(.

Hoop alleen dat ze niet de enemies/bosses weer voor van alles en nog wat resistant gaan maken (Dat schild wat ze wel is gewoon uit het niks hadden).

De planeten spreken me ditmaal ook wat meer aan, Kamino en Dagobah vindt ik persoonlijk vetter dan Raxus prime en Felucia.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Of die schroothoop planeet. Mooi opzich, maar ook best wel fuk om doorheen te ploegen. Alleen lang niet zo erg als missie in The Death Star. |:-

20. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ligt eraan hoe je het Death Star level speelde. Bij binnenkomst de enemies gewoon negeren en gelijk naar beneden springen of ruim je eerst iedereen netjes op? Ook als je naar het observation dome moet van de Emperor kun je ervoor kiezen alles op te ruimen of gelijk die knop voor die airlifts induwen en op dat platform landen. O-)

Kwam er later pas achter dat wanneer je (LT) + (RT) doet bij een stormtrooper (Of iets anders) en er staat een purge trooper naast dat je dan ook de purge trooper optilt terwijl dat normaal niet kan. Wel handig om ze dan gewoon naar beneden te mieteren. ;)

Deel Deze Pagina