1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: The Force Unleashed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

1. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Collector's edition
    * Premium Collectible Steelbook

* Exclusive In-Game Content; Three exclusive challenge mode levels, Exclusive character skins, Exclusive Lightsaber crystal

* Exclusive Mimobot USB Designer Drive Preloaded with Bonus Content

* Starkiller 2GB Flash Drive designed by Mimobot

* Digital art book, featuring insights into the art of The Force Unleashed II

Voor de mensen die deze game volgen en er dus fan van zijn, op de officiële site komen er elke woensdag nieuwe 'visions' bij en die van deze en afgelopen week geven alvast de eerste 'cutscenes' voor TFU 2 weer. :)

PS. It's awesome.

Laatst bewerkt: 9 jun 2010
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die USB stick is nice. :)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Oei die wil ik hebben .. usb is zeker nice :)

bonus content

Laatst bewerkt: 11 jun 2010
  4. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    voor mij dus de gewone versie zit niet echt te wachten op die usb stick en die extra uitfit ziet er ook niet uit

5. Grievous NL

Leuk Bevonden:
    7
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het is juist leuk dat ze satrkiller gedaan hebben (zo zou luke skywalker er eerst hebben uitgezien) ;)

Ralph McQuarrie

7. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Inderdaad vooral om de nostalgie, want van de looks moet ie het niet hebben!

Die preview voor de trailer van vandaag heeft mij erg goede hoop gegeven, want 'Force Crush' kwam er in voor + dismemberment. Dingen die ik erg miste in de eerste game zitten er nu dus zo te zien in. :)

8. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Laatst bewerkt: 12 jun 2010
  9. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    _O__O__O_ toen ik het filmpje zag heb ik 3 keer met mijn mond open gestaan en gelachen door de vetheid van het filmpje.. dat is 3 keer meer dan normaal :p dat stukje met die flammenwerperbot, de force repulse verbranding :+ en het stukje dat hij heel badass in die deuropening staat .. zo awesome!!\o/

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Vette trailer (Duel of Fates _O_) maar aan de andere kant ook een beetje teleurstellend. De 2de helft was maar gewoontjes en deed met te hard denken aan FU1 (Starkiller vs die AT-ST).

"Vader can't stop me now"... door de laatste scène wordt het wel zeer duidelijk wie hem wel kan tegenhouden.

11. Prioriity

Prioriity Guest

kijk ik wel naar uit deel 1 was een 9/10 in mijn mening

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Maar is degene die jij in de trailer ziet de "originele" Galen Marek? Heb je dan in deel één met een kloon gespeeld? Of ben je in deel 1 ( tijdens de Death Star missie ) een kloon ... want ik snap er nu geen zak van ...

13. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    En dat is wat zich op dit moment zo'n beetje afspeelt in heel de community, niemand weet of Galen op dit moment nou de echt of een clone is. Het is in ieder geval wel een stuk leuker & mysterieuzer dan dat ze gelijk zouden roepen 'Hij is..'. :)

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Begrijpelijk.

Lijkt er mij gewoon op dat deze Galen Marek gewoon de "originele" is. Dat leid ik dan uit aan zijn zin : "Something worth living for ... something worth dying for.". Dan heeft hij het waarschijnlijk over Juno. Maar Vader ziet al in zijn Apprentice dat deze te sterk is en niet meer naar hem luisterd, dus moet hij doet. Hij kloont hem, in de hoop een wat volgzamere Apprentice te krijgen ...

Lijkt mij dan :+

Maar de trailer is echt erg vet :D

EDIT ... zie spoiler!
    Na het bekijken van Unleashed2010.com snap ik veel meer van het verhaal. Je lichaam word na het einde van deel 1 naar Kamino gebracht. Daar word je gekloond en begin je herinneringen te krijgen van een leven dat jij niet herkend. Als alle puzzelstukjes op z´n plaats vallen en Vader door hebt dat jij weer de "goede" kant op gaat besluit hij je te vermoorden. Dit lukt alleen niet en de jacht op Vader en de zoektocht naar wie Starkiller is geweest begint. Als troef heeft Vader zelf nog een aantal klonen van jou bewaard, deze zijn niet op Kamino gekloond maar op de Death Star zelf ... dus, bij lange na niet zo sterk en gevormd naar de hand van Vader ... erg gehoorzaam dus. Zo begint TFU2 :)

Laatst bewerkt: 12 jun 2010
  15. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.353
    ik vond dit echt een hele vette trailer, laat maar komen

16. Grievous NL

Leuk Bevonden:
    7
    filmpje ziet er echt tof uit ben benieuwd hoe de gameplay er uit ziet want als je de trailer van star wars old republic bekijkt lijkt dat ook niet op de gameplay maar ik heb er goede hoop voor dat goed komt

17. Redfield NL

Redfield NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ziet er echt tof uit hier trouwens de link van gttv met ook daar in een sneak preview trailer van star wars old republic

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38